Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa mun tämän päivän liikunta (Ei ole provo)

Vierailija
21.01.2015 |

Juuuh elikkäs.
Aamulla heräsi klo 6.30. Kävin suihkussa, join kahvia, poltin röökin, join taas kupin kahvia, söin ruisleivän jonka päällä kermajuustoa, kinkkua ja kananmunaa ja join vettä . Sitten kävelin bussipysäkille n.500 m. Istuin bussissa 20 min, kävelin ulos, kävelin pysäkiltä kirpparille, jonne matkaa noin 2 km. Kirppari ei ollu vielä auennu, joten menin kahvilaan, istuin siellä noin tunnin, join aplaria ja kahvia, söin Lion suklaapatukan.
Kirpparilla meni n.tunti, sitte kävelin Prismaan jonne kirpparilta matkaa semmonen 1 km, kävin prismassa ostoksilla, kävelin ympäri ämpäri n.tunnin, kävelin 3 km, menin S-markettiin, tein ruokuliostoksilla kävelin bussipysäkille matkaa n.80 m.
Sitte menin kotiin, pistin Atrian pizzan mikroon kun oli kauhee nälkä.
Söin sen ja sitten söin vähän Ässä mixejä mutta tuli huono olo. Jynssäsin saunan ja pesuhuoneen, siivosin, kokosin mukelon uusia kalusteita, muksu tuli mummulasta, syötiin lohisalaattia (itse tein) ja lisäksi broilerikiusausta. Sitten käytiin pikaseen luisteleen, luistelukentälle matkaa n.1 km, luisteltiin puoli tuntia, vedin muksun rattiskalla takasi himbee, käytii suihkus, muksu söi kaurapuuroa ja marjoja ja leipää.
Itse söin vaan sitä lohisalaattia vähän kun ei ollu nälkä.
Sitten kun muksu nukahti söin kaks vanukasta ja nyt vedin ne loput ässä mixit :(((

Ja oon työelämässä. Tämä viikko rokulia.
Arvatkaa painoni

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm ja 65kg

Vierailija
2/3 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä kyllä sun painoa voi arvata kun ei tiedetä sun pituutta ja onko se vain tämä yksi päivä vai vedätkö päivittäin pizzaa, pussin karkkia, vanukkaita ja suklaata. Jos vedät niin et sä mikään missi ole mutta jos syöt normaalisti terveellisesti ja kävelet tuon saman lähes 9 kilometriä, luistelet ja ulkoilet lapsen kanssa niin voit olla hyvinkin hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän