Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen. :)

Vierailija
29.11.2014 |

Minäkin pääsen jonakin päivänä naimisiin rakastamani naisen kanssa. :') Tuntuu niin ihanalta, että lukemattomat ihmiset, joita homojen avioliitto-oikeus ei konkreettisesti kosketa, on tukenut meidän matkaamme kohti yhdenvertaisempaa Suomea. Suomi on täynnä hyviä ihmisiä.

Ap

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
2/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kosin rekisteröidynsuhteeni toista osapuolta :) josta tulee nyt virallisesti vaimoni. Päästään suunnittelemaan häitä vaikka niitä joudutaan nyt muutama vuosi suunnitella niin sitä paremmat bileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:41"]

Minäkin kosin rekisteröidynsuhteeni toista osapuolta :) josta tulee nyt virallisesti vaimoni. Päästään suunnittelemaan häitä vaikka niitä joudutaan nyt muutama vuosi suunnitella niin sitä paremmat bileet.

[/quote]

Pukeudutteko molemmat valkosiin hörpelömekkoihin vai onko toinen vähä "miesmäisempi" ?

Vierailija
4/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:41"]

[/quote]

Onnea teille! :)

Ap

Vierailija
5/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4nen meistä molemmat pukeutuvat varmaankin ihan housuihin :) kumpikaan meistä ei käytä hameita eikä mekkoja... ja kyllä toinen on meistä ulkoisesti miehekkäämpi ja toinen on luonteeltaan enemmän mies. Tosin meillä nuo miehekkäät piirtteet vaihtelevat :) ja onneksi ollaan molemmat naisia.

t. 3

Vierailija
6/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestanne :)

Vierailija
7/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:02"]

Olen iloinen puolestanne :)

[/quote]

Kiitos! <3

Ap

Vierailija
8/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:50"]

4nen meistä molemmat pukeutuvat varmaankin ihan housuihin :) kumpikaan meistä ei käytä hameita eikä mekkoja... ja kyllä toinen on meistä ulkoisesti miehekkäämpi ja toinen on luonteeltaan enemmän mies. Tosin meillä nuo miehekkäät piirtteet vaihtelevat :) ja onneksi ollaan molemmat naisia.

t. 3

EIKÄ !!! EI, nyt ootte kyllä naismaisia molemmat kerta ei miehet kelpaa perheeseen ! Miks pitää sitä mies piirrettä yllä pitää kuitenkin ?? NYT ootte NAISIA kaikessa, hametta molemmille ja mekkoo !!

[/quote]

Vierailija
9/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Olen myös ylpeä maamme hienosta uudesta tulevaisuudesta. :)

Vierailija
10/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyy faan!

Vierailija
11/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:33"]

Onnea! Olen myös ylpeä maamme hienosta uudesta tulevaisuudesta. :)

[/quote]

Kiitos! :) Onneksi on sinunlaisiasi hyviä ihmisiä Suomi täynnä. :)

Ap

Vierailija
12/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan se tosiaan on, että tilanne alkaa olla nyt näin hyvä.

Nuoremmat sukupolvet saavat elää aivan toisessa tilanteessa, kuin esim. minä parikymmentä vuotta sitten teininä. Koen edelleen välillä ihmisinhoa ja masennusta sen takia, että minulta meni niin monta vuotta nuoruudestani hukkaan kaikenlaisen asiattoman kommentoinnin, kiusaamisen, vuoksi. Traumatisoiduin silloin tosi pahasti. :( Jos olisin jo silloin saanut olla vapaasti ja onnellisesti oma itseni, bi, mitä siis tänä päivänä olen, olisi koko elämäni monelta osin nyt toisenlainen. Minulla meni kiusaamisen kohteena ollessa valtava määrä energiaa hukkaan, sillä se meni pelkkään jonkinlaiseen selviytymiseen ilman tukea, ilman ymmärtäjää, vaikka lahjakkaana ihmisenä olisin sen energian voinut käyttää silloin opiskeluun. En kyennyt. Olin jopa itsetuhoinen, kohtaamani syrjinnän takia. Olen välillä edelleen katkera siitä, kyllä. Toivon, että ihmiset maksavat tavalla tai toisella pahoista teoistaan elämissään.

Mutta hienoa että tilanne on nyt tämä. Se on hienoa minua nuoremmille ihmisille.

Vierailija
13/13 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lipsuttelemaan toistenne toosia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi