Parhaat sipsit?
Minun on Manhattanin sourcream&onion. Täydellinen makuyhdistelmä.
Kommentit (325)
Lime Drizzle, jossa limeä ja rosepippuria, se pussikin oli ihanan värinen ja hienon näköinen, hyvin suunniteltu kokonaisuus.
Maalaiskartanon rosmariini.
Oli myös joku salmiakki tai lakritsi sipsi.
Lidlin Salt&Vinegar. Ei niin polttavia kuin Estrellan.
Mut paras dippiyhdistelmä on Manhattan ja medium-tason salsa.
Vierailiëja kirjoitti:
Pirkka Ranch & Jalapeno maalaisperunalastut. Tosi hyviä!
Kiitos vinkistä. Lapsen kanssa aina etsitään uusia sipsejä mitä voisi kokeilla. Seuraavaksi mennään etnisiin kauppoihin.
Musta furious, mitä kokeilin viimeksi oli melko huono, mutta aikuiseen makuun se dippi oli aika hyvä esim normi suolattujen kanssa.
En tajua ranchien suosiota. Mun ja 7v lapsen iki suosikki on Manhattan ja estrellan tai oikian Salt & vinegar
Ihan tavalliset taffelin grilli sipsit on parhaita. Vaikken paljon eri makuja ole kokeillut, niin näissä on hyvät mausteet ja sopivasti tulisuutta.
Furious sipsit on mun mielestä parhaita. Tosin tulee ostettua myös tillisipsejä jotka on myös todella hyviä.
Harvoin syödään miehen kanssa sipsejä, mutta nyt molemmat tykästyttiin Estrellan Parmesan & Merisuola sipseihin kun ostettiin noita illanistujaisiin. Oli niiiiiin hyviä että meni heittämällä meidän suosikeiksi nuo ja ostamme takuuvarmasti uudelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin syödään miehen kanssa sipsejä, mutta nyt molemmat tykästyttiin Estrellan Parmesan & Merisuola sipseihin kun ostettiin noita illanistujaisiin. Oli niiiiiin hyviä että meni heittämällä meidän suosikeiksi nuo ja ostamme takuuvarmasti uudelleenkin.
En kestä teitä ME ihmisiä. Ettekö ole enää missään yksilöitä kun kumppanin löydätte?
Vierailija kirjoitti:
Viinietikkasipsit on parhaita. Estrellalla on liian iso pussi. Oikiassa on hyvä rakenne. Niitä vaan ei myydä juuri missään. Ihan pikku pussi näitä kun olis, niin olis täydellistä.
Hei kokeileppa, Prismasta saa ainakin sellaisia pitkiä viinietikalla maustettuja sipsejä. Ne on puolikovassa suorakaiteen muotoisessa pakkauksessa. Mun lempparisipsit ja just sopivan kokoinen pakkaus! Kevyt viinietikka eikä mikään väkevä.
Taffelin Lime Drizzlet takaisin!
Pringles BBQ. Kerran kuussa syön sipsejä, mutta siis nuo ovat mun lemppareita :)
Grillimaustetut Lay's sipsit. 🤤
Juustonaksut parempia. Sipsitkin jotkut hyviä.
Tämän hetken suosikki perunalastuista on Estrellan karamellisoitu punasipuli.
Nacho-sipseistä Santa Marian cheese & jalapeno.
Oikia (ent. Real Snacks) Mausteinen Matilda (kaikilla mausteilla)
Tällä hetkellä lidlin juusto poimusipsit. Mutta kestosuosikki on Lays's suolatut.
En voi sietää liian mausteisia sipsejä.
Parhaat sipsit on kun jättää ostamatta. Kukaan ei tarvitse lihottavia naposteltavia
Vierailija kirjoitti:
Natriumglutamaattia vaan naamaan. Sitähän noissa kaikissa maustetuissa on.
Pringleseissä lähinnä. Ja tietty kaikissa, joissa on tomaattia tai juustoa
Taffelin Hearts
Estrella linssijuustonaksut Aito cheddar soutcream & onion tai Original