Vitsit joita kuulette työssänne toistuvasti
Listataanpas "erittäin hauskoja, kekseliäitä ja ainutlaatuisia" vitsejä joita työssä kuulee toistuvasti. Ehkä opitaan välttämään niitä ja mahdollisesti pelastamaan jonkun päivä, kun vitsiltä välttyy ;)
Kaupan alalla tämä jo aiemmin puheenaiheena ollut "sittenhän se on ilmainen" ja myöskin seteleitä tarkistettaessa "enkös olekin viime yönä tehnyt hyviä seteleitä kellarisaani, ei konekaan epäile mitään".
Kommentit (160)
Esimerkki tilanteesta, kun tulee asiakkaita enemmän, kuin se yksi taksin kyytiin;
"Minnes mennään?"
"Äläs nyt heti tollasia ehdottele, kun täällä muitakin on;)))" hehehee......
Sitten nämä ainaiset ei mee verotukseen, pidä muistona, jos siihen sun numeron saa, ai oli siellä kortilla rahaa, ajattelin jo, että maksu olisi hoidettu toisella tapaa ;);).....
- Naiskuski
Vaihtomattojen jakelija kuulee lähes päivittäin, vaihdettuaan maton esim. kauppaliikkeen eteiseen:
"Ei olis mua varten tarvinnut vaihtaa.."
"Ei sitten punaista mattoa olis ollu.."
Sinänsä ihan ok vitsejä....mut jos niitä satelee viikosta toiseen. ; D
Kuskeilta kuulee monesti "eikö täällä talossa oo ees kahvimaitoo?!" ei, meidän meijerissä ei ole maitoa...
Asiakaspalvelun loppuun kuluneimmat:
- "Se on sitten varmaan ilmainen" (hinta puuttuu tuotteesta tai kassalta ei tule hintaa)
- "Pistä hyvät alennukset"
- "Mitäs saan kaupan päälle, täytyyhän jotain saada kun näin iso lasku"
- "Saanko lisää alennusta jos vedän plussakortin uudelleen" tai "Saako plussapisteet tuplana jos vedän kortin uudelleen"
- "Anna nyt vähän alennusta, ei kerrota kenellekään"
- "Paljonko saat henkilökunta-alennusta, anna mulle sun henkilökunta-alennukses!"
- "Koska teillä on tulossa seuraavan kerran alennuksia/tarjouksia/etukuponkeja?"
- "Annas mulle sieltä semmoinen alennuskuponki, kyllä sulla niitä kuitenkin siellä on!"
- "Kyllähän se nyt pitää jo ilmaiseksi saada" (lisämyyntiä tehdessä)
En tiedä onko näistä kaikki tarkoitettu vitsinä vai ihan tosissaan. Samanlaisella tekohauskalla tyylillä nämä samat asiat kuitenkin esittämään ja lähes poikkeuksetta kyseessä on keski-ikäinen tai tästä vanhempi mies. Huumorintajua löytyy, mutta nämä ei jaksa enää naurattaa ja itseään joutuu välillä oikein varomaan sanomisiaan kun toiset ne ei tajua lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:47"]Laitapa sinne isännän tikki.
Kätilö synnytyssalissa
[/quote]
Muutama sukulainen kyseli laitettiinko isännän tikki kun kävivät kotiuduttuamme katsomassa vauvaamme. Kumpaakaan meistä ei naurattanut, enemmän hävetti noin tökerö juttu. Onpas tosiaan hauskaa vitsailla tuoreen äidin alapäällä juuri synnytyksen jälkeen. Vois hymy hyytyä kun olis paikalla katsomassa itse toimitusta ja episiotomiahaavan leikkaamista.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 22:07"]"Nakit ja ranskalaiset!" Työskentelen asiakaspalvelussa, asiakkaat tulevat jonossa luukulleni. Työni ei liity elintarvikkeisiin mitenkään. [/quote] Mut toi on hauska :D
[/quote]
ehkä ekallla, jopa tokallakin kerralla... Mutta sitten voin kuvitella että alkaa jossain kohtaa ottaa päähän.
ohis
[/quote]
Varaa tiskin alle yhdet makkaraperunat ja pyydä niistä 65e.
Sitten kun jokainen sukupolvi luulee keksineensä nämä "hauskat" jutut, huoh...
Myin hiihtokeskuksessa huoltoasemalla autonpesuja. Kysyessäni onko autossa suksiboksia, yleinen vastaus oli:
"Ei ole anoppi mukana." :D
Aikoinaan kassalla kuultua:
"Oliko Plussa-korttia?" -"Ei, mutta on tämä miinuskortti [pankkikortti]" / -"Pussakortti olisi, vink vink."
"Laitetaanko pankki vai luotto?" -"Pankki." Hetken päästä asiakas tuumaa: "Olin heikoin lenkki". ^^
"Terve." -"No oon vähän kipee, Pulssiin menossa!"
"Olkaa hyvä." -"Yritän parhaani."
Vedättekö pultit kun jokaine asiakas sanoo päivää? Aivan kuin pitäisi teitä niin tyhmänä että ette tiedä vuorokauden aikoja. T.Asiakas
"Montako insinööriä tarvitaan lampunvaihtoon"
"Teorissa tämä olisi varmaan onnistunut"
t. insinööri
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:35"]Vaihtomattojen jakelija kuulee lähes päivittäin, vaihdettuaan maton esim. kauppaliikkeen eteiseen:
"Ei olis mua varten tarvinnut vaihtaa.."
"Ei sitten punaista mattoa olis ollu.."
Sinänsä ihan ok vitsejä....mut jos niitä satelee viikosta toiseen. ; D
[/quote]
Joo mutta se vaan on aika koominen tilanne kun tupsahdat ovesta käytävään ja edessä mies on kumartuneena laittamaan mattoa eteesi :)
-Laitetaanko munalla?
-No eiku rahalla hörhörhör!
-Yögrillillä kuultua-
Isännän tikin pyytäjille sanon, että isännän tikki laitetaan isännän suuhun!
-kätilö-
Minua ei haittaa huonotkaan vitsit. Ei vaikka joka päivä niitä kassalla kuulee.
Kurjempia on ne asiakkaat kun ei edes hymyile eikä katso myyjää päin edes.
T:Kaupan kassa
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:05"]
Vedättekö pultit kun jokaine asiakas sanoo päivää? Aivan kuin pitäisi teitä niin tyhmänä että ette tiedä vuorokauden aikoja. T.Asiakas
[/quote]
Itse ainaki ihan huumorilla tätä ketjua luen. :)
"Ei tarvitse liikuntaa harrastaa vapaa-ajalla!"