Onko teillä töissä hauskaa?
Kommentit (29)
On, joka päivä, ainakin osan päivää.
Välillä vähän liiankin. Sopivan sairaita miehiä.
Välillä on levottomat jutut. Mutta kyllä päivittäin saa nauraa, on niin sanavalmiita ja nokkelia työkavereita.
Kyllä on, ihanat työkaverit joiden kanssa varsinkin perjantaisin lentää melko hulvattomia juttuja :)
t. Avokonttori
On! Monin verroin hauskempaa kuin kotona.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:52"]On! Monin verroin hauskempaa kuin kotona.
[/quote] Hei samat fiilikset mullakin nykyään.
On. Hervottomina kieriskellään lattialla nauraen pisut housuissa.
Hauska voi olla silloin kun ei tehdä töitä, vaan jauhetaan paskaa kavihuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:55"]
Hauska voi olla silloin kun ei tehdä töitä, vaan jauhetaan paskaa kavihuoneessa.
[/quote] Hyi helveetto millaisessa työyhteisössä sä elät.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:55"]Hauska voi olla silloin kun ei tehdä töitä, vaan jauhetaan paskaa kavihuoneessa.
[/quote] Kuule meillä ainakin paneskellaan samalla kun ecxellejä täytellään. Ei me paljon keretä istumaan. Just tein tarjousta samalla kun sain suuseksiä.
Harvemmin. Joskus kahvihuoneessa, mutta sielläkin yleensä kaikki vain valittaa ja jurnuttaa.
Toisessa työpisteessä on, toisessa kaikilla on rautakanki hanurissa ja kusi noussut päähän. Puolet viikosta paskaa, puolet kivaa...
Ei, mutta pidän työstäni muuten. Mulla on uskovainen pomo, joten ei viitsi ihan mitä tahansa laukoa. On hällä huumorintajua, mutta ei sitä silti kärsi ihan mitä vaan sanoa. Aika paljon olen toimistolla yksin, joten ainoat hauskuuteni saan radiosta silloin.
Huumori kohtaa aika monen kanssa. Välillä jutut menee levottomiksi mut se on kivaa!
Perjantaisin taukohuoneessa on iloinen puheensorina ja irrotteleva fiilis. Maanantaisin hiljaista lehtien lukijoiden rapina vain kuuluu. Meillä saa nauraa omille mokille ja taphtumille niitä toisille kertoen, toisista ei puhuta naureskellen. Minulle tapahtuu kaikenlaista, olen oman elämäni Bridget Jones.
Työpaikkani on seurakunnassa.
Ei ole. Tasaista ja ilotonta tappotahtia.
Olen lähihoitajana vanhainkodissa. Arvaa?!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:27"]
Olen lähihoitajana vanhainkodissa. Arvaa?!
[/quote]
On hauskaa, lähihoitaja vanhainkodissa olen minäkin.
Ei.
Liikkuva toimisto.