Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä töissä hauskaa?

Vierailija
21.01.2015 |

T. Komediatoimisto

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olisipa jo aamu, että pääsisi sinne.

Vierailija
22/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:27"]

Olen lähihoitajana vanhainkodissa. Arvaa?!

[/quote]

on! Mä olin nuorena hoitoapulaisena dementiakodissa, ja siellä ainakin naurettiin päivittäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Yläkoululaiset jaksaa huvittaa eivätkä työkaveritkaan kireitä ole. On joskus naurettu myös huoltajille, tunnustan. Siis niiden jutuille, vaatimuksille ja wilmaviesteille.

Vierailija
24/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika hauskaa kun saan tehdä työni kotona omassa työhuoneessa. Kukaan ei häiritse, paitsi perheenjäsenet silloin tällöin. Tarvittaessa saan yhteyden työtovereihin sähköpostilla tai puhelimella. Välillä huultakin heitetään ja vaikka en ole suurinta osaa heistä koskaan edes tavannut, heihin on syntynyt jonkinlainen kiintymyssuhde. Työ itsessään on puoliksi hauskaa, puoliksi tylsiä ja työläitä rutiineja. Kyllä tämä mulle sopii.

Vierailija
25/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan hauskan työpaikan!

Vierailija
26/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on hauskaa työkavereiden kanssa, toki työt tehdään, mutta usein lähtee hauskuus lapasesta, ei mitenkään vain perjantaisin :) Eli joka päivä on kivaa, kiitos työkaverit tästä!!!!

Vierailija
27/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikoillehan voi kertoa saman hyvän vitsin joka päivä uudelleen ja aina nauravat makeasti.

Vierailija
28/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauskaa ja mukavaa. Olen yrittäjä ja tänäänkin olen nauranut ja ollut suu korvissa lähes koko päivän. Huomenna ei ehkä ole niin hilpeä päivä, mutta varmasti hyvä päivä joka tapauksessa.

Vierailija
29/29 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Useammat naurut saa työpäivän aikana, vaikka työ itsessään on vakavaa.
T:sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan