Onko teillä töissä hauskaa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:27"]
Olen lähihoitajana vanhainkodissa. Arvaa?!
[/quote]
on! Mä olin nuorena hoitoapulaisena dementiakodissa, ja siellä ainakin naurettiin päivittäin.
On toki. Yläkoululaiset jaksaa huvittaa eivätkä työkaveritkaan kireitä ole. On joskus naurettu myös huoltajille, tunnustan. Siis niiden jutuille, vaatimuksille ja wilmaviesteille.
Mulla on aika hauskaa kun saan tehdä työni kotona omassa työhuoneessa. Kukaan ei häiritse, paitsi perheenjäsenet silloin tällöin. Tarvittaessa saan yhteyden työtovereihin sähköpostilla tai puhelimella. Välillä huultakin heitetään ja vaikka en ole suurinta osaa heistä koskaan edes tavannut, heihin on syntynyt jonkinlainen kiintymyssuhde. Työ itsessään on puoliksi hauskaa, puoliksi tylsiä ja työläitä rutiineja. Kyllä tämä mulle sopii.
Kyllä meillä on hauskaa työkavereiden kanssa, toki työt tehdään, mutta usein lähtee hauskuus lapasesta, ei mitenkään vain perjantaisin :) Eli joka päivä on kivaa, kiitos työkaverit tästä!!!!
Dementikoillehan voi kertoa saman hyvän vitsin joka päivä uudelleen ja aina nauravat makeasti.
On hauskaa ja mukavaa. Olen yrittäjä ja tänäänkin olen nauranut ja ollut suu korvissa lähes koko päivän. Huomenna ei ehkä ole niin hilpeä päivä, mutta varmasti hyvä päivä joka tapauksessa.
On. Useammat naurut saa työpäivän aikana, vaikka työ itsessään on vakavaa.
T:sh
On. Olisipa jo aamu, että pääsisi sinne.