Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästössä tasan 2000;- :)

Vierailija
29.11.2014 |

Uskomaton summa näin entiselle köyhälle. Ei uskoisi, että vielä vuosi sitten elin kädestä suuhun ja luottokortillakin oli vaikka kuinka paljon lyhennettävää!

Möin kirppiksellä kamoja sen verran että sain kivan "pesämunan", ja niin se raha vaan alkaa tulla rahan luo. Aloin säästää matkaa varten, mutta enhän mä raski minnekään mennäkään!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, 5000 kasassa. Tavoite 15000.

Vierailija
2/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mulle vähän T:13v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä! Jatka samaan malliin :)

Vierailija
4/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin oikeastaan koukkuun nettimyymiseen sen jälkeen kun löysin niitä.

asun alueella, kun kuljen työmatkan, menen kahden alueen halki.

teen ilmoituksen aina kaikkiin kolmeen kerralla.

ostaminen on niin paljon helpompaa kun tapaaminen käy kodin nurkilla.

koti oli jo aika tyhjä ennestäänkin, mutta saan lahjoituksina jatkuvasti jotain. 

Nappikauppaahan tämä on, mutta toisaalta mukava tapa tutustua ihmisiin, kierrättää ja saada kolikoita.

Vierailija
5/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämisestäkin voi tulla pakkomielle. Enoni esimerkiksi istuu pimeässä, kun säästää sähköä. Muistakaa pitää kohtuus kaikessa. (obsessiivis-kompulsiivinen persoonallisuus).

Vierailija
6/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidä bileet. Minulla 1900.

Vierailija
7/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin säästämisen kesäkuussa. Laitan joka kk tilistä 50€ rahastotilille. Suosittelen! Pikkusumma kasvaa huomaamatta !

Vierailija
8/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:33"]

Säästämisestäkin voi tulla pakkomielle. Enoni esimerkiksi istuu pimeässä, kun säästää sähköä. Muistakaa pitää kohtuus kaikessa. (obsessiivis-kompulsiivinen persoonallisuus).

[/quote]

Linkki vielä

http://myrskykari.tripod.com/psykiatria/obsessiiviskompulsiivinen.html

Vierailija
9/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap ja muut säästäjät!  Itsellä säästöprojekti aluillaan. Erillisellä säästötilillä vasta 100€, mutta kyllä se siitä kasvaa. Tarkoituksena siirtää joka kk vähintään 50€ säästötilille. 

Säästättekö te muut ns pahan päivän varalle vai jotain tiettyä tarkoitusta varten?

Vierailija
10/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mulla 25000 :)

Vierailija
11/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa 2000€. Joudun pitkin hampain ottamaan siltä säästöstä rahaa, kun missasin veroprosentin.

Vierailija
12/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä olla mahdollisimman paljon rahaa säästössä. Nyt säästän auton käsirahaan, pitäs 4000 saada kesään mennessä. (En raaski tuhlata jo säästettyjä :D)

Vierailija
13/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sole poka mikhän. Minulla 31000 €.

Vierailija
14/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla säästössä 9200, kerääntyneet lähinnä siitä kun ostan pankkikortilla, joka käytöstä siirtyy 3€ säästöön, tää on joku Nordean säästöpossupalvelu tms.

Vierailija
15/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Ja kaikki muutkin säästäjät! Uskon itse, että kaikille tulee jonain päivänä se tilanne, jossa rahaa on pakko löytyä johonkin täysin välttämättömään äkilliseen syyhyn. Siksi itsekin säästän ennenkaikkea pahan päivän varalle. Nyt vähän auki 6000 jemmassa.

Vierailija
16/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:03"]

Mulla säästössä 9200, kerääntyneet lähinnä siitä kun ostan pankkikortilla, joka käytöstä siirtyy 3€ säästöön, tää on joku Nordean säästöpossupalvelu tms.

[/quote]

Kiitti vinkistä, tuota voisi itsekin kokeilla.

Vierailija
17/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:27"]

Möin kirppiksellä kamoja sen verran että sain kivan "pesämunan", ja niin se raha vaan alkaa tulla rahan luo. Aloin säästää matkaa varten, mutta enhän mä raski minnekään mennäkään!

[/quote]

Perusta useampia tilejä, joilla on eri käyttötarkoitus. Silloin voit matkallekin lähteä hyvillä mielin, kun ei muihin säästöihin tarvitse koskea. Tuo systeemi toimii ainakin minulla hyvin.

Vierailija
18/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäminen on hyveellistä, mutta muistakaa säilyttää terveellinen kohtuus sen suhteen. Sen tiedän läheltäni, että kymmenet tuhannet eurotkaan eivät jossain vaiheessa tunnu miltään, kun pääsee säästämisen makuun.

T. pihin läheinen

Vierailija
19/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon maailman huonoin säästäjä, mutta tuo Nordean säästöpossujuttu toimii mulla. Siinä voi ite määritellä paljonko siirtyy korttiostosta toiselle tilille, mä aloitin eurosta, nyt laitan kolme. Siinä voi määritellä maksimisumman päivälle, mulla se on 15€, ja jos tilillä rahaa alle 100€, possuun ei mene niin vähistä silloin mitään. Kaikki voi ite määritellä, palvelu maksuton. http://www.nordea.fi/henkil%C3%B6asiakkaat/p%C3%A4ivitt%C3%A4iset+raha-asiat/tilit+ja+maksut/epossu/1117102.html

Vierailija
20/26 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Meillä säästössä 4500 e. Olen ymmärtänyt säästämisen tarkoituksen vasta muutaman vuoden. Ja on totta, että säästäminen voi mennä myös "yli". Itse olin aluksi joko tai ihminen eli joko säästin joka-asiassa tai tuhlasin kaikki. Nyt olen päässyt asian kanssa balanssiin :D Ostan vain välttämätöntä ja nekin jutut pyrin ostamaan tarjouksesta. Sähköä ja vettä ei tuhlailla. Ruoka monipuolista mutta perusruokaa. Toki käymme välillä ravintoloissa. Matkustamaankin olemme päässeet. Olen siis lähinnä luopunut kaikesta ylimääräisestä. En tarvitse viittä talvitakkia vaan kahdellakin pärjää hyvin jne. Myyn myös "heräteostoksia" ja pieneksi jääneitä vaatteita ym. Tarkoitus on päästä ens vuonna tilanteeseen, jossa ei ole muuta kuin asuntolaina maksettavana. Nyt vielä remontti- ja autolaina + muutamia muita maksettavana. Säästötavoitteena myös 10 000 e pahan päivän varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi