Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua huuliherpes!

Vierailija
21.01.2015 |

Mulla ilmesty pari päivää sitten herpes huuleen ja pitäis viikonloppuna la tai du mennä moikkaamaan poikaystävää...kellään olis nopeeta ja toimivaa kotikonstia? Tarvisin kipeesti apua!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset eroon vaivasta viikonloppuun mennessä jos käytät tuota viinakikkaa, kokemusta on :)

Vierailija
22/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:20"]Moi,
Itselläni auttaa ehdottomasti parhaiten raaka, mahdollisimman tuju kirkas viina. Itsellä lääkinnällisessä käytössä Koskenkorvan 60volttinen. Mitkään apteekin voiteet tai laastarit ei auta p*skan vertaa, suun kautta otettavia en ole testannut.
-
Elikkä kasta topz-tikku raakaan viinaan, painele tikulla herpesrakkulaa niin että rakkula hajoaa. Viina kuivattaa rakkulan, tappaa bakteerit ja desinfioi. Mitä useammin jaksat laittaa viinaa rakkulan päälle, sitä nopeammin rakkula häviää. Itse teen tämän jopa puolen tunnin välein, jos mahdollista, toki vähempikin riittää. Kirvelee ihan perkeleesti, mutta toimii paremmin kuin mikään muu! Mulla rakkula häviää päivässä tällä keinolla.
[/quote]

Joo täytyy koittaa. Raaka vodkakin toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:02"]Pääset eroon vaivasta viikonloppuun mennessä jos käytät tuota viinakikkaa, kokemusta on :)
[/quote]

Onko tartuntavaaraa enään sitten?

Vierailija
24/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ei kuulemani mukaan pitäisi juoda kun on herpes. En tiedä olenko oikeassa?

Vierailija
25/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:04"]Ei parane millään niin nopeasti. Älä pussaa, ettei tartu. Lääkäriltä estotabletit.
[/quote]
Ei taida niitä estolääkkeitä saada ellei ongelma ole toistuva? Mulle ainakin sanottiin niin.
[/quote]

Mulla on estolääkitys mutta ei ole koskaan toiminut. Usein käy niin et menen nukkumaan ja aamulla herään herpes naamalla. Siinä ei estot auta. Lääkevoidetta vaan ja pussauskielto. Mulla kunnon paraneminen kestää väh 2 viikkoa.

Vierailija
26/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tai käsidesi pitäisi toimia

Vierailija
27/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:20"]Moi,
Itselläni auttaa ehdottomasti parhaiten raaka, mahdollisimman tuju kirkas viina. Itsellä lääkinnällisessä käytössä Koskenkorvan 60volttinen. Mitkään apteekin voiteet tai laastarit ei auta p*skan vertaa, suun kautta otettavia en ole testannut.
-
Elikkä kasta topz-tikku raakaan viinaan, painele tikulla herpesrakkulaa niin että rakkula hajoaa. Viina kuivattaa rakkulan, tappaa bakteerit ja desinfioi. Mitä useammin jaksat laittaa viinaa rakkulan päälle, sitä nopeammin rakkula häviää. Itse teen tämän jopa puolen tunnin välein, jos mahdollista, toki vähempikin riittää. Kirvelee ihan perkeleesti, mutta toimii paremmin kuin mikään muu! Mulla rakkula häviää päivässä tällä keinolla.
[/quote]

Hyh hyh......eikä varmaan yhtään kiva arpi tuu ja kirvelee......

Vierailija
28/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:20"]Moi, Itselläni auttaa ehdottomasti parhaiten raaka, mahdollisimman tuju kirkas viina. Itsellä lääkinnällisessä käytössä Koskenkorvan 60volttinen. Mitkään apteekin voiteet tai laastarit ei auta p*skan vertaa, suun kautta otettavia en ole testannut. - Elikkä kasta topz-tikku raakaan viinaan, painele tikulla herpesrakkulaa niin että rakkula hajoaa. Viina kuivattaa rakkulan, tappaa bakteerit ja desinfioi. Mitä useammin jaksat laittaa viinaa rakkulan päälle, sitä nopeammin rakkula häviää. Itse teen tämän jopa puolen tunnin välein, jos mahdollista, toki vähempikin riittää. Kirvelee ihan perkeleesti, mutta toimii paremmin kuin mikään muu! Mulla rakkula häviää päivässä tällä keinolla. [/quote] Hyh hyh......eikä varmaan yhtään kiva arpi tuu ja kirvelee......

[/quote]

Mua ei haittaa vaikka kuinka kirvelis kunhan pääsis siitä eroon

Vierailija
29/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää viina ja valkosipulijutut on ihan uutta, pitää vielä googlailla että onko vitsihommeleita vai oikeesti perää. Apteekin voidetta voi vaihtaa välillä josko tehosi paremmin. Raskaana en halunnut käyttää lääkettä ja tuntui että ihan saman aikaa kesti rakkula.
Lääkärit ei mun kokemuksen mukaan mielellään määrää niitä suun kautta otettavia kun kuormittaa elimistöä niiden popsiminen turhaa. mutta sain silti ja oon 5-10 v sitten kuureina syönyt niitä esim ennen tärkeitä tilaisuuksia ja joskus tuli silti.

Vierailija
30/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan valkosipulia heti kun herpes tulee ja muutaman kerran päivässä pidän halkastua valkosipulin palasta herpeksen päällä noin pari min ja sen jälkeen sitä bebanthenia. Pari päivää noin ja herpes alkaa paranemaan. Apteekin zoviraxit ynnä muut kokeiltu ja niistä ei ole juurikaan ollut apua. Ehkä pari päivää aikasemmin lähtee herpes kun ilman mitään. Ennen herpes saattoi olla mulla 2 viikkoakin, nykyään valkosipulia kun käytän niin max 4 päivää..

Vierailija
31/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:02"]Pääset eroon vaivasta viikonloppuun mennessä jos käytät tuota viinakikkaa, kokemusta on :)
[/quote]

[/quote]

Ei ainakaan miehelleni ole mitään tullut parin päivän jälkeen kun olen rakkulaa viinalla käsitelly :)

Vierailija
32/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:20"]Moi, Itselläni auttaa ehdottomasti parhaiten raaka, mahdollisimman tuju kirkas viina. Itsellä lääkinnällisessä käytössä Koskenkorvan 60volttinen. Mitkään apteekin voiteet tai laastarit ei auta p*skan vertaa, suun kautta otettavia en ole testannut. - Elikkä kasta topz-tikku raakaan viinaan, painele tikulla herpesrakkulaa niin että rakkula hajoaa. Viina kuivattaa rakkulan, tappaa bakteerit ja desinfioi. Mitä useammin jaksat laittaa viinaa rakkulan päälle, sitä nopeammin rakkula häviää. Itse teen tämän jopa puolen tunnin välein, jos mahdollista, toki vähempikin riittää. Kirvelee ihan perkeleesti, mutta toimii paremmin kuin mikään muu! Mulla rakkula häviää päivässä tällä keinolla. [/quote] Hyh hyh......eikä varmaan yhtään kiva arpi tuu ja kirvelee......

[/quote]

Mua ei haittaa vaikka kuinka kirvelis kunhan pääsis siitä eroon
[/quote]

Kirvelee kyllä mutta minkäänlaista arpea ei ole ikinä jäänyt, ainakin 10 rakkulaa tuolla lailla olen hoitanu.

Vierailija
33/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:30"]Nää viina ja valkosipulijutut on ihan uutta, pitää vielä googlailla että onko vitsihommeleita vai oikeesti perää. Apteekin voidetta voi vaihtaa välillä josko tehosi paremmin. Raskaana en halunnut käyttää lääkettä ja tuntui että ihan saman aikaa kesti rakkula.
Lääkärit ei mun kokemuksen mukaan mielellään määrää niitä suun kautta otettavia kun kuormittaa elimistöä niiden popsiminen turhaa. mutta sain silti ja oon 5-10 v sitten kuureina syönyt niitä esim ennen tärkeitä tilaisuuksia ja joskus tuli silti.
[/quote]

Kyllä tuo viina toimii ja vielä erittäin hyvin. Ainoa joka itselläni auttanut, apteekin tuotteet melkeimpä vain villineet rakkulaa, etenkin voiteet. Valkosipuli itsellekin uusi "hoitomuoto"..

Vierailija
34/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:02"]Pääset eroon vaivasta viikonloppuun mennessä jos käytät tuota viinakikkaa, kokemusta on :)
[/quote]

[/quote]

On. Herpes tarttuu oireettomassakin vaiheessa. Ja ei sitten suuseksiäkään

Vierailija
35/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas viina auttaa myös juotuna kun kastelet samalla rakkulaa.

Vierailija
36/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 20:17"]Kahvia ei kuulemani mukaan pitäisi juoda kun on herpes. En tiedä olenko oikeassa?
[/quote]

Et ole

Vierailija
37/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään on pakko olla vitsi! Kvg.

Vierailija
39/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sellainen läpinäkyvä huulilaastari. Sen kanssa voi pussata ja ottaa suihinkin.

Vierailija
40/43 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan