Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vietätte joulun suvun ja perheen kesken kun ette muuten ole juurikaan tekemisissä?

Vierailija
07.11.2021 |

Todella outoa että vuodessa on yksi päivä jolloin koko suvun pitäisi kokoontua yhteisen pöydän ääreen mutta muuten ollaan vuodesta minä, minä ja minä -asenteella. Ei vaan käy yksi yhteen tuollainen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako monikaan sukujoulua viettää. Ainakin omassa tuttavapiirissäni suurin osa viettää sitä perhepiirissä.

Vierailija
2/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappihuntu kirjoitti:

Mahtaako monikaan sukujoulua viettää. Ainakin omassa tuttavapiirissäni suurin osa viettää sitä perhepiirissä.

Sama asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa nähdä niitä sukulaisia edes sen kerran vuodessa? Tietysti jos ei ollenkaan pidä niistä sukulaisista niin en minäkään ymmärrä miksi pitäisi väkisin viettää aikaa edes jouluna.

Vierailija
4/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on pakko. Suvun vanhin laittaa joulun ja haluaa, että hänen luo mennään. Pois ei kehtaa jäädä kun pettyy pahasti. Sit kun hänestä aika jättää, niin eiköhän kehitellä aivan omat joulutraditiot.

Vierailija
5/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vietäkään. Suku tai vanhempani eivät ole kiinnostuneet perheestäni eivätkä juuri pidä yhteyttä edes. Tämä harmittaa sillä haluaisin hyvän suvun ja sukujoulun. Sitä vaan ei saa kun muut ei halua.

Vierailija
6/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sukua. Vietän joulun aina siskon, mun vanhempien ja mun lapsen kanssa.

Vierailija
7/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinappihuntu kirjoitti:

Sama asia

On siinä minusta eroa, viettääkö joulua samassa taloudessa asuva perhe vai meneekö sinne myös vanhemmat ja sisarukset perheineen. Ties vaikka serkutkin, kun samaa sukua ovat.

Vierailija
8/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylikiltti ja koen huonoa omaatuntoa , äitini osaa myös asettaa sanansa niin että koen olevani velvollinen. Viime joulun jälkeen jo syyttävään sävyyn valitti, että olisi hänestäkin kiva jos joskus kutsuttaisiin johonkin. Ollaan oltu hänen luonaan yleensä. Ruuat ollaan viety mukana, sanottu että mitään ei tarvitse järjestää. Tänä vuonna siis kai äitini tulee meille.