Wanna be Frida Kahlo Arto Nybergin vieraana tv1.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Seppo Hovi näyttää samalta kuin 30 vuotta sitten.
Seppo Hovi on loistava!
Arvasin että Meeri Koutaniemi. 😄 Ei myöskään yllätys että hänelle kateellisia olevia av-palstalla riittää.
Voi teitä yksinkertaisia taviksia.
Meeri on taiteilija, rohkeasti oman tiensä kulkija ja näyttää sen.
Ihana ja valloittava persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppo Hovi on loistava!
Olen samaa mieltä. -se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että Meeri Koutaniemi. 😄 Ei myöskään yllätys että hänelle kateellisia olevia av-palstalla riittää.
Menestyneitä ja kauniita naisia ei missään tapauksessa saa koskaan arvioida ja arvostella kuin rumempia häviäjiä 🥱
No mitäpä arvosteltavaa hienossa taiteilijassa on? Eikö hän pukeudu, kuten sinä, vai mitä?
Tuskin täällä kukaan on hänelle kateellinen?
Itse ottaisin hänen elämästään kyllä tietyn vapauden, kauniin äänen ja Mallorcan kodin, mutta en haluaisi näyttää häneltä, olla olemukseltani yhtä jäykkä kuin hän, en haluaisi kuksia Sami Yaffan kanssa, en missään nimessä haluaisi todistaa omin silmin kaikkea sitä köyhyyttä ja kurjuutta sekä suoranaista hätää jota Meeri Koutaniemi on (hienossa) työssään todistanut jne.
Väitän, ettei juuri kukaan pystyisi olemaan läsnä esim. tilanteessa, jossa hädässään huutava pieni lapsi kiljuu kun häntä pidellään paikoillaan ja silvotaan sukupuolielimiä.
Itse en ikinä pystyisi.
Jos Meerin ulkoinen olemus tyylin vuoksi ärsyttää, niin kannattaa miettiä haluaako itse pukeutua kuten pukeutuu, vai määritteleekö omaa pukeutumista se mitä muut ajattelee?
Eli pukeudutko itseäsi vai vain muita varten?
Minulla meni aikanaan maku tähän Meeriin kun kävi kuvaamassa jotakin elinkautisvankeja ja oli jotenkin väärällä tavalla empaattinen (=naiivi).
Minkä Meeri sille voi, että on luonnostaan Fridan näköinen?
Onko sitten niin, ettei kukaan saa Fridan jälkeen pukeutua upeasti tyyliinsä? 717
Vierailija kirjoitti:
Onko Meeri täyttänyt jo 50..?
Huono