En ymmärrä ihmisiä, joilla menee suihkussa vain 5 minuuttia tai alle
Ei tuossa ajassa ehdi tulla puhtaaksi, pitää mennä vähintään 20 minuuttia, että ihminen tulee puhtaaksi.
Kommentit (68)
Joo ei kyllä viittä minuuttia kauemmin mene. Siinä ajassa ehtii hyvin käydä vartalon läpi ja huuhdella saippuat pois. En usko tulevani puhtammaksi, jos pesun jälkeen seison vain juoksevan veden alla vielä 15 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pesee hiuksensa vaan kerran viikossa?
Mä pesen talvisin vain 1x viikko. Ei vaan tukka rasvoitu talvella ja paleltaa niin perkeleesti kun on kilpirauhasen vajaatoiminta. Kesällä pakko pestä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pesee hiuksensa vaan kerran viikossa?
Mä pesen talvisin vain 1x viikko. Ei vaan tukka rasvoitu talvella ja paleltaa niin perkeleesti kun on kilpirauhasen vajaatoiminta. Kesällä pakko pestä useammin.
Pöly, kuolleet ihosolut ja saasteet päänahassa ei ollenkaan haittaa?
Ei mee kyllä kuin noin 5 min. Ensin kastelen itseni ja hiukset, sitten hana kiinni. Shampoo hiuksiin ja kunnollinen päänahan pesu. Sitten hana auki ja hiusten huuhtelu, hana taas kiinni ja hiusten nopea kuivaus, hoitoaine hiuksiin vaikuttamaan ja kropan pesu suihkusaippualla. Sitten taas hana auki ja kokonaisvaltainen huuhtelu.
Varmaan todella tuuheiden ja pitkien hiusten kanssa voisi mennä enemmän aikaa ja vettä, mutta mulla ei kyllä mene kauaa ja todellakin olen puhdas ja hyväntuoksuinen miesystävänikin mielestä :-)
57, nimenomaan: terve ihminen ei haise. Sitä sinä et todellakaan ole. PS.hius ei rasvoitu vaan päänahka....
Riippuu mitä kaikkea suihkussa tekee. Pahimmillaan minulla voi mennä 15 min, kun pesee hiukset, laittaa hoitoaineen, saippuoi kropan ja sheivaa. Parhaimmillaan voi mennä 5 min, kun vain käy nopeasti pesemässä kropan. Tärkeintä kai kuitenkin on, että vettä ei lorota koko ajan suihkussa ollessa ja hanan pistää kiinni levittäessä shampoota ja saippuaa.
Suihku ilman tukanpesua onnistuisi, mutta pitkää paksua tukkaa ei kyllä tule viidessä minuutissa pestyä ja hoidettua.
Mulla ei kuiva kakka pyllyyn kiinni, kun pesen aina takapuolen kakan jälkeen, niin ei tarvitse alakertaa kuurata minuuttitolkulla.