En ymmärrä ihmisiä, joilla menee suihkussa vain 5 minuuttia tai alle
Ei tuossa ajassa ehdi tulla puhtaaksi, pitää mennä vähintään 20 minuuttia, että ihminen tulee puhtaaksi.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pesee hiuksensa vaan kerran viikossa?
Ei mun hiukset rasvoitu. Joskus teininä pesin hiuksia tyyliin joka päivä ja hiukset tottui siihen. Oli sitten pakko pestäkin. Mutta sitten harvensin väliä, niin ei ne enää rasvoitu. Hiukset tottuu siihen, mihin ne totutat. Suihkussa käyn kyllä joka päivä.
Täällä on kyllä oksettavaa porukkaa. Täytyy olla 100 % valkoisia. Vain he voisivat kuvitella, että suihkussa ei tarvitse pestä sääriä tai takamusta, valuvan veden on muka tarkoitus huuhdella ne samalla, kun hlö nopeasti pesee kainalot ja sipaisee rinnan ja vatsan päältä. Miksiköhän tähän on tultu, kun muinaiset roomalaisetkin nauttivat sivistyneesti kylpylöistä ja puhtaudesta.
Meillä on sauna joka päivä, aina en todellakaan pese mun todella pitkiä hiuksia, usein laitan pelkän naamion tai saunahatun.
Ei hiukset mene likaiseksi, päänahka on se mikä pitää pestä mutta ei suinkaan joka päivä.
Mitä ihmettä te siellä 20 minuuttia jynssäätte? Kuinka likaisia te oikein olette?
Ei ihoa tarvitse saippuoida joka kerta. Ei tee hyvää ihon rasva- ja bakteeritasapainolle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä oksettavaa porukkaa. Täytyy olla 100 % valkoisia. Vain he voisivat kuvitella, että suihkussa ei tarvitse pestä sääriä tai takamusta, valuvan veden on muka tarkoitus huuhdella ne samalla, kun hlö nopeasti pesee kainalot ja sipaisee rinnan ja vatsan päältä. Miksiköhän tähän on tultu, kun muinaiset roomalaisetkin nauttivat sivistyneesti kylpylöistä ja puhtaudesta.
Ne muinaiset eivät eläneet kovin vanhoiksi, tuskin yli 50 kukaan.
Sama kun tää jatkuva ihon rasvaaminen. Eka hinkataan joka päivä kuumassa suihkussa pois ihan oma rasva ja sitten laitetaan purkista lisää😅 itse käyn kylmässä suihkussa ja pesen kainalot ja alapään / pepun mutta en hinkkaa ihoa. En ole ikinä käyttänyt iholle rasvaa ja ihoni on pehmeä ja voi hyvin.
Mä pesen joka päivä kainalot ja alapään mutta en todellakaan käy suihkussa joka päivä ja hiukset pesen 2 kertaa viikossa.
Hiukset pesen kahdesti viikossa. Silloin suihkussa menee 20 min, vesi juoksee tietenkin vain osan tästä. Kun käyn muina päivinä suihkussa, aikaa menee pari minuuttia. Ihon kastelu nopeasti vedellä, kainaloiden ja jalkovälin pesu pesunesteellä ja huuhtelu.
Mulla on ainakin elämä aj muutakin tekemistä. Persseen pesemiseen ei tarvitse tuhlata 1000 litraa kuuma vettä. Vois sitä joskus ajatella myös ympäristöystävällisyyttä, mutta kun se oma persee on aina se tärklein.
Ah, ens kuussa tulee taas yli 100 euroa vesimaksuja takaisin kun ei tuu läträttyä suihkussa. Alle 5 min menee joka kerta ja muutenkin käyn suihkussa vaan joka toinen-kolmas päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin elämä aj muutakin tekemistä. Persseen pesemiseen ei tarvitse tuhlata 1000 litraa kuuma vettä. Vois sitä joskus ajatella myös ympäristöystävällisyyttä, mutta kun se oma persee on aina se tärklein.
Ajattelenkin lähimmäistäni.
Kyllä mä kestän oman hajuni mutta lähimmäisiäni ajattelin säästää.
Ihmisen ei ole tarkoitus kulkea ympäriinsä haisulina kun peseytyäkin voi.
Vierailija kirjoitti:
Sama kun tää jatkuva ihon rasvaaminen. Eka hinkataan joka päivä kuumassa suihkussa pois ihan oma rasva ja sitten laitetaan purkista lisää😅 itse käyn kylmässä suihkussa ja pesen kainalot ja alapään / pepun mutta en hinkkaa ihoa. En ole ikinä käyttänyt iholle rasvaa ja ihoni on pehmeä ja voi hyvin.
Mulle neuvolan vanha terkka sanoi, että lapsen ihoa ei kannata opettaa rasvaamiseen, koska sitten sitä pitää rasvata koko ajan. En ole rasvannut omaa enkä lasten ihoa, eikä ole sitten tarvinnutkaan.
Huulirasvassa olen huomannut vähän saman. Jos alat rasvata, niin kohta et voi olla ilman, huulet rohtuu heti.
Oho! Sulla ei ihmettelyn aiheet lopu. Laajenna ymmärrystäsi, lue tm. Vaikka olet rajoitteinen pystyt kai edes vähän...
Vierailija kirjoitti:
Ah, ens kuussa tulee taas yli 100 euroa vesimaksuja takaisin kun ei tuu läträttyä suihkussa. Alle 5 min menee joka kerta ja muutenkin käyn suihkussa vaan joka toinen-kolmas päivä.
Huh huh. Kuka nainen suostuu makaamaan kanssasi vai suostuuko kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen säästökohde..
Tyypillinen av mamma on pinta-alaltaan niin suuri että pelkästään yhden kankun pesemiseen menee jo viisi minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Kuka nainen suostuu makaamaan kanssasi vai suostuuko kukaan?
Olen eri, mutta alapesusuihku on myös keksitty.
Terve ihminen ei haise vaikka ei käy joka päivä 20min kuumassa suihkussa.
Mä pesen suihkussa käydessäni aina myös hiukset, ja ihan hyvin ehdin viidessä minuutissa. Joskus menee pidempään jos jään istuskelemaan suihkun alle, mutta en mä siihen itse pesuun saa kovinkaan paljoa aikaa kulumaan.