Mistä nimikoidut mukit lapsille?
Osaisiko ketään kertoa kauppaa tai nettisivua, josta voisi tilata omalla nimellä painetut mukit? Olen aina kammonnut moisia, mutta nyt esikoisen pitäisi viedä sellainen kouluun.. Tiedän että itse tekemällä saisi hienon, mutta esikoinen ei ole kiinnostunut askartelusta pätkääkään ja äidillä tuntuu tunnit loppuvan kesken:) Eli haluaisin päästä helpolla, ja kaipaisin apuanne.
Googlettamalla löysin muutamia yrityslahjoja myyviä firmoja, mutta he myyvät suurempia eriä. Tulikivellä oli yksi vaihtoehto, mutta se ei miellyttänyt silmääni. Muita vinkkejä? Kiitos vastanneille!
Kommentit (2)
o...lisin ehdottanut nettivalokuvakehitysfirmoja (esim. www.extrafilm.fi), jossa voit teettää joko mukiin kuvan + nimen tai pelkän nimenkin.
Tai sitten Kermansaven Oliivi-muki tai Heinä-muki, joskaan itse en ole mikään Heinä-sarjan fani.
saa kuvalla mukeja ja voihan siihen laittaa oman nimen samaan tiedostoon. www.kuvapulssi.fi
Kermansavella pitäisi kyllä olla kahta eri mukia, heinä ja oliivi sarjaa. Ovat keskenään hyvin erityylisiä.