Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus! Miehet ovat vallanneet mammapalstan!

Vierailija
21.01.2015 |

Hyi, äijiä! Palstalle tehdään koko ajan autoaiheisia, pörssiaiheisia yms. miesten elämään liittyviä juttuja. Äijät ovat vallanneet naisille tarkoitetun palstan! Eikö naiset voi missään keskustella vain keskenään omista asioistaan?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:10"]

Hyi, äijiä! Palstalle tehdään koko ajan autoaiheisia, pörssiaiheisia yms. miesten elämään liittyviä juttuja. Äijät ovat vallanneet naisille tarkoitetun palstan! Eikö naiset voi missään keskustella vain keskenään omista asioistaan?

[/quote]

Tämä ei ole naisille tarkoitettu palsta

Vierailija
42/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:52"]

No ei tasan ole äidit ainoa kohderyhmä. Tämä on erittäin käytetty ja kiinnostava palsta kaikille aikuisille. Itse olen lapseton ja pidän tästä palstasta. Vauva-aiheisia on noi muut palstat, täällä voi puhua mistä vain ja vaihtaa ajatuksia hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Myös miesten.

[/quote]

Äitien palsta!! ÄIDEILLE!!!! Mikä on niin vaikeaa ymmärtää??? 

[/quote]

Tämä EI ole äideille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo mainitsemasi jutut ovat miesten kirjoittamia, niin ovat kyllä ERITTÄIN AKKAMAISIA ja vellihousuisia miehiä kirjoitustyylin perusteella! :DDDDD Tosi urokset kun eivät täällä käy vahingossakaan.

Vierailija
45/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole MIES?enkä nainen?olen anonyymi.

Vierailija
46/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:28"]

EI TÄÄLLÄ KÄY MIEHIÄ!!

[/quote]

Käypäs, täälläkin on yksi. Tosin minä en juurikaan ole kirjoittanut autoista paria poikkeusta lukuunottamatta, en ymmärrä pörssistä mitään koska olen aivan harvinaisen pers'aukinen ja henkilökohtaisessa konkurssissa, en osaa metsästää ja inhoan jääkiekkoa.

Kirjoitan usein esim. alkoholin ja tupakan suotuisista terveydellisistä ja sosiaalisista vaikutuksista siellä, missä näiden fanaattiset vihaajat kokoontuvat, sekä myös muista aiheista valtanäkemysten vastaisia kirjoituksia, jos olen oikeasti eri mieltä valtanäkemyksen kanssa, sekä jonkinlaisia epäkorrektisuuksia vaihtelevista aiheista. En kuitenkaan kirjoita vain periaatteen vuoksi mitään näkemystä toista vastaan vastoin omaakin mielipidettäni: kun olen samaa mieltä jonkun kanssa - olkoonpa näin naisen tai miehen tapauksessa - ilmaisen samanmielisyyteni tai ainakin "peukutan" positiivista palautetta. Huomauttelen myös palstalla esiintyvistä anglismeista, vääristä taivutuksista ja tahallisista nettislangisuuksista silloin, kun kysymyksessä eivät ole pelkät näppäilyvirheet taikka satunnaiset ja inhimilliset ajatuskatkoista johtuvat pienet epäloogisuudet: niitähän sattuu itsellenikin. Pyrin oikeakielisyyteen silloin tällöin itsekin erehtyen. En tosin ole ainoa "kielipoliisi" palstalla. Niitä on paljon muitakin.

On hauskaa seurata reaktioita, kun kaikkein tosikoimmat repivät pelihameitaan tai -housujaan (myös miehet). Kun on onnistuneesti sohinut johonkin ampiaispesään, siitä tyydyttävin palkinto on kymmenen kiukkuista kommenttia ja esim. kuusi ns. "yläpeukkua" vs. 79 "alapeukkua".

Vierailija
48/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa. Miesten kanssa on yleensä hauskempaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan