Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatteko jo joulua?

Vierailija
07.11.2021 |

Mulla tuli tänään jo vähän semmonen joulufiilis. Aika kiva.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aikuiset lapset 20v ja 22v tulee aatoksi kotiin, nuorin 18 asuu vielä mun kanssa. Odotan innolla. Syödään hyvin ja vietetään mukava aattoilta

Vierailija
82/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan kyllä. Olen ostanut jo muutaman joulukortin ja uudet valot kuuseen.

Muovikuusen valoineen pystytän n. viikkoa ennen aattoa, koristelen varsinaisesti aaton aattona. En stressaa joulua, koska vietän sen kahdestaan mieheni kanssa. Lapsia ei ole. Mietimme etukäteen ruoat, emme yleensä kokkaa perinteisiä jouluruokia, graavikalaa lukuunottamatta. Lahjoja ei tarvitse ostaa kuin kaksi. Olemme sopineet aikuisten sukulaisten kesken, ettei lahjoja osteta, kaikilla on tavaraa muutenkin ihan riittävästi.

Pidän vanhoista amerikkalaisista joululauluista, ja alan kuunnella niitä marraskuun loppupuolella. Joulunodotus on melkein mukavampaa kuin varsinainen joulu, joka on ohitse yleensä aina liian nopeasti. Pidän joulupyhien pysähtyneestä tunnelmasta, konvehtien syömisestä ja siitä, että voin lukea kirjoja koko päivän.

Ihana viesti. Hyvää joulua sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen lähihoitajana työskentelevää vaimoa kotiin.  Olen katellu urheilua ja seikkaillut netissä. Kunhan vaimo tulee, niin aattelin tuikata siittimen sisään! 

Vierailija
84/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muovikuusen valoineen pystytän n. viikkoa ennen aattoa, koristelen varsinaisesti aaton aattona. En stressaa joulua, koska vietän sen kahdestaan mieheni kanssa. Lapsia ei ole. Mietimme etukäteen ruoat, emme yleensä kokkaa perinteisiä jouluruokia, graavikalaa lukuunottamatta. Lahjoja ei tarvitse ostaa kuin kaksi. Olemme sopineet aikuisten sukulaisten kesken, ettei lahjoja osteta, kaikilla on tavaraa muutenkin ihan riittävästi.

Pidän vanhoista amerikkalaisista joululauluista, ja alan kuunnella niitä marraskuun loppupuolella. Joulunodotus on melkein mukavampaa kuin varsinainen joulu, joka on ohitse yleensä aina liian nopeasti. Pidän joulupyhien pysähtyneestä tunnelmasta, konvehtien syömisestä ja siitä, että voin lukea kirjoja koko päivän.

Amerikkalaiset tunteettomat  laulun luritukset. "Eevribadi lavs sambadi samtaims"  Jee jee jeje jee!

Vierailija
85/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jouluihminen. Meillä on kuusi ollut koristeltuna jo 1. Adventista (tekokuusi), tänään toimme valtavan aidon kuusen olohuoneeseen ja pienempi tekokuusi muutti terassille. Muutenkin joulu on jo taputeltu, paitsi ruoat. Lahjat tilasin hyvissä ajoin netistä, kaupan jouluruuhkiin minua ei saa sitten millään.

Joten kyllä, odotan joulua, vaikka tämä joulunalusaikakin on tosi ihanaa.

Vierailija
86/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset tunteettomat  laulun luritukset. "Eevribadi lavs sambadi samtaims"  Jee jee jeje jee!

Harmi, kun sulla ei oo asiat hyvin. Ei silti tarvii kuikutella meille :D

Vierailija
87/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusi sisällä jo nyt, 11.12. OMG

Vierailija
88/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ei kiitos 🙃

Vierailija
89/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa koko kulutus hysteeria joulu, paskaa paskaa PASKAA!!

Vierailija
90/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Joulu on ihan hirveätä aikaa.

Vierailija
91/117 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tekis mieli jättää viettämättä mut lapsen takia pakko tehdä joulu. Ei kiinnosta yhtään lahjojen ostaminen, ruokien laittaminen sekä se saakelin hikoileminen jossain kaupassa et edes saa niitä lahoja ja ruokia.

Olisinpa karhu. Voisin nukkua koko talven. Ja kyllä, vihaan talvea.

Miksi sun pitää hikoilla kaupassa, että saat lahjat? Minulla on joka vuosi jo marraskuussa suurin osa lahjoista ostettu. Sitten mies tekee yöaikaan pari isompaa ruokakauppareissua ennen aattoa ja se on siinä.

Vierailija
92/117 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuusi sisällä jo nyt, 11.12. OMG

Aivan, olen hiukan myöhässä tänä jouluna. Komeat Normann-joulukuuset kestävät hyvin kuukaudenkin varisematta.

Vierailija
93/117 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Kun saa viettää Joulua haluamallaan tavalla. Ni ihanaa aikaa. Hämärää. Kynttilänvaloa. Ulkona lyhtyjä.

Joko ollaa kahestaan, pihasauna. Luhnustelua. Herkkuja. Ruokaa. Suklaata. Radiosta kauniita joululauluja.

Tai päästään lämmittämään lapsuuskodin savusauna. Ihana sekin. Hämärää. Vedet avannosta. Kestää koko aaton tuo lämmitys.

Joulun pyhät. Löhöä. Kirjojen lukua. Herkuttelua. Ulkoilua. Laiskottelua.

Aina loppuu Joulun vietto kesken.

Enkä tykkää, kun joululaulut ei soi enää välipäivinä. Sais soida loppiaiseen asti.

Vierailija
94/117 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Normi viikonloppu.

Vierailija
95/117 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ristiriitaista aikaa yksinäiselle. Mies jätti ja välit poikki sukuun. En niinkään pelkää joulunviettoa yksin, tekemistä on, mutta tähän aikaan vuodesta perhekeskeisyys on niin tapetilla että välillä öklöttää. Toisaalta kun näin edellisen Hurstin nälkäjonon kiemurtelun korttelin ympäri, tunsin häpeää. Kansallinen häpeä, että hyvinvointivaltiossa jonotetaan ruokaa. Minun tulee olla onnellinen: koti, pieni eläke ja ruokaan varaa. Mutta kuitenkin: tunnen yksinäisyyttä..Kunpa jaksaisi taas tammikuuhun!

Vierailija
96/117 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää neljä yötä.

Vierailija
97/117 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva pysähdys talven keskellä. En oikein jaksa jouluhössöttää. Jouluvalojakaan ei ole vieläkään. Tai siis on, laatikossa odottavat että joku jaksaisi koristella parvekkeen

Vierailija
98/117 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on ihan mukavaa aikaa rauhoittua ja saa yleensä vähän vapaatakin töistä.

Vielä kun tulis jouluksi lunta ja pakkasta.

Vierailija
99/117 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on ihan mukavaa aikaa rauhoittua ja saa yleensä vähän vapaatakin töistä.

Vielä kun tulis jouluksi lunta ja pakkasta.

Rauhoittua? 

Täyttä puppua puhua samassa lauseessa joulusta ja rauhoittumisesta!

Vierailija
100/117 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo syksyä. Muut vuodenajat menee odottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä