Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies työskennellä siivoojana?

Vierailija
21.01.2015 |

Olen huhtikuusta alkaen, jos työttömänä pysyn, vuoden ollut työtön. Olen ammatiltani pelkkä merkonomi ja aikaisemmin tehnyt baarimikon hommia sekä lyhyt aikaisia sijaisuuksia kiinteistöalalla. 7-vuotta kohta valmistumisesta ja neljä vuotta yhteensä työttömänä.

En halua puhelinmyyjän virkaa enkä kassatyötä muualta kuin juottoloissa. Ovat naisten työtä.

Miten on tämä siivoustyö? Näkisin naisen käsialan ja pepun heiluvan ennemmin jos katsoisin toimitusjohtajan tuolilla istuessani havannalaista vedellen. En ole siksi ikinä hakenut kys. alan tehtäviin ja kuulemma sinne ei muutama kaverikaan pääsyt edes haastatteluun. Jotkut hullut kuulemma opiskelevat kolme vuotta itsensä siivoojiksi.

Taidankin lukea tradenomiksi kauppatieteiden oikeusalaa ja nousta huipulle... Ehkä onnistuisin siinä jopa kahdessa vuodessa, missä muut neljässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Siivoamiseen tarvitaan vagina.

Vierailija
2/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä kaikki siivoojat ovat miehiä. Isot koneet kun on niin ei paljon peppua tarvitse heiluttaa. On kuin trukkia ajaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mustat miehet voi.

Vierailija
4/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni oli joskus rakennussiivoojana. Piti työstä ja tienasi ihan ok silloin 80-luvun alussa.

Vierailija
5/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka ilmiselvä provoilija onkin. Miehistä kyllä on siivoojiksi, mutta valitettavasti sinunkaltaisista, paskantärkeistä jättiegoista ei ole. Minulta ei liikene kuin halveksuntaa työttömille, jotka ovat "liian hyviä" joihinkin hommiin, ja jotka pienessä, vaaleanpunaisessa fantasiassaan opiskelevat nopeammin kuin muut. No, ne jotka sitä koulun penkkiä kuluttavat neljä vuotta valmistuvat joka tapauksessa nopeammin kuin ap: he oikeasti opiskelevat, eivätkä maadu työttömänä omassa hekumoiden omaa täydellisyyttään.

Vierailija
6/6 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap ressu, ei susta ikinä mitään tule, jos kuvittelet ettei johtajat tee oikeasti töitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän