Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisin opiskella aikuisella ialla laakariksi. onko kuolleena syntynyt idea. se oli toiveammattini ja laakareista on taalla periferiassa pulaa, toita varmaan loytyisi.

Vierailija
08.09.2006 |

Onko täällä ketään, joka osaisi neuvoa. Ikää minulla on jo yli 30 vuotta ja olen koulutukseltani yhteiskuntatieteen maisteri, mutta työtä ei meinaa löytyä eikä tämä ole edes toiveammattini.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on työelämää niin paljon jäljellä että siinä ei sun aikuisiän opiskelut paljon paina! TSEMPPIÄ!

Vierailija
2/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos motivaatiota riittää ja olet esim. lähempänä 30 kuin 40 tällä hetkellä, voit olla lääkäri jo nelikymppisenä...Ja työelämässä aikaa on olla ainakin 25 vuotta ja enemmänkin...Ja tohtorihatun voi väitellä vaikka kuusikymppisenäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös asia ole kiinni ihan vain sinusta ja omasta motivaatiostasi. Jos sinulla on riittävästi motivaatiota ja halu tulla lääkäriksi, niin sitten on mahdollista. Se mitä joku täällä sanoo on ihan yhdentekevää.

Vierailija
4/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin ammatti yhdistettynä yhteiskuntatieteelliseen tietoon on hyvä yhdistelmä! Voit tehdä paljon muutakin kuin perus- tk- lekurin hommia.

Ei 30v ole liian vanha! Et ehkä enää ehdi huippu-uralle, mutta peruslääkäriksi tai em. tutkintoyhdistelmällä vaikka mihin!

Varmaan olet kurssisi äitihahmo, ja sitä kautta hieman ulkopuolella, mutta ikä tuo myös etua. Opiskeluiloa!

Vierailija
5/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää kohta 29 vuotta ja olen tyytyväinen valintaani. Aloitin nyt psykologian opiskelut. Siitä vain pääsykokeisiin lukemaan, kannattaa valmistautua huolella. Itse luin todella ahkerasti pääsykokeisiini. Jä lääkiksessä opiskelevat ystäväni, sukulaiseni ovat kertoneet kokeiden olevan vaativat. Tsemppiä, itse olen ainakin onnellinen, vaikka välillä vähän tökkii noiden englanninkielisten kirjojen lukeminen, seminaarit yms. Siltikään en valintaani ole katunut!