Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku käräyttää tämän pettämisblogin pitäjän?

Vierailija
21.01.2015 |

tämä tyyppi pitää pettämisblogia ja kirjoittaa siellä kuinka vitun huippu on ja kuinka aikoo pettää vaimoaan. on lyhyt; syntynyt tammikuun 8. päivä ja sillä on noin vuoden ikäinen lapsi. asuu helsingissä iskurin mukaan. ilmeisesti koulutettu tai ainakin väittää niin.

kertokaa joku tän tyypin nimi tai ottakaa yhteyttä sen vaimoon.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:44"]

Tuskin nuo tiedot on oikeita. Ainoa joka voi käräyttää miehen tuollaisesta on joku niistä kakkosista, mutta ne taas on horoja, joten...

[/quote]

Kyllähän tuon blogin kirjoittajan identiteetti on aika helppo selvittää, mutta liekö sitten totta vai tarinaa.
[/quote]

Miten?

Vierailija
2/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol äxdee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, sama syntymäpäivä kuin mulla!
-t13

Vierailija
4/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:44"] Tuskin nuo tiedot on oikeita. Ainoa joka voi käräyttää miehen tuollaisesta on joku niistä kakkosista, mutta ne taas on horoja, joten... [/quote]   Kyllähän tuon blogin kirjoittajan identiteetti on aika helppo selvittää, mutta liekö sitten totta vai tarinaa. [/quote] Miten?

[/quote]

no en kai sitä täällä ala paljastaa

Bloggaaja toisaalta insinöörinä on saattanut olla keskivertoa ovelampi käyttäjätietojensa suojauksessa blogiprofiilissa ja gmailissa. Jos on oikeasti insinööri siis.

Tuli mieleen, että olisiko tästä jotain vajaa kymmenen vuotta, kun oli aika vastaava blogi insinööri-isästä :D en nyt tähän hätään muista nimeä.

Vierailija
5/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:17"]

etkö itse haluais tietää jos miehes pettäis?

[/quote]

Kuka on sanonut etten tietäisi?! Elämäni ei vaan pyöri mieheni pettämisen ympärillä. Minulla on omat kiinnostuksen kohteeni ja keskityn niihin. Mies on vain osa elämääni ja hän tyydyttää minun niiltä osin, jotka katson tarpeelliseksi.

Masturboiko sinun miehesi.... Hän käyttää siihen kättään ja minun mieheni, jotain naista. Ei se minulta pois ole.

[/quote]

Niinhän se sanoo, vaikka oikeasti rakastaa sitä toista naista.

Mutta joo, itse en arvosta ihmisiä, jotka esineellistävät toisia ihmisiä tarpeitaan tyydyttämään. Vaikkakin vain palstakirjoituksissa.

Pettämistä en kovin pahana pidä sinänsä. Siis merkityksessä aviollinen uskottomuus. Kunhan kaikkia osapuolia kohdellaan ihmisinä, eikä esineinä.

Vierailija
6/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nuo tiedot on oikeita. Ainoa joka voi käräyttää miehen tuollaisesta on joku niistä kakkosista, mutta ne taas on horoja, joten...

Vierailija
7/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:25"]

[/quote]

Kuka on sanonut etten tietäisi?! Elämäni ei vaan pyöri mieheni pettämisen ympärillä. Minulla on omat kiinnostuksen kohteeni ja keskityn niihin. Mies on vain osa elämääni ja hän tyydyttää minun niiltä osin, jotka katson tarpeelliseksi.

Masturboiko sinun miehesi.... Hän käyttää siihen kättään ja minun mieheni, jotain naista. Ei se minulta pois ole.

[/quote]

Mutta joo, itse en arvosta ihmisiä, jotka esineellistävät toisia ihmisiä tarpeitaan tyydyttämään. Vaikkakin vain palstakirjoituksissa.

Pettämistä en kovin pahana pidä sinänsä. Siis merkityksessä aviollinen uskottomuus. Kunhan kaikkia osapuolia kohdellaan ihmisinä, eikä esineinä.

[/quote]

Kuka sinun arvostusta kaipaa?! Rakastaa tai ei niin edelleenkään arki ei sen asian ympärillä pyöri. Kotiin se tulee minun luokse, lapsensa hoitaa ja taloudesta huolehtii muu on hänen oman asiansa. Hän on valinnut perheensä tuon rakkauden sijaan niin se siitä. Niin ja ainahan hän voi sanoa myös tuolle naiselle rakastavansa...usko ken haluaa ja mitä haluaa. 

Vierailija
8/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:44"]

[/quote]

Kyllähän tuon blogin kirjoittajan identiteetti on aika helppo selvittää, mutta liekö sitten totta vai tarinaa.

Vierailija
9/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ainahan ne miehet rakastavat niitä toisia naisiaa ja ovat vaimonsa kanssa vain olosuhteiden pakosta, varsinkin lasten takia. :D

Vierailija
10/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIKOO pettää? Kunhan viihdyttää sinua, lukijaa.

Vierailija
11/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:34"]

Pitää hyväksyä ettei kaikki voi olla maailmanpelastajia.

[/quote]Tuossa ei pelasteta mitään, vaan rikotaan perhe.

Vierailija
12/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole vielä edes pettänyt :D

Vierailija
13/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 97kg tyyppi?

Vierailija
14/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:04"]

Se 97kg tyyppi?

[/quote]

Just se

Vierailija
15/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blogi

Vierailija
16/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi on feikki

Vierailija
17/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo iso tyttö, enkä tarvitse ketään valkealla ratsulla pelastamaan itseäni. 

Vierailija
18/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:11"]

Mikä blogi

[/quote]

pettajantieblog.wordpress.com

Vierailija
19/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi käräyttää?

Vierailija
20/30 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset