Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vedän tällaisia miehiä puoleeni?

Vierailija
07.11.2021 |

Jokainen poikaystävä/miesystävä on halunnut nopeasti kihlautua, mennä naimisiin ja hankkia lapsia. Miesten liian nopea sitoutumishalukkuus on johtanut siihen, että olen aina halunnut päättää suhteen. Ensimmäinen tällainen tapaus tuli vastaan jo silloin kun olin vasta 17, silloinen mies pari vuotta vanhempi. Enkä ole erityisen kaunis, rikas perijätär tai mitään muutakaan erityistä. Samaan aikaan sinkkunaiset valittavat, kuinka nykymiehet eivät halua enää sitoutua, hankkia lapsia ja kodiltaankin saa odottaa. Itselläni täysin päinvastaiset kokemukset.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kosintaa

Vierailija
2/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet etenevät epärehellisesti saadakseen seksiä. Kerro miehille hei mitä sinä haluat niin heidän ei tarvitse vetää läpi sitä liirumlaarumia, jota he olettavat naisen haluavan kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras suhteeni kesti noin 9 vuotta. Koko ajan kummallakin oli omat asunnot. Yhteen muuttamista kihloja tai mitään sellaista ei edes harkittu. Parhaillaan seksi oli niin hyvää että sanat ei oikein riitä sitä kuvaamaan. Kyllä nainenkin tykkäsi. Joitain kertoja veti housut pois ja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.

Niin hyvä juttu että uskon vain siksi kun olin toinen ospuoli. Sitten naiselta hyytyi himot ja halut. Jonkin aikaa yritin mutta lopulta oi pakko lähteä. Tuollaisn jälkeen ei pahemmin haluta etsiä uutta. Kokemusteni perusteella noin hyvät naiset on harvassa.

Vierailija
4/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paras suhteeni kesti noin 9 vuotta. Koko ajan kummallakin oli omat asunnot. Yhteen muuttamista kihloja tai mitään sellaista ei edes harkittu. Parhaillaan seksi oli niin hyvää että sanat ei oikein riitä sitä kuvaamaan. Kyllä nainenkin tykkäsi. Joitain kertoja veti housut pois ja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä.

Niin hyvä juttu että uskon vain siksi kun olin toinen ospuoli. Sitten naiselta hyytyi himot ja halut. Jonkin aikaa yritin mutta lopulta oi pakko lähteä. Tuollaisn jälkeen ei pahemmin haluta etsiä uutta. Kokemusteni perusteella noin hyvät naiset on harvassa.

Mikä sen mahtaa tehdä, että joillekin (kuten sinulle) sopi mainiosti tuollainen melkoisen sitoutumaton parisuhde, mutta oman kokemukseni mukaan kaikki miesystäväni ovat halunneet asioiden etenevän oikein nopeasti? Vaikka olen yrittänyt jarrutella miesten haaveita? Ja lopulta on vain pakko päättää suhde. Ap

Vierailija
5/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin ollut yli heidän oman tasonsa. Siksi kiire.

Vierailija
6/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että aliarvioit oman ulkonäkösi. Lisäksi siihen päälle mukava, positiivinen, helppo luonne, niin ei mikään ihme jos miehiä kiinnostaa.

Vierailija
7/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit?

Vierailija
8/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Paitsi etten minä säikähtänyt ja päättänyt suhdetta, vaan suostuin nuorena naimisiin :) Yhdessä ollaan edelleen, mutta kaksi kertaa on käynyt niin että minuun tutustunut mies on halunnut kanssani naimisiin ja perustaa perheen vaikka olen siis jo naimisissa. Heitä ei olisi sanojensa mukaan haitannut edes lapseni edellisestä liitosta, kunhan vain olisin jättänyt mieheni... Tämä on kyllä kummallista että joillain naisilla käy aina näin. Nyt en uskalla oikein edes olla kauhean mukava tutuille miehille, koska pelkään uutta "kosintaepisodia"..

Vierailija
9/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin miehenä veikkaisin että joko olet kyseisten miesten mielestä poikkeuksellisen mukava luonne ja kanssasi on helppo olla tai sitten kohdallesi on yksinkertaisesti sattunut miehiä jotka haluaisivat perustaa perheen.

Vierailija
10/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistääkö kaikkia kylän suurin kypärä?

Vierailija
11/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolisen silmin tiivistettynä:

Sulla oli vakkari panosuhde, jonka sait kestämään jopa yhdeksän vuotta.

Vierailija
12/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juuri eronneita? Ne miehet nimittäin tuppaavat olemaan nopeita liikkeissään.

Vierailija
13/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailet rumia miehiä.

Ne haluaa siksi heti vakiintua, kun ovat kerrankin naisen saaneet.

Sama kuin läskit naiset jos saa hoikan miehen, ne tulee heti paksuksi, että saadaan pallo jalkaan miehelle.

Vierailija
14/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko että sulla on rima miesten suhteen korealla vai huolitko tapailuun ja seurusteluun lähes kenet tahansa, joka osoittaa sinuun kiinnostusta? Annatko yleensäkään kovin usein pakkeja?

Vierailija
15/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, mutta uskon, koska olen aivovammainen mamma.