Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerääkö joku noita pinssejä?

Vierailija
21.01.2015 |

Itse en ole tuota vanhaa Siwa-korttiani jaksanut muuttaa pinsiksi, mutta pystyykö sillä oikeesti keräilemään matkoja? Meilläpäin on vaan pikkusiwoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niillä pinseillä oikein mitään tee.. Mutta välillä hyviä tarjouksia pins-kortilla. Pins kortilla voi maksaa myös ostoksia kaupassa. (pins saldo näkyy aina kuitissa) Hirmuisia summia tuola ei kyllä "tienaa" mutta silloin tällöin voi jotain pientä "ilmaiseksi" ostella.. :)

Vierailija
2/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mutta en ole missään nähnyt vielä minkä näköisiä ne pinssit ovat. Ovat varmasti rumaa tusinatavaraa. Ja niitä pitäisi kerätä satoja, missä niitä kuljettaa ja säilyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa keräillää yhessä noit PINSsei ja hyvin niit on kertyny jo reilussa vuodessa.
Toki Siwa on lähin kauppa missä käydään usein. :)
Ja ne on ne PINSsit käytetää sit ku ei oo rahaa ruokaan, ni niillä saahaan safkat ostettua. :)

Vierailija
4/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nostanpa, otsikko olis varmaan pitänyt olla PINSsejä? Kävin liittymässä, googlasinkin, taitaa olla aika olematon systeemi, ei taida ihmiselämä riittää tuon matkan keräämiseen?

No jospa edes sillä saisi niitä korttitarjouksia, kun joskun joutuu Siwassa asioimaan.

Vierailija
5/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku maksan niillä myös ruokakaupassa

Vierailija
6/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä sain viimeks kolme euroa! Sillä saa jo melkoisen matkan.

Vierailija
7/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä vähän pelkäsinkin. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa se matka suoraan Airbalticilta, kuin yrittää pinsseillä kerätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi