Kerääkö joku noita pinssejä?
Itse en ole tuota vanhaa Siwa-korttiani jaksanut muuttaa pinsiksi, mutta pystyykö sillä oikeesti keräilemään matkoja? Meilläpäin on vaan pikkusiwoja.
Kommentit (7)
Olen miettinyt, mutta en ole missään nähnyt vielä minkä näköisiä ne pinssit ovat. Ovat varmasti rumaa tusinatavaraa. Ja niitä pitäisi kerätä satoja, missä niitä kuljettaa ja säilyttää?
Meillä miehen kanssa keräillää yhessä noit PINSsei ja hyvin niit on kertyny jo reilussa vuodessa.
Toki Siwa on lähin kauppa missä käydään usein. :)
Ja ne on ne PINSsit käytetää sit ku ei oo rahaa ruokaan, ni niillä saahaan safkat ostettua. :)
No nostanpa, otsikko olis varmaan pitänyt olla PINSsejä? Kävin liittymässä, googlasinkin, taitaa olla aika olematon systeemi, ei taida ihmiselämä riittää tuon matkan keräämiseen?
No jospa edes sillä saisi niitä korttitarjouksia, kun joskun joutuu Siwassa asioimaan.
eiku maksan niillä myös ruokakaupassa
Joo mä sain viimeks kolme euroa! Sillä saa jo melkoisen matkan.
Näin mä vähän pelkäsinkin. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa se matka suoraan Airbalticilta, kuin yrittää pinsseillä kerätä.
Eipä niillä pinseillä oikein mitään tee.. Mutta välillä hyviä tarjouksia pins-kortilla. Pins kortilla voi maksaa myös ostoksia kaupassa. (pins saldo näkyy aina kuitissa) Hirmuisia summia tuola ei kyllä "tienaa" mutta silloin tällöin voi jotain pientä "ilmaiseksi" ostella.. :)