Onko olemassa naisia jotka eivät pidä tanssimisesta?
Itselläni on kaksi vasenta jalkaa, rytmi jossain muussa kuin veressä.
Exä innostui tanssimisesta ja löysi sitten "porukoista" uuden miehen itselleen. Nyksä ilmoitti aloittavansa jonkin pari-lattari tanssihärdelin joten vähän nousee kylmä hiki pintaan että toistako tässä nyt historia itseään. No, eihän toista voi kietääkään kun kyseessä on kuitenkin vain harrastus.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:25"]
Minä olen viisikymppinen nainen, enkä todellakaan tanssi, en ole tanssinut (edes omissa häissäni) enkä koskaan tule tanssimaan.
[/quote]
Täällä nelikymppinen joka ei myöskään tanssi eikä tule tanssimaan. Ainoat kerrat taitaa olla jotain discomusan parissa hötkymistä opiskelijabileissä tuhannen kännissä.
En myöskään tykkää tanssimisesta, en edes aerobicista, zumbasta tm. Olen myös se ainoa suomalainen, joka ei ole koskaan nähnyt yhtään Tanssii tähtien kanssa" -jaksoa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:04"]En myöskään tykkää tanssimisesta, en edes aerobicista, zumbasta tm. Olen myös se ainoa suomalainen, joka ei ole koskaan nähnyt yhtään Tanssii tähtien kanssa" -jaksoa.
[/quote]
Tässä toinen.
Kerran tanssin ala-asteen limudiscossa. Toisen kerran hurjassa humalassa, hieman ennen pilkkua. Kadun edelleen molempia kertoja :)
Mä en todellakaan pidä tanssimisesta. Tykkään kyllä halailla ja mua saa lähestyä iholle asti vieraatkin ihmiset, mutta jotenkin tanssimisessa toisen hinkkaaminen ei kiinnosta.
Joo ei nappaa. En ole ikinä osannut baareissa/yökerhoissa tanssimista, on jotenkin vaivaannuttavan näköistä se ketkuttelu ja grindaaminen muutenkin. Enkä tajua sitä muijien "laukut lattialle ja tanssitaan niiden ympärillä ringissä" -rituaalia, järjettömän näköistä, ja vielä kamalampaa jos joku mies yrittää tunkea sinne joukkoon :D Mitä paritansseihin tulee, niin harrastin ala-asteella jotain kilpatanssilajeja, mutta niin pienellä paikkakunnalla kaikki pojat olivat ihan surkeita siinä eikä mistään tullut niiden takia mitään niin lopetin kesken, mutta nyt epäilen että olin varmaan lähes yhtä paska itsekin, en vaan tajunnut sitä. En kyllä mitenkään osaisi esim. perusvalssia enää, vanhojentansseihin ei tullut aikanaan mieleenkään osallistua. Enkä lähde tanssimaan jos joku mies jossain pyytää, kerran lähdin ja sain kommenttia jäykkyydestäni, niin oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta.
En tanssi ja ärsyttää kun jostain peränurkkapöydästä tullaan hakemaan ja kieltäytyminen otetaan henkilökohtaisena loukkauksena. Hakisivat niitä jotka on siinä eturivissä tyrkyllä.
Älä nyt ole huolissasi. Se on pelkkää tanssia vaan eikä sen vakavampaa.
Minä olen viisikymppinen nainen, enkä todellakaan tanssi, en ole tanssinut (edes omissa häissäni) enkä koskaan tule tanssimaan.
Eipä ole tanssiminen minunkaan juttu. Minulla ei ole minkäänlaista rytmitajua. Koulussa opeteltiin paritansseja ja koska poikia oli luokallani aina vähemmän kuin tyttöjä, niin pitkänä jouduin aina tanssimaan pojan roolin. En vieläkään muista, kummin päin edes kädet paritanssissa pitää laittaa.
Latinorakastaja, hohhoijaa. Keksi parempi...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:33"]
[/quote]
Hohhoijaa, ihan supisuomalaiset miehet tanssii myös lattareita =)
tsatsatsaa
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:38"]
[/quote]
tsatsatsaa
[/quote]
Ihanko totta?! Tämä on silti huono provo.
[/quote]
tsatsatsaa
[/quote]
No kun se mun nyksä ei edes asu suomessa vaan on töissä ulkomailla, joten partnerit ei todellakaan ole supisuomalaisia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:42"]
[/quote]
tsatsatsaa
[/quote]
No kun se mun nyksä ei edes asu suomessa vaan on töissä ulkomailla, joten partnerit ei todellakaan ole supisuomalaisia.
Ap
[/quote]
Paras varmaan katella uutta muijaa jostain lähitienoilta.
Pelkkää tanssia joo. Just noin meilläkin kävi. Ensin käytiin vain tanssimassa, myöhemmin vietettiin tanssiporukan illanviettoja, pikkujouluja ja risteilyitä jne. Myöhemmin sitten selvisi että tanssiin kuului myös vähän vaakasambaakin. Erohan siitä tuli.
Se menee kassos niin että alkuun käydään humppaamassa ja sitten pumppaamassa