Toivotko jälkeenpäin että olisit päätynyt aborttiin?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:43"]
Minä olen monen mielestä niin huono äiti, ja hullukin vielä, ettei minun olisi pitänyt tehdä lapsia varmaan. Mitäs tässä voi kuin taipua muiden kantaan.
[/quote]Eikö sinulla sitten ole omaa kantaa asiaan? Aivan outo kirjoitus. Kuka sinua nimittää huonoksi äidiksi, sellaisetko jotka oikeasti tuntevat teidän perheen elämää, vai joku kateellinen exä jonka lapset kituvat vanhempiensa pettämiskriiseissä?
Meillä ollaan kyllä erittäin tyytyväisiä perhe-elämään, eikä mikään abortti ole ikinä käynyt mielessäkään.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 20:10"]En, ikinä en ole ajatellut että näitä lapsia ei olisi pitänyt saattaa maailmaan.
2 täysin tervettä ja 3 erityislasta
[/quote]
Kannatko jotakin geeniä vai miten on noin monta erityislasta?
En kadu. Abortista on tosin vasta 2 päivää, mutta luulen, että en kadu sen enempää, kuin mitä nytkään.
Ei kaduta pätkääkään! Ei edes vaikka raskaus oli vahinko ja olimme tapailleet vasta liian vähän aikaa lapsen isän kanssa. Eikä edes vaikka lapsen isä katosi kuvioista rv.28:lla. Ei edes vaikka opiskelut on kesken ja olen ollut jo kohta 2v yh. Lapseni on minulle kaikkein rakkainta maailmassa, enkä luopuisi hänestä ikimaailmassa. Vielä vähemmän toivon etten olisi koskaan saanut häntä! Vaikka sosiaalinen elämä on hiukan pienentynyt ja taloudellinen tilanne vähän heikentynyt niin silti musta tuntuu että elämässäni on paljon enemmän järkeä kun ennen lasta :)
En, ikinä en ole ajatellut että näitä lapsia ei olisi pitänyt saattaa maailmaan.
2 täysin tervettä ja 3 erityislasta
Minä olen monen mielestä niin huono äiti, ja hullukin vielä, ettei minun olisi pitänyt tehdä lapsia varmaan. Mitäs tässä voi kuin taipua muiden kantaan.