kuka oli idoisi teininä? siis miespuolinen ihailujen kohde? kenen kuva oli teinarissa ja seinällä?
Kommentit (35)
ja vielä edelleenkin maailman ihanin mies, richard dean andersson...eli macGyver=) lääh
River Phoenix, Keanu Reeves, James Dean ja Sage Stallone (juu.. Sylvesterin poika) -ja moooooonta muuta ihanuutta silloin oli lehdet, elokuvat ja tv täynnä! Mihin lienevät nykyisin kaikki komistukset kadonneet? Keanu Reevskin on jotenkin ihan kamala nykyiseltään..
Vautsivau! Ennenkaikkea ne hammasraudat...Uuh!
Terveisin yksi 80-luvulla syntynyt, joita täällä tuppaa näköjään olemaan muutama muukin.
Ja sitten oli Boy George..! ;)
Patrick Swayze oli myömpinä teinivuosina, ja Tom Cruise myös.
Nykyään on maku muuttunut sen verran että ottaisin heittämällä sisään Top Gunista Goosen!
jotenkin ei vaan enää noi miami vice uusinnat kuitenkaan iske. maku on muuttunut.
Olen varmaan ollut aikamoinen nostalgikko teininä; Ihailun kohteista vois päätellä että olisin viiskymppinen, mutta oikeesti en ole vielä edes 25.. ;)
teini-ikäsenä mulla oli valtavan kokoinen juliste seinällä. Yhden luokkakaverin kanssa oltiin hulluina kaikkiin 50-luvun näyttelijöihin. Ja ikää mulla on 25v. :)
ja kyllä, vasta nyt 15v. jälkeen näin livenä ja ihana oli edelleen!
Michael Praed, Matt ja Luke Goss muutamia mainitakseni. Muistaako joku näitä julkkiksia?
Bon Jovi
Tom Cruice
Take That- Mark
BH 90210- Dylan
.......
Sitten vähän myöhemmin, lukuisa määrä kaikenmoisia pitkätukka renttuja;) (mulla on nykyään sellanen kotonakin;))
Mulla oli idolina Tom Cruise, Modern Talkingin tumma heppu, Axl Rose sekä Skid Rown Sebastian Bach...
ja myöhemmin myös Tomppa Cruise. Oi niitä aikoja.
Neumann
George Michael
Luke Goss (Brossista)
Don Johnson
:) oi noita aikoja...
Taylor ja myös Don Johnson. Aika samoja näyttää olleen
Matti Nykänen!!!
Ei laulajana vaan urheilijana.
vaikka Simon Le Bon olikin niistä ihanin, sitten vasta John :). Sen jälkeen Mike Monroe & Hanoi Rocks, Lords of the new church, Mötley Crue, Bon Jovi...
Mun idolit taisi kaikki olla joka homoja, pitkätukkia tai molempia, naisellisia miehiä. Koskaan en ole kyllä seurustellut pitkätukkaisen miehen kanssa, mutta nuo teini-ihastukset taisivatkin olla sellaisia kaukoihastuksia, joita ei edes kuvitellut omaan elämäänsä. Diana Neumann tietysti vahvistaa tämänkin säännön : )