Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltää miehestä, jolla on ollut yli sata seksikumppania?

Vierailija
07.11.2021 |

?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minusta ainakin tuli vakaa ja rauhallinen kumppani noin kolmikymppisenä, joka kesti sitten hänen loppuelämänsä ajan. Lapsen tulon jälkeen en käynyt kertaakaan vieraissa, vaikka tilaisuuksia olisi ollut."

Lapsen tulon jälkeen. Eli ennen sitä kävit. Sellainen vakaa ja rauhallinen kumppani.

Vierailija
82/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni juoksujen juoksija tuntuu vetoavan siihen että lopulta vakiintui.

Mutta kun sitä onnekasta miekkosta edelsi sarja petettyjä ja jätettyjä, lukuisia deittailuja jotka eivät johtaneet mihinkään koska naista ahdisti vakiintuminen, jne.

Miksi h1lvetissä ottaisit riskin että no jospa sinä olisit se onnekas, etkä yksi niistä muista jotka luulivat samaa ja saivat tyhjän arvan?

Parisuhteeseen sellainen nainen jolla ei ole tarvetta eikä halua juosta juoksuja, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 30+ mies jatkaa. Pääkaupunkiseudulla on paljon naisia jotka haluavat vain satunnaisseksiä. Seksistä nauttiminen on nykyään sallittua myös sinkkunaisille. Fiksut suojautuu, on reheellisiä ja nauttii elämästä.

Vierailija
84/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä vai huono asia?

/quote]

Ei kiitos. Ajatuskin inhottaa...

Vierailija
85/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut vaikka 5-vuotta sinkku ja mitä tuolla Tinderissä itsekin pyörinyt, niin naiset niin kovasti kertovat haluavansa suhteen, mutta ovatkin oikeasti seksin perässä, niin kyllä sata tulee täyteen kellä tahansa. Muistelkaapa nyt ihan käsi sydämellä, että montako seksikumppania sitä mahtoi teilläkin olla opiskeluaikana. Ja naiset kun elävät uutta nuoruuttaan nelikymppisenä, niin taitaa se satanen tulla täyteen aika monella naisellakin. Ihme tekopyhyyttä taas.

Vierailija
86/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: Minä en ryhdy ketään opettamaan! Miehen tulee olla kokenut sängyssä.

Myös naiset: Minä en ryhdy suhteeseen miehen kanssa, jolla on ollut paljon seksikumppaneita!

Vierailija
87/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa sanottiin, että KAUNIS NAAMA ON PERSEELLE RASITUS. ja tämän kyllä allekirjoitan. Itsellänikin (olen nainen) on varmasti ollut yli 100 seksipartneria (tosin en ole laskenut, kuka sellaisesta edes pitää kirjaa?). Mutta nyt olen ollut 10 vuotta naimisissa yhden ja ainoan mieheni kanssa, enkä ole pettänyt kertaakaan. Tosin ikääkin alkaa olla jo yli viidenkymmenen. Molemmilla. 

Vierailija
88/89 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutuissa ei kyllä oikeasti opi paljonkaan seksistä. Pidemmissä suhteissa ehtii kokeilla monenlaista ja sen kumppanin nautintoon kiinnittää enemmän huomiota. Siksi itse arvostan sitä, että miehellä on kokemusta pitkistä parisuhteista, suuri määrä "panoja" sen sijaan ei anna hyvää kuvaa ihmisestä.

Vierailija
89/89 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutreffit kirjoitti:

Jos on ollut vaikka 5-vuotta sinkku ja mitä tuolla Tinderissä itsekin pyörinyt, niin naiset niin kovasti kertovat haluavansa suhteen, mutta ovatkin oikeasti seksin perässä, niin kyllä sata tulee täyteen kellä tahansa. Muistelkaapa nyt ihan käsi sydämellä, että montako seksikumppania sitä mahtoi teilläkin olla opiskeluaikana. Ja naiset kun elävät uutta nuoruuttaan nelikymppisenä, niin taitaa se satanen tulla täyteen aika monella naisellakin. Ihme tekopyhyyttä taas.

Opiskeluaikana tuli 2. Että jos ei ole kaikkia koulun poikia käynyt läpi niin se on tekopyhyyttä? Pitäisiköhän sinun miettiä asioita hieman toisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi