Miehet, mitkä harrastukset naisella ovat turn-OFF
Luetelkaa harrastuksia, jotka tekevät naisesta epähaluttavan. N21
Kommentit (254)
- kaikki autoihin liittyvä
- "mallina" toimiminen
- jääkiekko, jalkapallo tms.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ilmankos mulla ei ole miestä kun olen eläinrakas, tykkään tehdä käsitöitä ja lukea. Ei oo kiltillä tytöllä vientiä nykyään.
Uli, uli. Et ole oikeutettu mieheen. Maailma ei nyt vain ole velkaa sinulle miestä. Kehitä itseäsi ja lopeta tuo ainainen ulina tällä palstalla.
Koirat plussaa, kissat super turn off
Vierailija kirjoitti:
- kaikki autoihin liittyvä
- "mallina" toimiminen
- jääkiekko, jalkapallo tms.
komppaan, "autonaiset" o niin turn off
Mikä vaan taikauskoinen hömppä: kristallit, uskonto, horoskoopit, enkelihoidot jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ilmankos mulla ei ole miestä kun olen eläinrakas, tykkään tehdä käsitöitä ja lukea. Ei oo kiltillä tytöllä vientiä nykyään.
Eläinrakas vai lemmikkieläinrakas?
Lemmikkieläimen pitäminen ei ole eläinrakkautta. Se on oman hoivavietin tyydyttämistä.
överi koiraharrastus. sellainen, jossa naisella on tinderissäkin pelkkiä koiran kuvia. enintään naisen naama näkyy yhdessä kuvassa pusuttelemassa koiran kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.
Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!
Kirjojen lukeminen tekee naisesta automaattisesti elitistin 🤔
T. Lukutoukka sossupummi
Minä itse tulkitsin kirjoituksen niin, että nainen kuvittelee olevansa kovinkin elitistinen, kun lukee kirjoja. Dissaa sitten muita ketkä eivät niin paljon kirjoja lue ja luulevat, että mistään muusta ei voi oppia ja sivistyä kuin kirjoja lukemalla. Itse näin naisena pidän tuollaisia ihmisiä lähinnä ahdasmielisenä enkä minään elitistinä. Itse arvostan sukupuolesta, harrastuksista ja ammatista riippumatta sydämen sivistystä. Jos sitä ei ole yhtään, niin minulla ei ole sellaisen ihmisen kanssa mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika rasittavaa seuraa kun uhriudut tuolla tavalla. Perus palstan ulinainen. Et taida oikeasti olla kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
Naiset luulevat, että kirjojen lukeminen tekee heistä sivistyneempiä kuin niistä, jotka ei lue. Jokainen meistä tietää, että kirjat eivät sivistä yhtään sen enempää kuin videopelit tai elokuvat.
Kirjoja lukevat naiset halveksivat ja katsovat alaspäin miehiä, jotka ei lue. Elitistinen nainen on oksettava!
T. Lukutoukka sossupummi
eikös sossunpummi ole jonkin sortin elitisti. ei joudu käymään töissä ja elää muiden siivellä
somevaikuttaja. eikun se onkin nykyään ammatti eikä harrastus
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
Johan oli kommentti. Kai ymmärrät että kirjoja on monenlaisia, osa on sivistäviä, osa on puhtaasti viihdettä. Lue vaikka joku kirja ja katso sen jälkeen elokuva kyseisestä kirjasta, kerro sitten kumpi oli parempi.
Ainoat elokuvat jotka jossain määrin sivistää on tositapahtumiin perustuvat. Peleistä ei tule mieleen ainuttakaan.
Lisäksi lukeminen kehittää keskittymiskykyä ja ajattelua noin ylipäätään.
M43
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaajan aloitus ilmiannettu.
M21
Nyt hametta päälle siellä, transistori!
Vierailija kirjoitti:
överi koiraharrastus. sellainen, jossa naisella on tinderissäkin pelkkiä koiran kuvia. enintään naisen naama näkyy yhdessä kuvassa pusuttelemassa koiran kanssa
juu joku agility muija, joka ostelee jtn superfoodeja koiralaumallensa ja höpöttää vaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjojen lukeminen.
T. Lukutoukka sossupummi
Hah, täällä toinen! Kirjojen lukeminen on hyvä harrastus vähävaraiselle, kiitän ja kumarran suomalaiselle kirjastojärjestelmälle.
Ompelu. Karsee harrastus naisella. Kirjojen tölläys ja muumimukien haaliminen.
Matkustelu, viinin juominen, fitness kisailu ja treenaaminen