Fiksu ja luotettava spermanluovuttaja
Nainen, haaveiletko äitiydestä? Olen halukas auttamaan sinua toteuttamaan haaveesi ja minulle ei ole merkitystä sillä oletko yksinelävä, lesboparisuhteessa tai onko heteroparisuhteessasi ongelmia lasten saamisessa. Jos olet yksinelävä, edellytän sinulta vähintään 25 vuoden ikää. Ikärajaa ei ole, jos elät vakituisessa, virallistetussa parisuhteessa.
Käytännön menetelmä on keinohedelmöitys kotikonstein; minä toimin vain luovuttajana ja sinun tulee tietää kuinka menettelet siitä eteenpäin. Olen käytettävissä niin kauan kunnes hedelmöitys tapahtuu. Meillä ei ole toisillemme vaatimuksia ennen eikä jälkeen luovutuksen.
Olen 41-vuotias lapseton ja yksinasuva heteromies Helsingistä. En polta enkä käytä huumeita; alkoholia käytän harvakseltaan ja silloinkin kohtuudella. Minulla ei ole sairauksia eikä lääkityksiä. Olen syntyperältäni suomalainen, ulkoasultani pitkä ja hoikka (188/82), tumma (hiukset tallella) ja kaikin puolin katseenkestävä. Olen käynyt hedelmällisyystestissä tämän vuoden alussa ja tulokset olivat normaalit.
En lue tätä viestiketjua sen jälkeen, kun olen julkaissut tämän viestin, joten jos olet kiinnostunut, lähetäthän viestiä osoitteeseen lapsia@suomi24.fi, niin keskustellaan asiasta lisää.