Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ELOKUISET TORSTAIHIN ***

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitinpa nyt uuden pinon, vaikka meille ei kuulu kerta kaikkiaan mitään... :) Tylsää, tylsää, tarttis varmaan keksiä jotain... Ottaa tosin koko päivä päähän jo valmiiksi, kun poika heräsi aika paljon aikaisemmin kuin yleensä ja tutut rytmit menevät sekaisin. Ollaan just päästy kaksiin päikkäreihin, mutta ei taida tänään onnistua. Ja ai vitsi oon jostain syystä sen takia ihan törkeän pahalla päällä, ihan kuin " ennen vanhaan" , kun oli menkat tulossa (nyt niitä tosin ei ole näkynyt eikä kuulunut, ellei tämä ketutus niitä sitten enteile...). Siinäpä päivän vali-vali-vali. MUR.

Tuli vaan mieleen, kun meillä on huomenna 6kk neuvola, että onkos elokuisille 6kk neuvola-pinoa? En ainakaan löytänyt. Kai nyt joku on siellä jo käynyt..? :)

Vierailija
2/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on KAUHEE HUONO ÄITI-olo ja sitä varmasti oonkin :´((((

Poika kitisee 90% ajasta, ja tiedän ettei hän oo terve, mut en vain jaksa enää kun tästä ei tule mitään loppua ikinä. Mä jouduin kanssa laittaa unille jo ja ilman maitoa meni kun ei puuroakaan huolinut kuin 2 lusikkaa enkä tiedä että oliko nälkä, ei kai. Nyt on just hermot niin riekaleina, kyllä tää tästä mutta kun päivät läpeensä kuuntelet jatkuvaa kitinää ja teet niin tai näin, et voi parantaa lasta. Ripulia meillä on vielä, eilen tosin selvästi vähemmän.

Meillä jää kaikki harrastukset ja menot ja mies on kanssa väsynyt koska töissä on tosi rankkaa mutta haluisin että mulla olis päivässä enemmänkin kuin se tunti mitä nyt oon käynyt salilla tai jossain ettei tarvisi kuunnella poikaa.

Hyi mua, on niin paha mieli kun oikeesti rakastan tuota niin paljon mutta kun ei mikään, ei niin mikään, auta :(

Tosi masentava viesti tuli :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Babylle todella paljon voimia!!! Tilanne on nyt todella ikävä teillä mutta usko vaan kun sopiva korvike löytyy on pikkumies aivan erilainen! Nyt kun meillä ei niitä kiinteitä syödä on poika paremmalla tuulella! Eli kun pahis on saatu ruokavaliosta pois niin poika on ihan eri vaavi! Mutta minua kyllä huolettaa tuo pojan ruokavalio kun maidolla vaan mennään eteenpäin... Kahden viikon päästä on vasta aika pojan Allergialääkärille ja saadaan jatkot eteenpäin! ((( HALAUS)))) Teille ja kiitä onneasi että sinulla on tuollainen mies!! Pääset kuitenkin hieman pois siitä arjesta. Minulla kun tuo mies ei kovasti poikaa hoida niin itse on pähkäiltävä ja yöt valvottava... Mutta se nyt ei kuulunut tähän =)

Korvatulehduksesta huolimatta poika on ollut todella iloisella tuulella ja pärisyttelee ja nauraa ääneen. Konttaa todella lujaa ja kielletyille paikoillee vielä lujempaa. Nousee tukea vasten polvilleen ja koittaa kalastella uusia leluja laatikosta!! Ihana. Nyt vaan täytyis koittaa jotkain marjaa tolle antaa ja siihen se hyvätuulisuus varmaan sitte kaikkoaa. Mutta toivotaan että sopis!

Täytyy mennä. Jaksuja kaikille!

Vierailija
4/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jaksat olla aina niin iloinen ja positiivinen.

Kieltämättä minulla on ihana mies, auttaa niin kovasti pojan hoidossa. No, yöt meillä on edelleen olleetkin ihan ok.

Minä en tiedä tuosta maidosta, kun Almironilla kakka on enemmän vettä kun sitten taas Neocaten alettua alkoi kitinät lisääntyä, vaikkakin ripulia vähemmän (tosin aloitettiin myös tupla-annos maitohappobakteereita). Että tosiaan oli niin tai näin, ei hyvä kummankaan kanssa, ainakaan vielä. Edelleen elättelen toiveita että tuo Almiron sopisi, sillä lääkäri ei vielä missään nimessä ollut sitä mieltä etteikö se voisi sopia.

Meille määrättiin riisi että tulisi edes jotain kiinteää kuvioihin. Mutta en yhtään tiedä sopiiko se vai ei :/ Poika kitisee, oli ilman riisiä tai ei joten emme voi päätellä siitäkään mitään. Tänään ei kyllä puuro maistunut ensinkään, eilen kauhoi ihan hyvin :) Mutta niin kai se meneekin. Toivottavasti teille löytyy joku sopiva kiinteä, kyllä minuakin huolestuttaa kun tuo maito tulee suoraan läpi niin on pakko yrittää jotain lisänä. Ja poika on kyllä aika heiveröinen muutenkin ettei ois varaa laihtua.

Ilmeisesti tässä huolehtii liikaa. Minä vain odotan sitä aikaa että saisin NAUTTIA vauvasta. Äitiyslomakin ehtii jo ennen loppua tätä menoa. Niin hartaasti odotettu lapsi emmekä toista varmaan ikinä saa, joten haluaisin todella nauttia pojan kanssa olemisesta!

Käy niin sääliksi kun itse on hermostunut ja tiuskasee pojalle jotain ja sitten menee pojan alahuuli mutrulle ja täytyy ottaa pian syliin, pieni...

Vierailija
5/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin pitkästä aikaa kirjoittelisin. Joka päivä taustailen, mutta mikä lie laiskuus iskenyt, kun ei viitsi kirjoittautua sisään.

Voimahaleja teille, joilla vauvelit sairastelee!!!!

Meillä ei *kop. kop** ole tyttö vielä sairastellut, mutta siltikin ollut ihmeellisen kiukkuinen monta päivää. Yhtä kitinää ollut. Koko ajan haluaisi syliin, muuten ei mikään passaa. Hampaita ei vieläkään puhjennut yhtään, joten luulen edelleen, että niitä kiukkuilee.

Olen käynyt nyt 2vkon sisään kahdesti hierojalla, kun on niska-hartialihakset (mitkä lihakset ;))??) ollut täysin jumissa...Hierojakin sanoi, että pitäisi mahdollisuuksien mukaan nyt vähän vältellä liiallista kantamista, mutta joopa joo. mitenhän se ois mahdollista päivisin, kun mies töissä.

6kk nlasta sen verran, että meillä oli viime vkolla ja pituutta 68cm ja painoa 8100g!!!Seuraava käynti onkin 8kk iässä, jolloin lääkäri. Onko muut käynyt jo ekassa " hammastarkastuksessa" ? Meillä olis ollut kolme viikkoa sitten aika, mutta peruivat ja siirtyi ens kuun alkuun. Toivottavasti siihen mennessä jo puhjennut edes yksi---->hellittäisköhän tämä kitinäkin, toiveajattelua.

Pakko lopetella. Neiti sylissä ja alkoi leijaileen sellaiset aromit, että tais leipoa tordilloksen housuihin!!! Päivänjatkoja!!

Vierailija
6/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona nukkuu päikkäreitä jo toista tuntia, pääsen mukaan pinoon, jee!

Babylle jaksamista ruokaongelmien kanssa, pakkohan jonkun ruoan on sopia. Toivottavasti lääkäri paneutuu asiaan huolella ja ratkaisu löytyy. Vauvakin muuttuu pikkuauringoksi kunhan mahakivut helpottaa.

Ärsyttää, kun pakkasta on edelleen -20, ei uskalla ulos lähteä. Koko viikko käkitty sisällä, pojan unet on ihan sekaisin. Tänään älysin sentään tuulettaa hirmu läpivedolla koko huushollin, ja kas! Puolen tunnin pikatirsat on jo parituntiset. Jess:)

Meillä on ensi viikon perjantaina puolvuotisneuvola, saa nähdä, mitä käyrät nyt sanoo. Ainaki ukkeli on syönyt kiinteitä tosi reippaasti. Puuroa menee ihan mukavat 1,5dl aamuin illoin ja sosetta se puol kasvista ja puol hedelmää kahdesti päivään. Ainut vaan, että vihannestarha, joka ennen oli herkkua, ei oikein tahdo mennä, ja nyt maissia menee tosi hyvin, vaikka se välillä tökki. Tuttelin kulutus on sitävastoin kyllä pienentynyt. Toivottavasti olis tullut painoa riittävästi, kun viimeksi uhkasi tipahtaa nollakäyrältä.

Saatiinpahan koko perhe jännittämisen aihetta, kun isännän työpaikka vähentää 600-1000 työntekijää. Taitaa isi päästä pojan kanssa hoitovapaalle ja mun pitää palata sorvin ääreen, jos hullusti käy. Toisaalta mies olisi kyllä kotivuoden ansainnut, 20 vuotta samassa työpaikassa saattaa puuduttaa, mutta kestääkö hermo, jos ei ole töitä, se on eri juttu. Pelottaa. Onneksi ei ehditty ottaa isoa asuntolainaa tai alkaa rakentamaan! Kyllä me aina pärjätään, mutta surettaa ne nuoret perheet, joista molemmat on samassa työpaikassa ja velat päällä:´(

No, aika näyttää, ja jokaiselle päivälle riittää omat murheensa, kuin myös ilonsa. Sää kunhan tästä lämpenee, taidan lähteä pulkkamäkeen ukkelin kanssa, tosin ilman pulkkaa, toppahousut riittää... Äipällä on hyvät pehmusteet:))

Loppuviikkoja,

Marjoriit ja Joona

Vierailija
7/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun Babykin sanoi, mua kanssa tökkii nyt vähän kaikki, mikään ei kiinnosta, vauva on kiukkunen ja ruoka maistuu puulta, ei innosta päätään pirtistä ulos pistää. Mieskin ollut taas jotenkin vaisu, ja tulevaisuuden suunnitelmat lyö häränpyllyä. Minulla oli tuossa ennen äitiyslomalle jääntiä hyvinkin tarkat suunnitelmat että mitenkä tällä uralla nyt eteenpäin mennään, ja monenmoista oltiin lupailtukin... Nyt tilanne näyttääkin sitten siltä, että koko lafka ajetaan nurin ja mun suuret suunnitelmat menevät ihan mönkään, ja taas täytyy alottaa melkein nollasta. PLÄÄH!!!!! Niin, laikkarillakin tässä yritän sinnitellä, purra salaattia niin viimestä päivää, mutta kilot vaan on ja pysyy (onneksi on kyse vaan muutamasta kilosta, mutta silti on ihan luuseri olo kun ne ei tipu, ei tipu)

Joo, no jotain " kivaakin" tänään meillä on 6kk neuvola, saa taas kuulla paljonko pötkö on venynyt pituutta, ja muutenkin miten menee.

Viivi on ruvennut ryömimään nyt pieniä matkoja eteenkin päin (ennen vain peruutti)ihan muutamia vetoja itseään hilaa eteen päin, mutta kehitystä sekin. Luulen tosin ettei välttämättä tuon enempää rupeakaan ryömimään, kun konttausharjoitukset on niin hyvässä mallissa. Tänään tuo pötkö täyttää sen maagiset 6kk tasan, kyllä vaan menee aika äkkiä, ihan hujahtamalla on tämä aika mennyt. Toisaalta tuntuu että tuo vauva olisi ollut elämäämme sulostuttamassa aina, tai ainakin tosi pitkään.

Mutta ei, mun täytyy ruveta kattoon vauvan sapuskat valmiiksi, niin keritään sinne neuvolaan ajoissa, tohon lähtemiseen kun meillä menee aina se tunti...

MOIKS!

Vierailija
8/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällä mammalla vaikka yö oli tosi huono, en saanut unta kun pää oli kipeenä. Mutta aamulla herätykello soi ja vaatteet pääle ja salille pariksi tunniksi itseään rääkkämään niiin jopas piristi kummasti:)

Meillä on miehen kanssa menossa veto, aiheesta Iinan ryömiminen. Lastenhuoneessa pojan sängyn alla modeemi kiinni seinässä ja siinä vilkkuu jännästi kaikkia valoja nyt ollaan veikattu että mikä pv se Iina on siellä sängyn alla painelemassa valonappeja...Mies veikkaa että viime sunnuntaina on Iina käynyt tutkimassa vikkuvan vekottimen ja minä taas ett perjantaina viimeistään... Tänään jo oli lastenhuoneessa asti kunmenin katsomaan, mutta siellä on kaikkea ihanaa mitä voi maistella, kuten junarata, parkkitalo, nukkukoti jne.... katotaan miten käy:)

Vierastamista meillä on nyt havaittu, isomummo jota ei ole nähnyt 2 viikkoon aiheutti eilen kuun on itsut, mutta tarkkailun jälkeen sille pystyi puhumaan isin sylistä:)

Mutta nyt ruokahommiin:)

Marraspallo ja Iina

Vierailija
9/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä täältä Nokian suunnasta....

Ei ole oolut voimia kirjoittaa piiiiiitkääään aikaaan. Syy on yksinkertainen, meillä ei syödä ollenkaan soseita, ei sit minkäänlaisia, ei kelpaa vellit ja meillä ei nukuta, ei ainakaan öisin. Päivisin kyllä ulkona jopa neljää tuntia mutta sitten Saana 4v. pitää omat jutut niin ei siinä voi itse levätä tietenkään.

Öisin ei nukuta edes tuntia kerralaan. Mies ei valvo viikonloppuisin vauvan kanssa ja viikolla en sitä edes anna tehdä kun ajaa sitä rekkaa. On ollut tarpeeksi surullisia uutisia taas tien päältä tälläkin viikolla, ja viimeksi tänään, saatte varmaan lukea asiasta huomenissa viimeistään ellei uutiset ehdi sitä kertoilla.(näin veikkaisin vihjeiden perusteella)

Mä en enää jaksa, en enää yksinkertaisesti jaksa. Viime yönä itki vauva puoli kolme ilman näkyvää syytä, ja minä väsymystä. Siinä me sitten itkettiin yhdessä, äiti ja puoli vuotias tytär....- oli sekin varmaan näky. Mä kävelin päin avonaista keittiön yläkaapin ovea tässä pari päivää sitten seurauksella että nenä alkoi vuotaan verta.... en nähnyt koko ovea ollenkaan. Liedet meinaa jäädä päälle, en muista yhtään mitään, jatkuvat migreenit, en tahdo nukahtaa tai sitten herään pieneenkin ääneen. Jopa miehen kännykän värinän ääneen joka tulee yläkerrasta!!!!!!!!!

Paino on pudonnut viisi kiloa puoleentoista kuukauteen eikä ruokahalua tahdo olla. Tänään on rokotus kun 5kk rokotus on antamatta kun rs-virus kävi jylläämässä. Pakko puhua neuvolassa.

6kk kriittiset mitat meillä oli 7690 grammaa ja 66,5 cm ja pää 44 cm. jos pinkkaa teette niin laittakaa ylös, mä en jaksa tarkasti seurata enkä käy kovin tiheästi nyt seurailemassa missä mennään.

Koittakaa jaksaa munkin puolesta. Mä en sitä oikeesti nyt jaksa.

Mailitse voi yrittää jos siltä tuntuu eveliinahirvela@gmail.com

Vierailija
10/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiänkin pikku ukkeli täyttää huomenna puol vuotta! Kehityksessä taidetaan kuitenkin olla jäljessä teitä muita :). Meiän poika ei edes käänny vielä ympäri (kyljelleen kylläkin). Ryömimisestä ei tietoakaan...

Myös kiinteät menevät melko huonosti. Lihasoseita ollaan aloiteltu, mutta kasviksia ja lihoja uppoaa kerralla max. 1/3 valmispurkillista. Omatekemä ei kalpaa ollenkaan, siinä kun on niiiiin isoja paloja (silppusin niin pieneksi kun sain, mutta ei kun ei). Hedelmää menee kerralla reilu 1/2 purkillista. Kasvut on kuitenkin vielä ihan hyvät (69 cm ja 9100 g).

Varasin meille juuri ajan allergialääkärille. Pojan iho kun on aina vaan ihan kirjava ja naama verille raavittu. Mitään ruoka-ainetta en kuitenkaan itse pysty tuohon yhdistämään. Ja onneksi poika on ihan hyväntuulinen, eli mahavaivoja ei kai ole. Kakkakin on " kiinteää" , joskin aina hieman vihertävää...

Pitäisi myös varata aika fysioterapiaan. Pikkuherra kun on usein selällään maatessaan selkä notkolla. Käydään näyttämässä ukkelia siellä, josko saatas jotain ohjeita. Samalla käydään näyttämässä myös tuota meidän esikoista. Hänellä kun on huono ryhti ja ikää vasta tasan 4 v.

Voimia teille kaikille alamaissa oleville hyville äideille!!! Hyviä äitejä ootte varmasti kun jaksatte pohtia pienten vointia vaikka rankkaa onkin. Eikä kukaan ole sellainen yli-ihminen joka ei tuollaisesta väsyisi. Erityisesti kun se kaikkein tärkein ihminen sairastaa eikä lapsi itse tai äitikään sille asialle paljon mahda! Onneksi kevät alkaa pikkuhiljaa lähestymään ja aurinko lämmittämään. Voimahali!

Vierailija
11/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä sitten kontataan! Tämä jalo taito opittiin tänään 6kk ja 1päivän ikäisenä!

Pikkujätkä siis menee kuin elosalama paikasta toiseen ja äippä kärppänä perässä, kun kaikki semmonen tottakai kiinnostaa eniten, mihin ei olis niin tarpeen mennä...

Voimia Eevu73! Tiedän tunteen; täällä nukutaan kanssa äärettömän huonosti, sekä yöllä että päivällä. Mulla kans pää sakkailee koko ajan, äskenkin yritin laittaa pojalle uuden vaipan edellisen + bodyn päälle;)

Kahvia keittelin tohkeissani aamupäivällä ilman puruja...vähän laihanlaista tuli:> Noh, jospa tuo joskus oppisi nukkumaan - varmaan sitä murrosiässä joutuu jo herättelemään... paljonpa lohduttaa.

Mutta mukavaa päivää kaikille ja voimia niille, joilla sairastellaan!

Täytyy yrittää lähteä siivoilemaan, kun mummu ja pappa tulevat huomenna kylään.

T. Sarppa & konttailija-Kalle

Vierailija
12/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea etten ole ainoa jonka hermot tiukalla.

Meillä tulee kakkaa nyt harvemmin, mutta kitinä on JATKUVAA. Vartti heräämisen jälkeen hyvää tuulta ja ryömii kuin pikku mato mutta sitten loputonta kitinää. Joku vaivaa. Ehkä tuo Neocatekaan ei sitten sovi vaikka mahdollisesti kovettaisikin mahaa. Huoh! Kunpa tää ukkeli Joskus parantuisi, voisi maailma näyttää toisenlaiselta.

Vierailija
13/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi halaus kaikille väsyneille äideille! Voimia!

Meillä on nyt pari päivää ollu jatkuvaa kitinää ja karjumista. Jospa ne hampaat jo alkais tulemaan... Soseet maistuu neidille hyvin, aamulla hedelmä, päivällä kasvis ja illalla kasvis sit vielä illalla velliä ennen unia. Neiti söis soseita mielummin kuin tissiä, kauheet raivarit kun rintaa tarjoo! Nyt oonkin yrittänyt ensin rintaa tarjota ja sit vasta sosetta. Ens viikolla aletaan puurohommiin!

Ollaan huomenna lähdössä Tallinnaan koko perhe + isovanhemmat. Tullaan sunnuntaina takas eli pari yötä siellä. Kauhee miettiminen mitä tarvitaan mukaan. Kohta pitäis alkaa pakkailee. Ihana päästä vähän ihmisten ilmoille täältä kotoa. Oon meinaan niin kauheen näkönen aina täällä kotoa, tukka sekasin ja verkkarit jalassa. Mieskin on ihmeissään, oon sanonut et oo ite täällä kotona ja hoida samat jutut niin eipä jää aikaa itteä ehostella ja saati että jaksais...

Nyt lähden teetä keittämään ennen kuin neiti herää uniltaan.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Vierailija
14/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ryömitään kovasti takaperin, mutta eteenpäin ei tyttö ole vielä lähtenyt. KOntilleen kyllä nousee, mutta jalat lähtevät aina taaksepäin, joten ei onnistu se eteenpäin meno millään.

Neiti on oppinut uusia ääniä valtavasti, ja nyt sieltä tulee pörinää, murinaa, pärinää, lällätystä ja vaikka mitä muita ääniä.

Meillä syödään aamulla 250ml velliä, päivällä puoli purkkia lihasosetta, iltapäivällä purkillinen kasvissosetta+hedelmää jonkin verran ja vielä illalla lautasellinen puuroa. Maitoa menee aina ruoilla sekä juuri ennen nukkumaanmenoa. Olen yrittänyt pitää siitä puolesta litrasta vähintään kiinni, jotta kalsiumin tarve olisi turvattu.

Syöttötuolia on kokeiltu, kun tyttö istuu niin hienosti tukea vasten. Kovin paljoa ei kuitenkaan olla siinä istutettu, ettei selkään ala sattumaan.

Onko muut tarjonneet vauvalleen niitä semmoisia maissinaksuja? Meidän tyttö tykkää ihan älyttömästi niistä!

Meillä nukutaan kolmet päikkärit päivässä. Heräämisen ja aamuvellin jälkeen pieni menee nukkumaan sellaiseksi 1h-1,5h, jonka jälkeen heräilee, leikkii, ja syö. SEuraavat päikkärit kestää yleensä n.2h, jonka jälkeen herää kitisemään, mutta nukahtaa usein vielä tunniksi-pariksi, kun laittaa mobilen soimaan ja tutin suuhun. Sitten syödäänkin taas, leikitään, ja pienet n. puolentunnin päikkärit neiti nukkuu 18-19 välillä.

Nukkumaan mennään 20-21 välillä, yleensä pieni nukahtaa jo heti 20 jälkeen. Herääminen tapahtuu aamuisin 9-10 välillä... tosin vauva kyllä herää jo 9, mutta käyn yleensä vain kääntämässä vauvan mahalta selälleen, ja menen takaisin jatkamaan uniani. Neiti leikkii yleensä sellaisen tunnin pehmoleullaan ja tutillaan :0)!

Heather ja Neti-Nessukka kohta 6kk

Vierailija
15/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maissinaksut saa Aatun irvistämään niin ettei tosikaan = )) Nyt parin viikon maistelun jälkeen saattaa jopa pienen palan huolia suuhun! VOIMIA KAIKILLE VÄSYMYKSEN KANSSA TAISTELEVILLE! Meillä 7kertaa yössä heräilyt on vaihtunu 2-3 kertaan,jippii =) Äiti ei ole enää niin väsynyt = )

Vierailija
16/16 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensikisi voimahali kaikille väsyneille ja ylirasittuneille äideille!!

Täällä myös meinaa keittää välillä. Hyväntuulisesta pojasta tullut hirvee karjumaan(sisko ku tulee lähelle niin lähtee hirveellä desibelillä(no leijona horoskoopiltaan). Oikeesti välillä ihan korvat soi ku on niin kamala meteli, kitinä vielä päälle niin huh huh. ja sisko härnää kokoajan. Ei taida noista ton perusteella kavereita tulla. Tyttö kun käy huutamassa vauvalle, niin ihan yhtä pahalla äänellä(kylläkin karjuu) takasin. Aluksi se oli huvittavaa, mutta nyt alkaa jo päätä särkemään tuo meteli.

Meillä siirryttiin jo 5 ateriaan päivässä, koska tuntuu että vähempi ei enää riitä(tosin määrällisesti sitten kerralla meneekin vähemmän. Eli aamulla puuro n.1,5dl, klo12 kasvissose n. puolipurkkia, 14 hedelmä 0,5prk, 17 kasvissose 0,5-1prk ja illalla n 20 iltapuuro n 1,5dl(kaikki siis noin määriä kun en oikeen osaa arvioida esim. omatekoisista)

aivan hirvee on tullu pojasta syömään. Tuo yhden kasvisaterian lisääminen ainakin auttoi sen verran(pari kertaa annettu) että nyt pari yötä on nukkunut 21-06 putkeen, että ihan kiva jos edes yöllä nukkuu!

Lihasoseet aateltiin aloitella tossa 6kk korvilla!

muuten kyllä päivällä unet on tosi lyhyitä jos EI AUTOON PÄÄSE NUKKUMAAN:)

meillä konttausasennossa hytkytään mutta eteenpäin ei vielä päästä(onneksi!) ryömiminen onnistuu taaksepäin, tai lähinnä peruuttaa tuolin alle tai sohvaan pahki tai sohvan taakse:)

joo mutta nyt karjuja nukkuu jotenn nauttimaan hetkellisestä hiljaisuudesta:)