Naiset, mitkä harrastukset miehellä ovat turn-OFF
Mä en pidä metsästyksestä enkä liiallisesta punttisalitreenailusta. Todella turn off.
Kommentit (58)
Itse voisin olla metsästävän kanssa, parempi se kuin että ostaa sen tehotuotetun kanan kaupasta.
Joku bodari taas olisi sellainen joka kanssa tuskin mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas ap, mikä tämän keskustelun pointti on ?
Epäsuoramiesviha. N21
Käys tuolla itkemässä samaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4373654/miehet-mita-mielta-olette-naise…
Vierailija kirjoitti:
Kerropas ap, mikä tämän keskustelun pointti on ?
No mikä se nyt on, keskustelupalstalla... Öööö, no keskustelu.
On ketju mitkä harrastukset ovat turn on niin keskustellaan myös siitä mitkä harrastukset eivät naisia niin innosta.
Hmm... vaikea keksiä jotain harrastusta joka olisi kovin paha turn-off, ehkä joku tosi pakkomielteinen suhtautuminen johonkin selkeästi pääosin lapsille suunnattuun juttuun.
Kaikista suurin turn-off kuitenkin olisi harrastusten täydellinen puute, ihminen joka ei innostu tai kiinnostu mistään on yhtä mielentoista seuraa kuin näivettynyt peruna.
Metsästys, kalastus, moottorien kanssa puuhastelu, uskonnon harjoittaminen, golf, kuntosalilla asuminen, makkaroiden ahminen, viinalla virkistyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajan avaus on ilmiannettu ylläpidolle. Ei minulla muuta. Miehet ovat ihania, lopettakaa niiden solvaaminen. N21
Käsittämätöntä ettei tätä samaa kommenttia sukupuolet vaihdettua julkaista.
Piti myös itse kokeilla. Todellakaan ei julkaista. Palsta tukee naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun miehellä ei saa olla harrastusta! Ei ole mikään ihme, että palstan ulinaiset ei ole saanut miestä. Eikä tule saamaan…
Okei, mulla meni pisteet tässä. Käyn punttisalilla ja olen mielestäni ihan lihaksikas ja urheilullinen. Pidän siitä, koska silloin itselläni on parempi mieli. On ollut aika, jolloin asiat olivat toisin. Steroideja en ole koskaan käyttänyt, enkä koe olevani "Puntti-Masa". Harrast lisäksi kamppailulajia. Yksi syy siihen on se, että se parantaa mielestäni kehon kordinaatiota, notkeutta ja samoin aivot joutuvat töihin ihan eri tavalla.
Pidän myös vaeltamisesta ja nautin kalastamistesta silloin tällöin, vaikka olenkin aika sunnuntaikalasteliija.
Ai niin, laitesukellus on myös ollut joskus ohjelmassa, kun nautoon vedestä ja siitä näkymästä.
Judge the book by its cover?
Kun ihminen harrastaa ja toteuttaa omaa juttuaan, se on aina hyvä. Mutta joistakin harrastuksista tiedän, ettei minulla ja niitä harrastavalla ihmisellä ole juurikaan yhteistä. Lihasten kasvatus ja moottoriurheilu ovat esimerkiksi tällaisia.
Valokuvaaminen
Pyöräily
Molemmat on kohtuudella harjoitettuna ok mutta jos innostuu liikaa niin en kestä
Jos harrastelee jotain @ntifa tyyppisiä juttuja ja on vielä vegaani...
Jos kutsuu telkkarin katsomista eli penkkiurheilua harrastukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen harrastaa ja toteuttaa omaa juttuaan, se on aina hyvä. Mutta joistakin harrastuksista tiedän, ettei minulla ja niitä harrastavalla ihmisellä ole juurikaan yhteistä. Lihasten kasvatus ja moottoriurheilu ovat esimerkiksi tällaisia.
Mulla ja mun miehellä on ihan eri harrastukset, eikä se ole koskaan ollut este hyvälle parisuhteelle. Meillä on elämässä paljon muuta yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Koira tai hevos harrastus
Aika 100% päin vastoin. Eläinrakkaat miehet ovat huippumiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun miehellä on ihan eri harrastukset, eikä se ole koskaan ollut este hyvälle parisuhteelle. Meillä on elämässä paljon muuta yhteistä.
Toki harrastukset voivat olla erilaisia, mutta on hyvä, että ne ovat sellaisia, joita voi arvostaa. Itselleni joku penkkiurheilu olisi huono juttu, koska tuskin osaisin siitä hirmu kunnioittavasti puhua, ja minusta jokainen ansaitsee puolison, joka arvostaa heitä.
Pitääkin listata näitä harrastuksia Tinder-profiilin, niin saan parempia naisia.
Kaikki elektroniikkaan liittyvä ainoana harrastuksena
Metsästys, kalastus, autourheilu, sikaniskan kasvattelu salilla (sellainen normaali kuntoilu kyllä erittäin suotavaa), golf, tupakointi ja muu säännöllinen päihteily, pelaaminen jos se vie kaiken vapaa-ajan.
Turn on: kaikki kulttuuriharrastukset, taiteilu, liikunta jne.
Epäsuoramiesviha. N21