Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako asunnon nopeammin yksin vai pariskuntana?

Vierailija
20.01.2015 |

Hei, onko jollain tietoa erittäin kiirellisissä tapauksissa (ei kattoa pään päällä), kummin on parempi laittaa asuntohakemukseen hakijaksi - yksin hakevana vai pariskuntana? Olen itse kuitenkin päävuokralainen kun asunto jostain siunaantuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään tietoa?

Vierailija
2/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ihan oikeasti, että jotakuta kiinnostaa onko aikuisella ihmisellä asuntoa vai ei. Lapsi toki nopeuttaisi asiaan, mutta kahden aikuisen ollessa kyseessä niin ihan sama. Haet yksin ja vetoa raskauteen. Toisella osapuolella ei liene luottotietoja?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä molemmilla on luottotiedot tallessa. Itse vaan olen töissä joten olisin luontaisesti päävuokralainen..

Vierailija
4/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osta asuntoa?! 

Vierailija
5/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirreellisyys ja kodittomuus ei taida oikein olla valttia vuokramarkkinoilla, joten raskauteen vetoaminen voisi auttaa.

Vierailija
6/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain joskus nuorena itsekseni kaupungilta asuntoa, enkä saanut. En ollut kiireellinen asia ja pystyin asumaan vanhempieni luona. Kyllästyin sitten aikani odoteltua ja vuokrasin yksityiseltä. Luulisin, että pariskuntana saa asunnon helpommin.

Vierailija
7/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiota-kolmiota ajattelin hakea. Mutta en ole raskaana, voiko sellaista asiaa muka valehdella? ap

Vierailija
8/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!