Kehtaatko kertoa että käyt vauvapalstalla?
Itse en. Kaverien silmissä tämä on tätipalsta, jossa käyntiä ei voi tunnustaa. Minä jäin koukkuun tähän. Täällä on mehukkaita, hauskoja ja kiinnostavia juttuja.
Kommentit (20)
Kyllä kehtaan esim. sisaruksilleni, miehelleni ja hyville ystävilleni, mutta en kyllä uudelle tuttavuudelle heti sanoisi, ties mitä se sitten musta olettaisi... :-D
No kavereille voin naureskella et hei mä luin vauvapalstalta taas tämmöstä ja ne on vaan et heh, sielläkös sä vapaa-aikas vietät, mutta en kyllä tosiaan missään vieraammassa ympäristössä :D välillä niin tekis mieli sanoa että joku mamma oli tehny sitä ja tätä mut pitää pitää suu supussa ettei joku leimaa wt-yksinhuoltajakananpersepääksi.
En. Joskus bussissa selaan ja olen tarkkana siitä että kukaan ei näe:)
Joo ja mun kaveritkin käy täällä viihdyttämässä itseään!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:24"]En. Joskus bussissa selaan ja olen tarkkana siitä että kukaan ei näe:)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:24"]En. Joskus bussissa selaan ja olen tarkkana siitä että kukaan ei näe:)
[/quote]
Sama täällä, tarkistan vielä ettei heijastu sivut ikkunasta taaempana istuville ;-)
Helposti kehtaan. En kuitenkaan töissä, ne on niin akateemisia.
Kyllä kehtaan. Ei oo mitään salattavaa tai hävettävää.
täällä on välillä hyviä ja välillä huonoja ketjuja. Ajatuksia täältä saa ja tänne voi pistää. Tuo sinun aloituksesi esim. on hyvä.
sitä meinaan moni miettinee...kehtaako.
miksi ei?
kyllä mulla on ihan viksut ajatukset itsellä ja täältä saa monenlaista viihdettä ja monenlaista ajatusta. Relaa. En mä ajattele, että kun kerron, niin mulla ei sitten olis mitään muita mielenkiintoa herättäviä juttuja.
Ei tarvi ottaa niin kovin tosissaan.
saattaa joku lukea Aku ankkaakin. Eikä sitäkään tarvi hävetä. Täällähän on ihmisiä. Aika monta. Tätejä ja setiä ja nuoria ja vanhoja ja äitejä ja isiä. Hyvä niin. Hyvä palsta ja hyvä palstalaiset.
Kehtaan. Joskus jopa luen juttuja täältä :D Aluksia olivat vähän, että miksi käyn, mutta kun avasin tämän maailman heille, niin monet ystävistäni on myös eksynyt tänne!
En. Täällä käyminen tuntuu nololta ja tätimäiseltä, tai ehkä enemmän (av-)mammamaiselta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:32"]
Kehtaan. Joskus jopa luen juttuja täältä :D Aluksia olivat vähän, että miksi käyn, mutta kun avasin tämän maailman heille, niin monet ystävistäni on myös eksynyt tänne!
[/quote]
Olen vähän niinkuin mammaevankelista!
Minä oon ihan julkisesti av-mamma! Kavereille se on ihan yleinen vitsi, koska aika vahvasti elää myytti jostain "av-mamman näköisestä" ihmisestä, jota en ilmeisesti ole :D
Palstailen julkisesti myös esim bussissa.
Kehtaan, pitkiä katseita tulee kyllä välillä.
TOTTA HELEVETISSÄ, JA MUN KAVERITKIN KÄY TÄLLÄ KIRJOTTELEMASSA MITÄ OVAT PÄIVÄN AIKANA SAANEET AIKAISEKSI. KÄVIN MUUTEN TÄNÄÄN PASKALLA RAUMAN UIMAHALLIN SAUNASSA.
-IISAK SONNI
Miehelle joo, muille en. Tai joskus voi sanoa kavereille käyneensä/eksyneensä, mutta ei todellakaan sitä että selaan tätä joka päivä.
Naisille kerron, miehille en. Arvaa sukupuoleni.. ;)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:34"]Minä oon ihan julkisesti av-mamma! Kavereille se on ihan yleinen vitsi, koska aika vahvasti elää myytti jostain "av-mamman näköisestä" ihmisestä, jota en ilmeisesti ole :D
Palstailen julkisesti myös esim bussissa.
[/quote]
Ai niin, unohdin mainita olevani vitsi myös kaverille, joka on fbn äityleissä, koska tämä on kuulema pahempi (en usko)! :D
No en kehtaa. Mitäköhän musta sitten ajateltaisiin, jos ihmisten tietoisuuteen tulisi että käyn säännöllisesti tällaisella tätipalstalla... :D
- tyttö 15 v.
No en todellakaan, vaikka perhe kyllä tietää, vaikka ei sano sitä ääneen.
t.mies
Oon kertonut av-mammuudestani ja ymmärtänyt niin, että kaikkihan täällä käy! Uutiskynnyksen ylittäneet provot olen näyttänyt kavereillekin. Tämän palstan 'kauheutta' liioitellaan tosi paljon. Esim. Iltalehden anonyymit kommentit ovat olleet vuosikausia moninkertaisesti älyvapaampia. Ikinä en itse kirjoita tänne mitään ilkeitä herjausprovoja, harmitonta huumoria vaan.
Joo, koska olen täti!