Pidättekö Erittäin hienosta suomalaisesta shampoosta? Käytättekö sitä?
Pullohan on nätti kuin näkkileipä, mutta entä tuote?
Kommentit (52)
Ei sovi minulle. Päänahkaan tule tuon käytön jälkeen hilsekuotörrute 0,5ml paksu kakkukerros.
Käytän joskus syväpuhdistavana shampoona, aika vahvaa kamaa.
Sopii värjäämättömille hiuksilleni erinomaisesti se perus shampoo, sininen purkki. Ei latista ja pysyy kuohkeana pitkään
Kampaaja sanoi marketshampoista, että ei ainakaan sitä.
Joten en. Lapsilla olen käyttänyt sitä lasten versiota, ei lähde tukka päästä kun sinisella purkilla.
Ei sovi. Tekee hiuksista kuivaa hamppua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska kampaajani kehotti käyttämään sitä.
Ei kyllä ole kovin ammattitaitoinen kampaaja, joka suosittelee sulfaattia sisältävää shampoota. Ne aiheuttavat helposti ärsytystä, kutinaa ja hilseilyä päänahassa sekä kuivattavat hiuksia.
Sininen on just hyvä kun pesen kerran viikossa tukan, niin se tekee päästä tosi kuivan moneksi päiväksi.
Ja hei, ei tämä ole mikään vitsi asun maalla työttömänä. Niin ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole kovin ammattitaitoinen kampaaja, joka suosittelee sulfaattia sisältävää shampoota. Ne aiheuttavat helposti ärsytystä, kutinaa ja hilseilyä päänahassa sekä kuivattavat hiuksia.
Kai se nyt suosittelee, että asiakas tulisi äkkiä leikkauttamaan kuivia hamppulatvojaan ja ottamaan jotain elvyttäviä hiuskäsittelyjä..
Joskus, kun oli lapsi, niin meillä käytettiin tuota nimen omaan mökillä. En oo enää kokeillut pariin vuosikymmeneen.
Siinä heidän mustikka shampoossa ei ole kuivattava aineita, sopii curly girl/boy tyypeille.
Käytän. Viimeksi ostin koivuversiota, koska purkin väri sopii kylppärini väreihin.
Otan uimahalliin mukaan ja käytän siellä, koska halpa shampoo jota ei varasteta :D
Vierailija kirjoitti:
Siinä heidän mustikka shampoossa ei ole kuivattava aineita, sopii curly girl/boy tyypeille.
On kuivattavia aineita eikä sovi.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Glycol Distearate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Parfum, Cocamide MEA, Laureth-10, Polyquaternium-10, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Glycerin, Sodium Sulfate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Formic acid, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, CI 42090, CI 45100
Käytän kun se sopii eikä pää kutise
Mun lempishampoo! Joko sininen tai pinkki pullo. Ihana tuoksu ja tekee hiuksista kuohkeat! Olen kokeillut myös kalliita kampaamon shampoita mutta omalle hiuslaadulle eivät ole ollenkaan niin hyviä.
Paras ja hinta laatu suhteeltaan erinomainen, varsinkin koivu shampoo joka on hellävarainen ja kosteuttava. Plussaa siitä että shampoot tuoksuvat hyvältä.