Miksi naiset kääntyvät toisiaan vastaan?
Esimerkiksi naisvoittoisissa työpaikoissa, kaveriporukoissa yms. Tietääkö joku onko taustalla jokin biologinen, eloonjäämiseen liittyvä jäänne muinaisajoilta?
Kommentit (10)
Yksinkertaisesti; Nainen on aina naiselle SUSI!
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:09"]Uhaksi koetut pyritään elimimoimaan.
[/quote]
Tässä on perää!
Ei mun kaverit onneksi :) oon tuntenu läheisimmät ystäväni 2-15 vuotta ja pidetään aina toistemme puolia. Sen sijaan tunnen monia muita ilkeitä ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka eivät ole empaattisia ja muita kunnioittavia.
Miten menee, jos mies eksyy naislaumaan? Kanoja kaakattelee paljon ympärillä ja saa olla kukkona tunkiolla, vai miten se menee. Otan siinä tapauksessa parhaan naisen itselleni. T. mies.
Itse "käännyn ihmistä vastaan" sukupuoleen katsomatta. Jos joku on v*ttumainen niin alan välttelemään hänen seuraansa oli sitten mies tai nainen. En ala sietämään naiselta huonoa käytöstä vain sen takia että "se on nainen ja naisten täytyy aina pitää toistensa puolia"
En ole kenenkään kanssa "samalla puolella" sukupuolen perusteella.
Miehetkö eivät käänny? He kilpailevat kaikesta mahdollisesta kaikkialla, oli kyse sitten kaveripiiristä, harrastuksista tai työstä. Naiset saisivat ennemminkin kilpailla keskenään nykyistä enemmän, jospa sitten uralla etenemistäkin tapahtuisi laajemmin.
En ole huomannut tällaista toimintaa. Ehkä olen sitten totaalinen puusilmä.
Uhaksi koetut pyritään elimimoimaan.