Monta erilaista seksiasua kaapistasi löytyy?
Kommentit (77)
Kiitos peruukki-ideasta, tilasin heti ebaysta neljä erilaista :D ap
Oletteko te seksiasujen käyttäjät akateemisia?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:30"]Oletteko te seksiasujen käyttäjät akateemisia?
[/quote] ap ainakin on.
Poikaystäväni onnistuu eniten, kun olen alasti mm suihkun jälkeen pitkiäkin aikoja, tai jostain ihan perus "oloasusta" tyyliin jumppatrikoot, lyhyet shortsit ja valkoinen toppi jne. Nukun muutenkin aina ilman alushousuja jossain kivassa yöpaidassa ja kotona oon yleensä aina ilman rintsikoita ja joskus ilman alkkareita.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:53"]Poikaystäväni onnistuu eniten, kun olen alasti mm suihkun jälkeen pitkiäkin aikoja, tai jostain ihan perus "oloasusta" tyyliin jumppatrikoot, lyhyet shortsit ja valkoinen toppi jne. Nukun muutenkin aina ilman alushousuja jossain kivassa yöpaidassa ja kotona oon yleensä aina ilman rintsikoita ja joskus ilman alkkareita.
[/quote]
Lol, onnistuu. Innostuu jopa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:30"]Oletteko te seksiasujen käyttäjät akateemisia? [/quote] ap ainakin on.
[/quote]
Minkä alan?
Ehkä 15-20 nykyään. Laidasta laitaan hepenistä nahkakorsetteihin ja vinyyli bodeihin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:30"]Oletteko te seksiasujen käyttäjät akateemisia?
[/quote]
Olen akateeminen.
Tykkään niistä ja mies tykkää. Lisäksi en ole niin itsevarma, että haluaisin olla nakuna, kun vartaloni ei ole ns täydellinen, joten noissa asuissa on itselläni vapautuneempi olo.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:30"]Oletteko te seksiasujen käyttäjät akateemisia? [/quote] ap ainakin on.
[/quote]
Minkä alan?
[/quote] kuule, sosiaalityöntekijä! Ap
oikeestiko te aikuiset ihmiset leikitte joiden asujen kanssa? mä olen aina ajatellut, että se on joidenkin friikkien hommaa ja vaan leffoissa mut ettei kukaan oikeasti todellisessa elämässä.
Raskas työ vaatii raskaat huvit. Ap
En ymmärrä mitä se teitä joitakin haittaa, jos tahtoo pukeutua toisinaan vähän seksikkäämmin.
Ihan tervejärkinen olen, ehkä hieman boheemi, kenties friikkikin monien mielestä, mutta eikö se ole tärkeintä, että itsellä on hyvä olla ja seksi on hyvää?
Onhan seksi sellaisenaankin hienoa, mutta en näe siinä mitään pahaa, jos sitä tahtoo hieman "piristää" eri asuilla, roolileikeillä, seksileluilla yms.
77 vielä jatkaa. Makujahan meillä on monia, ihmisiä erilaisia, joten ymmärrän, jos jostakusta tuntuu naurettavan hullulta kuvitella, että joku panostaa täysillä yhden illan pukeutumiseen, musiikkiin, ruokaan, sisustukseen ja päälle saa seksiä. Senhän ajan olisi voinut käyttää vaikka hyödyksi yms.
Myönnän olevani hieman erikoinen ihminen sitten, mutta minusta on erittäin hienoa vaihtaa "persoonaa", muuttua eri ihmiseksi jne. Olen hyvä maskeeraamaan ja pidän siitä, etenkin haasteista. Harjoittelen sitä muutenkin vapaa-ajallani, peruukkia päähän, naamaan lisäihoa, eri väriä jne. Mieheksi laittautuminen on ollut vaikeinta, kun kasvoni ovat vähän liian naisellisen pyöreät ja pehmeät. Tämä nyt meni vähän offiksi :D
Mun kaikki vaatteet. Tiesitkö, että ei ne asut tee seksiä vaan se kuka ne päälleen vetää.