Sinkkuelämää.-sarja meni pilalle silloin kun
Miranda pyöräytti pennun ja Samantha sai syövän. Ketä sellaiset hahmot kiinnostaa? Ihme muuten ettei Samantha saanut hiviä kun otti suihin loppuun saakka miehiltä ja antoi panna ilman kondomia.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:52"]Entä Frendit?
[/quote]
Mulle tuli kans frendit mieleen, mut oikeestaan siinä lapsi olikin aika hauska lisä.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:06"]Se että joku saa vauvan pilaa sarjan kuin sarjan, ei kiinnosta vauvakitinät tv ohjelmissa joiden on tarkoitus viihdyttää ihmisiä.. [/quote] Totta. Sama tapahtui siskoni on noita-sarjalle. Meni pilalle lapsentulon myötä.
[/quote]Ymmärrän, joillain on tarve paeta omaa elämää, eikä silloin halua liikaa samaistua näyttelijöihin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:12"]
Mutta eikö ois jotenkin tyhmää, että sinkkuelämää sarjan naiset ois ollu kaikki lapsettomia. Ei nekään mitään nuoria enää ollu
[/quote]
No ei ois. Se on SINKKUelämää.
[/quote]
Sinkkuus ja lapsettomuus on kaksi eri asiaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:18"]
Mun mielestä burger-Berger olisi voinut jäädä tapahtumatta.
[/quote]
Mua aina vaivasi sen memolappujättämis -juonen epäuskottavuus.
[/quote]
Mikä siinä oli epäuskottavaa?
Mielestäni Mirandan raskaaksitulo oli oikeastaan aika hyvä käänne sarjassa. Miranda oli enemmän urasuuntautunut eikä osannut olla lasten kanssa, joten hän joutui todellakin opettelemaan uuteen tilanteeseen sopeutumista. Lisäksi Charlotten kateus raskaudesta ja lopulta tilanteen hyväksyminen toi sarjaan uudenlaista mielenkiintoa. Tilanne myös loppujen lopuksi syvensi Mirandan ja Charlotten ystävyyttä.
Miranda pyrki aina kovasti kontrolloimaan kaikkea, mutta vahinkoraskaus osoitti, ettei kaikkea elämässä voi hallita. Toisaalta mielestäni oli vähän outoa se, kun Miranda palasi yhteen Steven kanssa. Steve oli kieltämättä hauska hahmo, mutta ehkä ei Mirandalle sopivin kumppani. Kaipa se yhteenpaluu kirjoitettiin sarjaan siksi, koska se oli niin romanttista ja lapsenkin takia kaikista sopivin - tai sovinnaisin - vaihtoehto.
Aikanaan Sinkkuelämää oli uudenlainen ja uskalias tv-sarja. Kuitenkin mielestäni sarja on pohjimmiltaan hyvin sovinnainen. New Yorkissa täytyy näköjään olla tietyn näköinen ja pukeutua tiettyihin vaatemerkkeihin voidakseen menestyä ja ollakseen kiinnostava. Sarjan lopussa kaikki naiset, jopa Samantha, päätyvät monogaamisiin suhteisiin. Ymmärrän toki, että ihmiset muuttuvat ja eri ikäisenä haluaa elämältä erilaisia asioita, mutta... Ajatukseni sarjasta ovat ristiriitaiset.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:12"]
Mutta eikö ois jotenkin tyhmää, että sinkkuelämää sarjan naiset ois ollu kaikki lapsettomia. Ei nekään mitään nuoria enää ollu
[/quote]
No ei ois. Se on SINKKUelämää.
[/quote]
...niin suomeksi ehkä Sinkkuelämää, englanniksi Sex and the City. Ja seksiä ja nykin hehkutustahan siinä sarjassa riitti. Ja ainiin, seksistä voi tulla raskaaksi. Tosin olen kyllä samaa mieltä siitä, että sarja meni pilalle vauva-ja syöpäkuvioiden kanssa, mutta sarjan alkuperäinen nimi ei kyllä sulkenut parisuhdetta kuin raskautumistakaan pois kuvoista.
Kestääkö Bones sen suhteen ja lapsen saamisen? Vaikea kuvitella.
Syöpä oli kyllä aika ikävä käänne aivot narikkaan- sarjaan.
Mun mielestä se meni pilalle kun Carrie ilmestyi kuvioihin. Muuten ois ollu kiva sarja.
Jaa, mun mielestä Sinkkuelämää meni piloille silloin, kun Carrie alkoi heilastella sen ihme ryssä-balettitanssija-äijänkäppänän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:06"]Se että joku saa vauvan pilaa sarjan kuin sarjan, ei kiinnosta vauvakitinät tv ohjelmissa joiden on tarkoitus viihdyttää ihmisiä.. [/quote] Totta. Sama tapahtui siskoni on noita-sarjalle. Meni pilalle lapsentulon myötä.
[/quote]
Ja samoin how i met your mother meni pilalle sen marshallin ja lilyn pennun takia.
Mulla harmitti tosi, tosi paljon se, kun shannen doherty lähti charmedista ja se piper sai niitä penikoita, yäk. Mutta ekat kolme kautta oli tosi hyviä!
Ja samoin buffy meni pilalle buffyn äidin kuoleman takia, kun siihen tuli se hirveä pikkusisko, dawn.
[/quote]
Buffy meni pilalle jo ekan tuotantokauden jälkeen, kun alettiin vaan jahkaamaan sitä, kuka tykkää ja kenestä eikä enää keskitytty siihen ydinasiaan eli vitsien laukomiseen ja vampyyrien jahtaamiseen.
Mun mielestä nykki on niin oleellinen osa tuota sarjaa että se pariisi juttu oli moka.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:17"]
Mun mielestä nykki on niin oleellinen osa tuota sarjaa että se pariisi juttu oli moka.
[/quote]
sehän juuri kuvasti että nyc on ainut ja paras jne. Kaikkialla muualla on tylsää ja ihmiset perseestä
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:13"]
Jaa, mun mielestä Sinkkuelämää meni piloille silloin, kun Carrie alkoi heilastella sen ihme ryssä-balettitanssija-äijänkäppänän kanssa.
[/quote]
niin menikin ja eniten siksi, että se mies näytti pienikokoiselta hauraalta mummolta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:50"]
Kestääkö Bones sen suhteen ja lapsen saamisen? Vaikea kuvitella.
[/quote]
Boneshan "jumped the shark" jo siinä vaiheessa kun ne alko seukkaamaan, mun kiinnostus loppu tasan siihen. UST on parasta.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 00:18"]
[/quote]
Mua aina vaivasi sen memolappujättämis -juonen epäuskottavuus.
2