Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin itseruskettavan käyttö

Vierailija
06.01.2015 |

Onkohan muilla samaa ongelmaa? Meillä 15-vuotias käyttäö vuoden ympäri itseruskettavaa ja on ihan oranssi. Näin talvella valkoista hankea vasten se oikein korostuu. Ymmärrän toki teiniäkin, hän on luonnostaan ihan vitivalkoinen, joten varmasti haluaa vähän väriä pintaan, mutta olisikohan jotain valkoisen ja oranssin väliltä? Antakaa hyviä vinkkejä laadukkaaseen itseruskettavaan niin voisin ostaa tuolle neiti oranssille sellaisen :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän itse tajua olevansa oranssi eikä kauniin ruskeahko xD oon ite 15 ja nauran näille yleensä kun he eivät tajua sitä

Vierailija
2/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä =)

Luonnollinen vitivalkoinen on tosi kaunis ihonväri, kun panostaa ihon hyvinvointiin.

Koita saada käyttämään mielummin vaikka jotain kevyttä meikkiä, millä korostaa ihon vaaleutta. Googleta netistä vaikka kuvia, missä vaaleus näytetään kauniilla tavalla, voisi lisätä itseluottamusta omaan ihoväriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen päivettäjät on hyvää!

Vierailija
4/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tyttö suostuu millään kulkemaan valkoisena. On niin monta vuotta vihannut ihoaan. Taidan ostaa hänelle jonkun laadukkaan tuotteen, joka ei olisi niin oranssi.

Ap

Vierailija
5/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven itseruskettava

Vierailija
6/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en antaisi käyttää kuin joskus harvoin. Myrkkyjä ne itseruskettavatkin on. 

Vierailija
7/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien äitinä niiiin ymmärrän sinua.

Vierailija
8/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]Oikeasti en antaisi käyttää kuin joskus harvoin. Myrkkyjä ne itseruskettavatkin on. 
[/quote]

Itseruskettavan vaikuttava aine on sokeri :D

Vierailija
9/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bareminerals faux tan body ja faux tan face, saa kicksistä kalliilla tai feelunique.comista halvalla.

Vierailija
10/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös naurattaa nää oranssit, jotka ei itse tajua kuin kamalalta ne näyttää..

Vierailija
11/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven päivettävä ruskettaa asteittain, eli ei tule heti ihan tumnaksi ja läikikkääksi.

Vierailija
12/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]Oikeasti en antaisi käyttää kuin joskus harvoin. Myrkkyjä ne itseruskettavatkin on.  [/quote] Itseruskettavan vaikuttava aine on sokeri :D

[/quote]

No enpä taida ruskettua jos sokeia päälleni valelen. Kyllä aikamoisia kemikaalcoktaleja itseruskettavat aineet ovat. Googlelle löytää artikkeleita asiasta.

Vierailija
13/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23v ja oon 14-vuotiaasta asti käyttänyt säännöllisesti itseruskettavaa. Olen myös luonnostani kalpea kuin haamu, ja itseruskettava on tuonut mulle paljon itsevarmuutta ja pidän itseäni kauniimpana kun olen hieman ruskeampi. Ja voin todella samaistua tyttäreesi! :D

Olen käyttänyt siis 9 vuotta itseruskettavaa viikoittain. Kaikkia ruskettavia päivettävästä oranssiin olen kokeillut, ja voin todella suositella sellaista kuin St. Moriz. Sitä saa tilattua helposti netistä ja joistain Seppälöistä on saanut myös sitä (ei ilmeisesti enää?). Yksi purkki riiittää mulla ainakin muutamaksi kuukaudeksi (hinta alle 10€/purkki), kerran viikossa levitän itseruskettavan puhtaalle kuoritulle iholle - viikon se pysyy hyvänä, ja viikon päästä levityksestä kuorin ja hinkkaan pesusienellä rusketuksen pois - sitten rasvaan ihon ja levitän aineen koko iholle uudestaan. Ja levittää tämä aine tulee ehdottomasti esim. kumihanskoilla koska aine pinttyy ihoon helposti. Ei siis missään nimessä paljain käsin! Ja se pitää levittää aika nopeasti kaikki. Menee aikaa, kun oppii tekniikan, mutta tämä ruskettava ei sotke eikä haise ja näyttää todella luonnolliselta! Itse levitän aineen illalla koko ihoon, laitan jonkun kulahtaneen yöpuvun päälle ja aamulla suihkuun, että ylimääräiset lähtee pois.

Toivottavasti tästä oli jotain apua :) Itse olisin kaivannut silloin nuorempana tällaisia vinkkejä!

Vierailija
14/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
15/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tytölle, että kalpeus on kaunista. Meidän teini nimittäin haluaisi kovasti olla kalpea mutta on luonnostaan aina ruskettuneen näköinen. Koskaan ei näköjään kelpaa ;)

Vierailija
16/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]Oikeasti en antaisi käyttää kuin joskus harvoin. Myrkkyjä ne itseruskettavatkin on. 
[/quote]

Itseruskettavan vaikuttava aine on sokeri :D
[/quote]

Oli mitä sokeria hyvänsä niin syöpää niiden on todettu aiheuttavan.

Vierailija
17/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]Oikeasti en antaisi käyttää kuin joskus harvoin. Myrkkyjä ne itseruskettavatkin on.  [/quote] Itseruskettavan vaikuttava aine on sokeri :D

[/quote]

No enpä taida ruskettua jos sokeia päälleni valelen. Kyllä aikamoisia kemikaalcoktaleja itseruskettavat aineet ovat. Googlelle löytää artikkeleita asiasta.
[/quote]

Mutta ketään ei kiinnosta.

Vierailija
18/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä suosittele kalpealle iholle Doven itseruskettavaa - ei tehoa ja jää nihkeeksi/tahmaiseksi (vaalealle) iholle, suihkun jälkeenkin. Sotkee lakanat. Se on ilmeisesti parempi iholle, joka on jo ennestään hieman ruskea. Lisäksi haisee kamalalle.

Vierailija
19/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

St. Moriz on hyvää ja suht edullistakin! Tulee luonnollinen väri ja kuivuu nopsaan. Ennen tota sai Seppälästä, mutta taitaa olla jo poistunut valikoimista :/ netistä näyttää löytyvän:

http://www.pretty.fi/valmistajat/st-moritz.html?gclid=CKKDiqSx_8ICFYHbcgodZUkA0g

Vierailija
20/36 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 14:27"]Oikeasti en antaisi käyttää kuin joskus harvoin. Myrkkyjä ne itseruskettavatkin on.  [/quote] Itseruskettavan vaikuttava aine on sokeri :D [/quote] Oli mitä sokeria hyvänsä niin syöpää niiden on todettu aiheuttavan.

[/quote]

linkkaa joku tutkimus missä näin on sanottu. Suosittelen lukemaan sen purkin sisällön uudestaan ja tarkistamaan vaikuttavat aineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi