Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin kirkon lähelle ja tajuttiin vasta muutettuamme, että

Vierailija
07.11.2021 |

ne kellothan soi joka viikonloppu ihan korvan vieressä. Ärsyttäisikö sinua vai olisko yhdentekevää se kellojen ääni?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nyt toisessa vuokra-asunnossa joka on ihan kirkon vieressä, ja kyllä, se kilkatus ärsyttää. Sitäkin enemmän, kun en edes kuulu kirkkoon, vaan nämä sijainnit on ihan huonosta tuurista kiinni. Seuraavan asunnon kohdalla teen varmaksi, etten muuta kirkon viereen. Toinen kissakaan ei siedä kovia ääniä, ja sekin ahdistuu siitä kilkkeestä.. Vanhuskissa taas herää ja havahtuu aina unestaan koviin korkeisiin ääniin ihan turhaan.

Vierailija
22/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin 6 vuotta kirkon vieressä. Ei pahemmin ärsyttänyt kirkon kellot.

Perjantaisin oli ruumisauto usein kirkon ovilla, ohitse kulkiessa muisti olla onnellinen, että on vielä hengissä.

Nyt paloasema korttelin päässä, paloautot ja ambulanssit ajelee, mutta niihinkin tottunut, eivätkä öisin lähde pillit päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
24/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vielähetki, ylet kaipaamaan kun terrori-immaamin joiku kellot

Vierailija
25/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodin pihaan kuului kirkonkellot ja musta ne olivat ihanan kuuloisia sunnuntai-aamuisin, vaikka ateisti olenkin.

Vierailija
26/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin Lontoossa Bic Ben’n lähellä.

Riittääkö tämä.

Tuskin asuit.

Ja mikä edes on Bic Ben?

Vierailija
27/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa asua kirkon lähellä. Kirkonkellojen äänessä on tunnelmaa.

Vierailija
28/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdentekevää. Meillä on paloasema vastapäätä. Kiva katsella kun lähtevät työtehtäviin.

Ja maanantaina klo 12 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuUUUUuuuu

Vierailija
29/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunnut lammen toisella puolella kirkosta, kivasti kantautui ne kellot kämpille asti. Kuitenkin enemmän rentouttava ääni kuin rasittava.

Nyt olen asunut yli 10v (kolmessa eri kämpässä :D) niin että heti parvekkeen alla on lasten leikkialue ja siihen kirkumiseen kyllä menee hermot kun se on päivittäistä.

Vierailija
30/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut katolisissa ja islamilaisissa maissa, joissa tuo tapahtuu monta kertaa joka päivä. Hanki oikeita ongelmia.

En sanonut mitään siitä, että kellojen ääni olisi minulle ongelma. Kirjoitin, että vasta tajuttiin tämä ja kyselin muiden kokemuksia. Rauhoitu! Ap

Toiset muuttavat ampumaradan viereen ja valittavat melusta ja sitten toiset muuttavat lentokentän viereen ja valittavat melusta.

Toiset muuttavat junaradan viereen ja valittavat melusta.

Toiset muuttavat lastentarhan viereen ja valittavat melusta.

Kolmannet muuttavat kirkon viereen ja valittavat kellojen melusta.

Yhteistä näille kaikille on "en ymmärtänyt" tai "tajuttiin vasta".

Seuraavaksi sitä sitten aletaan ulista ja vaatia lentokentän/tien/kirkon sulkemista.

Hyvin te vedätte, täytyy myöntää.

Vierailija
31/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut katolisissa ja islamilaisissa maissa, joissa tuo tapahtuu monta kertaa joka päivä. Hanki oikeita ongelmia.

Kukaan täysijärkinen ei asu islamistisessa maassa joten sinun kommenttisi voidaan vaikka poistaa.

Vierailija
32/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ortodoksikirkon vieressä ja mielenkiinnolla kuuntelen heidän kellojaan.

Ääniin tottuu ja ne lakkaavat "kuulumasta" ajan kanssa.

Itse asuin pari vuotta sitten vielä ortodoksikirkon vieressä ja ne kellot soivat todella kauniisti.

Vierailija
33/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa typerä kommentti. Toinen haluaa keskustella asiasta ja sinä kehoitat hankkimaan ongelmia.

Vierailija
34/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut mitään siitä, että kellojen ääni olisi minulle ongelma. Kirjoitin, että vasta tajuttiin tämä ja kyselin muiden kokemuksia. Rauhoitu! Ap

Toiset muuttavat ampumaradan viereen ja valittavat melusta ja sitten toiset muuttavat lentokentän viereen ja valittavat melusta.

Seuraavaksi sitä sitten aletaan ulista ja vaatia lentokentän/tien/kirkon sulkemista.

Jos yhtään luit kommenttejani tässä ketjussa, niin tajuaisit että mitään tällaista en ole vaatimassa. Kokemuksia lähinnä kyselin.

Uskon, että totumme kellojen ääniin. Lisäksi tykkään, kun kirkon ulkoseinässä oleva suuri ristinmuotoinen valo syttyy ja näen sen ikkunasta, kun ilta hämärtyy. Siinä on jotain rauhoittavaa. Ap

Vierailija
35/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ihan kirkontornin vieressä ja pidin kellojen soitosta, jäin kaipaamaan sitä ääntä.

Vierailija
36/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kukaan muu ole valittanut kuin sinä itse.

Vierailija
37/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsuuteni 4km päässä kirkosta. Jos oli hiljaista niin ulkona kuului kellojen kalkatus.

Vierailija
38/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen Hekan taloonko muutitte?

Vierailija
39/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun moskeijan vieressä. Aamujoikaamisiin tottuu kyllä, mutta konetuliaseiden ja kranaattien ääni vaatii vielä sopeutumista. Kaikki ajallaan...

Vierailija
40/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo kirkonkellot voisi jo lopettaa? Uskovaisille joku appi mikä kilistää kelloja taskussa, jos ei muuten muista mennä jehoomaan sinne kirkkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi