Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin kirkon lähelle ja tajuttiin vasta muutettuamme, että

Vierailija
07.11.2021 |

ne kellothan soi joka viikonloppu ihan korvan vieressä. Ärsyttäisikö sinua vai olisko yhdentekevää se kellojen ääni?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut katolisissa ja islamilaisissa maissa, joissa tuo tapahtuu monta kertaa joka päivä. Hanki oikeita ongelmia.

Vierailija
2/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää. Meillä on paloasema vastapäätä. Kiva katsella kun lähtevät työtehtäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu. Mukava ääni muutenkin.

Vierailija
4/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut jo seitsemän vuotta ihan kirkon vieressä. En juuri koskaan edes huomaa kirkonkellojen ääntä. Joskus lauantai-iltaisin saatan todeta, että nyt on kello kuusi kun kirkonkellot alkaa soida.

Häiriöksi en ole kokenut vielä kertaakaan.

Vierailija
5/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kirkon vieressä, olen asunut kymmenen vuotta. Alkuun kellot vähän ärsyttivät, mutta nyt en huomaa niitä enää ollenkaan. En kerta kaikkiaan kuule.

Olen asunut myös junaradan varrella. Siihen meteliin vain karastui, outo juttu!

Vierailija
6/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kirkko ihan vastapäätä. Noin 30 metriä matkaa. Ei ne haittaa, itsehän tänne muutettiin. Ne soi myös keskiviikkoisin klo 18 aikaan ja tietysti muissa tilaisuuksissa. Kohta ne soi uudelleen😁

Vierailija
7/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kirkon vieressä, olen asunut kymmenen vuotta. Alkuun kellot vähän ärsyttivät, mutta nyt en huomaa niitä enää ollenkaan. En kerta kaikkiaan kuule.

Olen asunut myös junaradan varrella. Siihen meteliin vain karastui, outo juttu!

Meillä on molemmat vieressä kirkko sekä junarata. Ääniin tottuu.

Vierailija
8/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut katolisissa ja islamilaisissa maissa, joissa tuo tapahtuu monta kertaa joka päivä. Hanki oikeita ongelmia.

En sanonut mitään siitä, että kellojen ääni olisi minulle ongelma. Kirjoitin, että vasta tajuttiin tämä ja kyselin muiden kokemuksia. Rauhoitu! Ap

Vierailija
9/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulunutta puhua ”oikeista ongelmista”. Mistä sinä tiedät, mitä haasteita aloittajan elämään sisältyy?

Sitä paitsi tänne ei kannata niistä isommista ongelmista kirjoittaa, koska nehän on aina provoja.

Vierailija
10/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kirkko ihan vastapäätä. Noin 30 metriä matkaa. Ei ne haittaa, itsehän tänne muutettiin. Ne soi myös keskiviikkoisin klo 18 aikaan ja tietysti muissa tilaisuuksissa. Kohta ne soi uudelleen😁

Kiva kuulla tällaisista kokemuksista. Eiköhän mekin ”opita olemaan” kellojen kanssa :) Ap

Vierailija
11/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minulla näkyy ikkunasta kaksi kirkkoa, luterilainen ja ortodoksi-. Lisäksi katumme on suosittu abulanssireitti kadun päässä olevaan sairaalaan! 

Vierailija
12/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdentekevää. Meillä on paloasema vastapäätä. Kiva katsella kun lähtevät työtehtäviin.

Kaikkiin ääniin totuu!

Mutta ei parveketupakointiin ! Sala tupakoitsiat parvekeella. yäk mikä lemu, Viis veisaavat varoitus. Tarpeeksi kun varotuksia,lähtee asunto alta.

Vierailija
13/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla tällaisista kokemuksista. Eiköhän mekin ”opita olemaan” kellojen kanssa :) Ap

Missä asutte? Ties vaikka asuttaisiin saman kirkon vieressä.

Vierailija
14/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi.

Vierailija
15/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsytti asua sairaalan lähellä, kesäkuumalla oli oltava ikkunat auki öisin, ja medihelin saapuminen ja lähteminen... -.-

Vierailija
16/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, minulla näkyy ikkunasta kaksi kirkkoa, luterilainen ja ortodoksi-. Lisäksi katumme on suosittu abulanssireitti kadun päässä olevaan sairaalaan! 

Oho, no teilläpä riittää ääntä! Ap

Vierailija
17/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun suuren kirkon vieressä. Hirveän harvoin nykyään kellot soivat. Eihän se kestä kuin muutaman minuutin silloin harvoin kuin soivat. Se ja sama, jollei sitten poliittisesti häiritse.

Vierailija
18/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kirkon kellot kuin 24/7 räksyttävä koira.

Vierailija
19/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ortodoksikirkon vieressä ja mielenkiinnolla kuuntelen heidän kellojaan.

Ääniin tottuu ja ne lakkaavat "kuulumasta" ajan kanssa.

Vierailija
20/44 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Lontoossa Bic Ben’n lähellä.

Riittääkö tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän