Muutettiin kirkon lähelle ja tajuttiin vasta muutettuamme, että
ne kellothan soi joka viikonloppu ihan korvan vieressä. Ärsyttäisikö sinua vai olisko yhdentekevää se kellojen ääni?
Kommentit (44)
Yhdentekevää. Meillä on paloasema vastapäätä. Kiva katsella kun lähtevät työtehtäviin.
Siihen tottuu. Mukava ääni muutenkin.
Minä olen asunut jo seitsemän vuotta ihan kirkon vieressä. En juuri koskaan edes huomaa kirkonkellojen ääntä. Joskus lauantai-iltaisin saatan todeta, että nyt on kello kuusi kun kirkonkellot alkaa soida.
Häiriöksi en ole kokenut vielä kertaakaan.
Asun kirkon vieressä, olen asunut kymmenen vuotta. Alkuun kellot vähän ärsyttivät, mutta nyt en huomaa niitä enää ollenkaan. En kerta kaikkiaan kuule.
Olen asunut myös junaradan varrella. Siihen meteliin vain karastui, outo juttu!
Meillä on kirkko ihan vastapäätä. Noin 30 metriä matkaa. Ei ne haittaa, itsehän tänne muutettiin. Ne soi myös keskiviikkoisin klo 18 aikaan ja tietysti muissa tilaisuuksissa. Kohta ne soi uudelleen😁
Vierailija kirjoitti:
Asun kirkon vieressä, olen asunut kymmenen vuotta. Alkuun kellot vähän ärsyttivät, mutta nyt en huomaa niitä enää ollenkaan. En kerta kaikkiaan kuule.
Olen asunut myös junaradan varrella. Siihen meteliin vain karastui, outo juttu!
Meillä on molemmat vieressä kirkko sekä junarata. Ääniin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut katolisissa ja islamilaisissa maissa, joissa tuo tapahtuu monta kertaa joka päivä. Hanki oikeita ongelmia.
En sanonut mitään siitä, että kellojen ääni olisi minulle ongelma. Kirjoitin, että vasta tajuttiin tämä ja kyselin muiden kokemuksia. Rauhoitu! Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut katolisissa ja islamilaisissa maissa, joissa tuo tapahtuu monta kertaa joka päivä. Hanki oikeita ongelmia.
Kulunutta puhua ”oikeista ongelmista”. Mistä sinä tiedät, mitä haasteita aloittajan elämään sisältyy?
Sitä paitsi tänne ei kannata niistä isommista ongelmista kirjoittaa, koska nehän on aina provoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kirkko ihan vastapäätä. Noin 30 metriä matkaa. Ei ne haittaa, itsehän tänne muutettiin. Ne soi myös keskiviikkoisin klo 18 aikaan ja tietysti muissa tilaisuuksissa. Kohta ne soi uudelleen😁
Kiva kuulla tällaisista kokemuksista. Eiköhän mekin ”opita olemaan” kellojen kanssa :) Ap
Älä välitä, minulla näkyy ikkunasta kaksi kirkkoa, luterilainen ja ortodoksi-. Lisäksi katumme on suosittu abulanssireitti kadun päässä olevaan sairaalaan!
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää. Meillä on paloasema vastapäätä. Kiva katsella kun lähtevät työtehtäviin.
Kaikkiin ääniin totuu!
Mutta ei parveketupakointiin ! Sala tupakoitsiat parvekeella. yäk mikä lemu, Viis veisaavat varoitus. Tarpeeksi kun varotuksia,lähtee asunto alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla tällaisista kokemuksista. Eiköhän mekin ”opita olemaan” kellojen kanssa :) Ap
Missä asutte? Ties vaikka asuttaisiin saman kirkon vieressä.
Itseä ärsytti asua sairaalan lähellä, kesäkuumalla oli oltava ikkunat auki öisin, ja medihelin saapuminen ja lähteminen... -.-
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, minulla näkyy ikkunasta kaksi kirkkoa, luterilainen ja ortodoksi-. Lisäksi katumme on suosittu abulanssireitti kadun päässä olevaan sairaalaan!
Oho, no teilläpä riittää ääntä! Ap
Asun suuren kirkon vieressä. Hirveän harvoin nykyään kellot soivat. Eihän se kestä kuin muutaman minuutin silloin harvoin kuin soivat. Se ja sama, jollei sitten poliittisesti häiritse.
Mieluummin kirkon kellot kuin 24/7 räksyttävä koira.
Asun ortodoksikirkon vieressä ja mielenkiinnolla kuuntelen heidän kellojaan.
Ääniin tottuu ja ne lakkaavat "kuulumasta" ajan kanssa.
Asuin Lontoossa Bic Ben’n lähellä.
Riittääkö tämä.