Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näit viimeyönä?

Vierailija
07.11.2021 |

Heräsin just ihan todella erikoisesta unesta. En muutenkaan ole pitkään aikaan nähnyt unia, jotka jäisivät mieleen tai edes yrittänyt muistaa niitä.

Näin unta että olin jossain etelässä. Thaimaassa ehkä , en tiedä. Oltiin jollain porukka matkalla, jossa oli mun sukulaisia mukana. Jossain kohtaa matkaa kun olimme kiertämässä paikkoja tuli ilmoitus että lentokone on törmännyt rakennukseen. Se aiheutti hieman pakokauhua keskuudessamme.
Meidän oli joko määrä lähteä kotiin päin tai sitten matkaperuuntui ja piti palata kotiin. Menimme hotellille kun näin että lentokone lensi matalalla ja kääntyi ylösalaisin. Se lähestyi hotelliamme ja törmäsi siihen. Menin paniikkiin koska tiesin äitini olevan siellä. Hotelli oli todella iso, niin ettei se tuhoutunut täysin. Lähdin juoksemaan sisälle aulaan, jossa jo näin äitini helpottuneena.
Tässä kohtaa ilmeisesti myös Madonna oli tuossa hotellissa ja tämän poika oli kadoksissa.

Lähdimme pakoon ja tarkoitus oli päästä lentoasemalle ryhmämme kanssa. Tästä uni muuttui vain erikoisemmaksi.. jota on vaikea selittää. mukana oli mm. Ihmiskauppaa, jota näin sivusilmällä tapahtuvan. Minä itse päädyin eroon ryhmästäni eikä minulla ollut rahaa ja ystäväni antoi tupon heinää mulle maksuvälineeksi (huumetta?) Lopulta heinieni kanssa päädyin kuuluisan taiteilijan luokse, joka piirsi minulle kuvan ja kirjoitti tekstiä ja Internet osoitteen, sanoi että käytä tuota maksuvälineenä, Googlaa nimi niin tietävät kenestä on kyse.
Päädyin jonkun turvallisen oloisen nuoren miehen kuljetus koppiin , mutta vaikka kuljimme melko huomaamattomasti , joku yritti ryöstää minun piirustukseni. Löysin ne kuitenkin takaisin ja sitten heräsinkin jo.

Näin . Oli pakottava tarve jakaa tämä tänne vaikka sekava olikin.

Kertokaa omista unistanne ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri ennen nukahtamista youtubesta victorian cooking-videoita (kanava english heritage) ja näin sitten unta että olin kartanossa keittiöapulaisena muussaamassa keitettyjä omenalohkoja siivilän läpi.

Vierailija
2/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta seurustelusta bb Taavin kanssa. Oli mukava seuramies ja hyvä pussaamaan unessani. Tämä täti (58v) on ilmeisesti katsonut liikaa bb: tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, muistin sen herättyäni, mutta en muista enää.

Vierailija
4/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta seurustelusta bb Taavin kanssa. Oli mukava seuramies ja hyvä pussaamaan unessani. Tämä täti (58v) on ilmeisesti katsonut liikaa bb: tä.

:D itse näin muutama viikko sitten unta että Anssi suuteli mua. Erikoista siinä unessa oli rakastumisen tunne, jonka alitajunta kaivoi jostain unholasta. Harvoin näkee niin hyviä unia.

Vierailija
5/5 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta jossa olin ajautunut tilanteeseen, jossa huomasin olevani sängyssä tumman shemalen kanssa. Sen elin oli todella iso, ja otti minut väkisin takaapäin. Juuri kun olin tulemaisillani, heräsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän