Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätys mieheltä!

Vierailija
20.01.2015 |

Mies tuli keikalta kotiin ja jätti tapansa mukaan kitaralaukun eteisen kenkähyllylle, josta parivuotias sen löysi ja oli mennyt omin päin avaamaan. Löysin lapsen eteisen lattialta soittamasta isin kitaraa ja huomasin laukussa käytetyn kortsupaperin. Kannoin paprun herran eteen ja kysyin, että oliko mukava reissu. Mies makasi sohvalla ja kohautti olkiaan väittäen, että tippunut varmaan joltain ja jäänyt sinne. Muuta selitystä ei vaivautunut antamaan.  Väitti minua vainoharhaiseksi ja sairaalloisen mustasukkaiseksi, kun äsken palasin asian uudelleen. Tämä oli varsinainen yllätys, koska olen uskonut miehen olevan uskollinen. Luotanko nyt hänen väitteisiinsä, että olen vainoharhainen ja paperi on jonkun muun, vai luotanko epäilyksiini?  

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikon vesana: kitaraa ei pahimmassa päihteessäkään jätetä lapsen sormille altiiksi. Se on vissi.

Porvoohan toisaalta tapahtuu yhtä ja toista.

Vierailija
62/62 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:08"]

Luulisi että miehesi olisi itsekin ihmetellyt miten sellainen on sinne joutunut jos itse ei sitä sinne ole pudottanut. Itselle käynyt vastaava juttu, ja mies väitti vakavalla naamalla että kaveri oli ollut asialla. Kun seuraavana aamuna kysyin asiaa uudestaan, hän myönsi että oli pettänyt. Anteeksi nyt vaan mutta en usko että miehesi puhuu totta. Jos se olisi joku kavereiden källi, hän tosiaan olisi noussut ylös sohvalta ja tullut itsekin ihmettelemään.

[/quote]

Juuri näin, ajattele omalle kohdallesi: jos laukustasi löytyy kortsupaketti, etkä sitä olisi itse laukkuun laittanut tai tietäisi miten se sinne olisi voinut joutua, niin olisit varmaan ihan h. moilasena että mitä h****ttiä?! Mutta jos lunkisti vaan makoilee ja on sitä mieltä että joo, kavereiden on, niin hieman epäilyttävää..

Ja ap, jos haluat niin usko toki miestäsi. Itse olen ollut töissä alalla, jossa on tullut nähtyä muusikkopiirien touhuja. Ja kyllä monet vaimot ja tyttöystävät valitsi tuon silmien ummistamisen tai ns. vapaan suhteen, ja homma lienee toiminut heidän kohdallaan ok.

Ja sulle joka jankkaat niistä opettajista ynnä muista niin ota pää pepusta pois, et varmasti ole muusikoita nähnytkään kun tollaista väität. Edellä kerrottu ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki muusikot olisi pettäjiä, mutta takuulla suurempi osa kuin opettajista.

[/quote]

Mun mies on sekä ope että muusikko. Mites se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi