Mitä ajattelet jos ihan helvetin laihalla ihmisellä on ihan vitusti sapuskaa
Kommentit (21)
Että se on ehkä niin kuin minä ennen, ns. läpipasko ja on perhettä/puoliso, tai sitten se on kuin minä nyt keski-ikäisenä, yksin ja lihava mutta ostaa mielellään viikoksi tai kahdeksi kerralla.
En minä mitään ajattele. Tai jos mun eessä on kassallla sellanen niin sit saatan ajatella että helvetti menee aikaa tässä kun tuo mätttää ostoksesa ja hoitelee maksun.
Vieraita tulossa tai varautuu maailmanloppuun.
OIKEESTI, mitä se minulle kuuluu mitä ihmiset ostaa. Ei sitten yhtään mitään.
Riipuu ravinnon laadusta. Jos liikkuu paljon tai on suurperheellinen.
Ajattelen, että helvetti, mitä vittua!
ajattelen jos on ennnen minua kassalla, että tylsää tuolla kestää kauan.
Ajattelen että hän syö paljon, saa sen takia tarpeeksi ravintoaineita, mutta sitten hän polttaa sen suuren määrän kaloreita liikkumalla.
Annat kiroilemalla itsestäsi tyhmän vaikutelman.
En katso muiden ostoksia enkä maksutapoja.
En ajattele mitään, tuskin edes huomaan. Sen sijaan pidän vähän yksinkertaisina ihmisiä, jotka eivät osaa sanoa sanottavaansa ilman kirosanoja.
Aattelen ääneen että voi herranenaika ja sanon takana olevallekkiin että katohan tuota kun syö niinkun maailmnloppu ois tulossa.
On varmaan suht samanlainen mitä minä, syön ihan helvetisti, mutta kulutan kaiken myös pois treeneillä :D
En mieti muiden ostoksia. Paitsi yhden ainoan kerran olen väsyneenä nauranut kun joku nainen osti banaaneja ja kondomeja, ei mitään muuta.
Pitäisikö tänne av:lle kerätä tieto, mikä on sosiaalisesti ihanteellinen ostoskori kullekin? Vähän niinkuin käyttäytymisetiketti kuntosalilla?
Oma ehdotukseni olisi silti, että huolehdi niistä omista ostoksistasi. Kyllä minä ainakin tiedän, mitä kulloinkin tarvitsen kaupasta painostani tai sen puutteesta huolimatta.
No ajattelisin, että on monta suuta ruokittavana. Tai sitten en ajattelisi mitään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 19:42"]
Bulimia.
[/quote]
Mun mielestä saa olla aika häiriintynyt ajatusmaailma, jos tämä tulee ekana mieleen.
Ajattelen, että helevetin laiha kun sinulla on saatanan perkeleesti tuota ruokaa HELEVETTILÄISTEN KEVÄITTEN PERKELEEN SAATANAT jotta, että
Että sillä on tyyliin 5 lasta joihin uppoaa vitusti safkaa, ja siksi on nälkäkurki kun juoksee kaikki päivät niiden Duracell-pupujensa perässä?