Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan saanut rakkautta palaamaan?

Vierailija
09.12.2014 |

Onko rakkautta toiseen ihmiseen mahdollista saada elvytettyä, pystyykö kuollutta rakkautta herättelemään henkiin pariterapeutin avulla? Kenelläkään kokemuksia? Itsellä olisi motivaatiota, puoliso odottaa vain ihmettä että rakkaus tipahtais taivaasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta taivaasta odottelu ei tunnu ainakaan minulla kovin hyvin toimivan. Tai ehkä pitäisi pyytää voimallisemmin, mutta kun ei ole oikein motivaatiotakaan.

Vierailija
2/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari sinäkö se siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saatu palaamaan vaikka eropapereita kirjoiteltiin v.2008. Yhdessä ollaan oltu 15v ja naimisissa tänä vuonna 10v. Se on tahdon asia, aina ei voi olla kivaa mutta pitää itse päättää haluaako katsoa niiden hankalien aikojen yli. Nyt meille on tulossa perheeseen iltatähti ja mieheen olen rakastunut uudelleen. Onneksi ei erottu!

Vierailija
4/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:40"]

En tiedä, mutta taivaasta odottelu ei tunnu ainakaan minulla kovin hyvin toimivan. Tai ehkä pitäisi pyytää voimallisemmin, mutta kun ei ole oikein motivaatiotakaan.

[/quote]

Meillä juuri se on toiminut. Eli odottaa vaan, jatkaa arkea, päättäneenä että ollaan yhdessä kunnes kuolema odottaa, vaikkei se aina niin hauskaakaan olisi. Aina on rakkaus palannut ihan itsestään kriisikauden jälkeen. Ja entistä syvempänä se on palannutkin.

Vierailija
5/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajien mukaan on siis toivoa:)  Kiitos,Ap

Vierailija
6/6 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on luonnekysymys. Itse olen sentyyppinen, että pinna venyy ja venyy mutta kun se katkeaa niin poikkihan se on, eikä sitä enää ehjäksi saa. Sen jälkeen saattaa antaa anteeksi, mutta ikinä ei voi unohtaa. Joten ei se rakkauskaan tunnu palaavan. Hulluhan sellaista miestä rakastaisi, jota on myös vihannut.