Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita ex-seurakuntanuoria tai ex-uskovaisia?

Vierailija
20.01.2015 |

Missä vaiheessa tajusitte, että kristinusko ei ollut teidän juttu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 4. vastaaja. Olen käynyt pyhäkoulussa, nuortenilloissa, ollut riparilla isosenakin, mutta mä en vaan pystynyt uskomaan niihin juttuihin. En löytänyt tunnetta ja järkikin sanoi koko ajan muuta.

Olen eronnut kirkosta, en kuulu mihinkään firmaan. Lapset eivät kuulu kirkkoon. Heille suon sen että kasvavat omilla aivoillaan ajatteleviksi ihmisiksi ja saavat siksi myös itse valita uskontonsa

Vierailija
22/25 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle uskossaolo on vain armon hyväksymistä. Joka aamu on armo uus.

Armo tarkoittaa, että olen rakkauden ja rakastamisen arvoinen, minun pitää myös rakastaa itseäni. Tämän takia syntiä on se, mikä on mulle pahaksi ja sitä pohdin usein.

Usko ei sanele minulle elintapoja, seksikäyttäytymistä, juomia tai ruokia tai mielipiteitä. Arvioin asioista ovatko ne mulle hyväksi vai pahaksi ja toimin sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entinen kristitty.

Jeesus opettaa siemenistä, jotka tippuvat tielle, kalliolle, orjantappuroihin ja hyvään maahan. Hyvin harvalla näyttää siemenet koskaan tippuneen hyvään maahan.

Kristinusko on täysin skitsofreeninen uskonto. Se opettaa, että Jeesus tuli pelastamaan syntiset. Mutta kieltäessään Jumalan lain voimassaolon, se kieltää kenenkään olevan syntinen. Joten Jeesus ei voi pelastaa ketään.

Synti tarkoittaa laittomuutta, elämistä Jumalan lain ulkopuolella. Kun Isä täyttää Pyhällä Hengellä, Hän kirjoittaa lain sydämeen ja antaa Henkensä johdattamaan pitämään sen. Jokainen Pyhällä Hengellä täyttynyt elää laki sydämessään ja Isä itse antaa voiman pitää sen. Lain kieltämällä, uskonto kieltää Pyhän Hengen työn.

Niin moni "uskova" luopuu "uskosta", koska hänet ohjelmoidaan ajattelemaan täysin väärin perustuksesta. Elävä Sana ei koskaan pääse hyvään maahan kasvamaan.

Mitä tarkoittaa pelastettu syntinen? Varoitan, tämä on tiukkaa erityisesti kristitylle! Kristiunuskosta, kaikista eri makuvaihtoehdoista tulevan, on vaikeampi tulla elävään uskoon, kuin täysin raamatun Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalasta tietämättömän.

Tämä on niin vahvaa sanaa, että useampi on tuhonnut vastaanottimensa kuullessaan tämän miehen puhuvan :)

Vierailija
24/25 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis oma jumalasi :)

Vierailija
25/25 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle uskossaolo on vain armon hyväksymistä. Joka aamu on armo uus.

Armo tarkoittaa, että olen rakkauden ja rakastamisen arvoinen, minun pitää myös rakastaa itseäni. Tämän takia syntiä on se, mikä on mulle pahaksi ja sitä pohdin usein.

Usko ei sanele minulle elintapoja, seksikäyttäytymistä, juomia tai ruokia tai mielipiteitä. Arvioin asioista ovatko ne mulle hyväksi vai pahaksi ja toimin sen mukaan.

jäi lainaamatta tämä teksti. Sinulle tämän kirjoittaja, olet siis oma jumalasi.