Saatko töissäni etua, jota muut/harvat työntekijät eivät saa?
Siis muitakin kiintokuutiometriä bongarit?
Itsellä tallaisia etuja ovat 1 viikon ylimääräinen palkallinen loma ja vapaaehtoisen eläkkeen maksaminen. Ovat tulleet vanhasta firmasta mukaan.
Kommentit (34)
Saan. Yksi ylimääräinen palkallinen lomaviikko ja autohallipaikka. Molemmat on kirjattu työsopimukseeni ja ilman niitä en olisi työpaikkaa ottanut. Työkaverit eivät tietenkään tiedä noista.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:15"]Pomolta kikkeliä :)
[/quote]Sitä saa kyllä kaikki muutkin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:15"]
Saan. Yksi ylimääräinen palkallinen lomaviikko ja autohallipaikka. Molemmat on kirjattu työsopimukseeni ja ilman niitä en olisi työpaikkaa ottanut. Työkaverit eivät tietenkään tiedä noista.
[/quote]
Luulisi tietävän vai miten kerrot että olet ylimääräisen viikon lomilla? Ja eikö ne näe että parkkeraat auton halliin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:15"]Pomolta kikkeliä :)
[/quote]Sitä saa kyllä kaikki muutkin.
[/quote]
Säkin?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:15"]
[/quote]
Luulisi tietävän vai miten kerrot että olet ylimääräisen viikon lomilla? Ja eikö ne näe että parkkeraat auton halliin.
[/quote]Sanoin jo alunperinkin että pidän viikon tai kaksi joka vuosi palkatonta lomaa ja autohallipaikasta luulevat että maksan sen itse. Ei pidä olla suunapäänä työpaikalla ja hölöttää omista asioistaan
En minä ap:n töissä mitään etuja saa. Tarkoititko samalla työpaikalla? Kaikki, kun ei ole muita palkallisia kuin minä itse.
Nain pomon kanssa. Muut akat niin vanhoja ettei niillä mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:22"]
En minä ap:n töissä mitään etuja saa. Tarkoititko samalla työpaikalla? Kaikki, kun ei ole muita palkallisia kuin minä itse.
[/quote]
tarkoitin samalla työpaikalla. :D tällä iPadillä on niin kenkku kirjoittaa. Arg.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:15"] Saan. Yksi ylimääräinen palkallinen lomaviikko ja autohallipaikka. Molemmat on kirjattu työsopimukseeni ja ilman niitä en olisi työpaikkaa ottanut. Työkaverit eivät tietenkään tiedä noista. [/quote] Luulisi tietävän vai miten kerrot että olet ylimääräisen viikon lomilla? Ja eikö ne näe että parkkeraat auton halliin. [/quote]Sanoin jo alunperinkin että pidän viikon tai kaksi joka vuosi palkatonta lomaa ja autohallipaikasta luulevat että maksan sen itse. Ei pidä olla suunapäänä työpaikalla ja hölöttää omista asioistaan
[/quote]
Ei näin. Kaikki salailee omia etujaan ja palkkojaan, niin hintainformaatio vääristyy. Vituttaa duunissa, kun muut ovat tuollaisia lainaamai kirjoittajan tapaisia pölvästejä, enkä pysty vertaamaan, onko oma kompensaatio kuinka linjassa muiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:24"]Nain pomon kanssa. Muut akat niin vanhoja ettei niillä mahdollisuuksia.
[/quote]Eihän tuo etu ole vaan rasite.
Pieni työpaikka, minä olen ainoa toimihenkilö. Mulla on kuukausipalkka kun muilla käsittääkseni tuntipalkka. Mulla on 10 minuuttia pidempi ruokatauko. Saan pekkasia vaikkeivät varsinaisesti minulle kuuluisi. Minulla on myös joustava työaika, muilla ei.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:31"]
Mulla on 10 minuuttia pidempi ruokatauko.
[/quote]
Wut, miten tämä oikein toimii? Käytte lähiraflassa lounaalla ja sinä otat vielä jälkkärikahvin kun muut lähtevät lampsimaan kohti toimistoa vai?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:31"]
Pieni työpaikka, minä olen ainoa toimihenkilö. Mulla on kuukausipalkka kun muilla käsittääkseni tuntipalkka. Mulla on 10 minuuttia pidempi ruokatauko. Saan pekkasia vaikkeivät varsinaisesti minulle kuuluisi. Minulla on myös joustava työaika, muilla ei.
[/quote]
Tuo on ihan yleinen tapa teollisuudessa, että duunarit tekevät tuntitöitä ja muut kuukausipalkalla. Ei siis mitenkään uutta tai erikoista vaan vuosikymmeniä vanha tapa. Mitä merkitystä ruokatauolla on, kun se ei ole palkallista työaikaa?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:31"]
[/quote]
Tuo on ihan yleinen tapa teollisuudessa, että duunarit tekevät tuntitöitä ja muut kuukausipalkalla. Ei siis mitenkään uutta tai erikoista vaan vuosikymmeniä vanha tapa. Mitä merkitystä ruokatauolla on, kun se ei ole palkallista työaikaa?
[/quote]
Jossain voi ollakin. ▪
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:22"]
[/quote]
sorry tää pad kenkkuilee.yleensä kirjoitan läppäreiltä. :/
Kaikki eivät tiedä kaikkien saamista eduista. Toisaalta jotkut voivat tietää. Esim. itse sain parempaa palkkaa kuin kollega, kun kieltäydyin ruokaedusta. Kyllä hän oli sen jotain kautta saanut tietää.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 13:42"]
Kaikki eivät tiedä kaikkien saamista eduista. Toisaalta jotkut voivat tietää. Esim. itse sain parempaa palkkaa kuin kollega, kun kieltäydyin ruokaedusta. Kyllä hän oli sen jotain kautta saanut tietää.
[/quote]
Kaikkien pitäisi tietää kaikkien edut ja muu kompensaatio täysin. Silloin vasta olisi reilu peli. Vai olisiko teistä reilua, jos asuntojen hintoja ei kerrottaisi kenellekään, ja joutuisitte sokkona ostamaan omanne?
Arg tätä iPadia!!! siis muutakin kuin bonuksia tarkoitin.