Rukousaihe uskoville
Olen joutunut todella suureen ahdinkoon ja kiusaamisen ja mustamaalaamisen kohteeksi. Voisitteko rukoilla varjelusta, että pahin mitä pelkään, ei toteutuisi ja että Jumala ottaisi kiinni ja pysäyttäisi kiusaajat ja johdattaisi heidänkin elämää niin, että Jumalan tahto saisi tapahtua ja että asiasta voitaisiin yhdessä sopien keskustella ja asia selvitellä sovussa. Itse ainakin sitä toivoisin. Rukoillaan myös johdatusta eräässä ystävä-ja tukihenkilöasiassa minulle kun on ihminen joka olisi mukava ystävä mutta asuu niin kaukana ja ikävä on kova. Rukoillaan että järjestyisi hänellekin aikaa tulla minun luokse vielä. Häneltä olen myös apua pyytänyt tuohon kiusaamis ongelmaani.
Kommentit (60)
Minä myös. Siunausta, Jumalan rauhaa sydämeesi ja tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa!
Se ei ole kiusaamista, että joku tekee rikosilmoituksen toimistasi, jotka todella alkavata olla rikollisia, Henna.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:09"]
Jumala ottaisi kiinni ja pysäyttäisi kiusaajat ja johdattaisi heidänkin elämää niin, että Jumalan tahto saisi tapahtua ja että asiasta voitaisiin yhdessä sopien keskustella ja asia selvitellä sovussa.[/quote]
Mitäs jos Jumalan tahto on ettei asiaa selvitellä sovussa?
Olen joutunut todella suureen ahdinkoon ja kiusaamisen ja mustamaalaamisen kohteeksi.
[/quote]
Sanoo hän joka itse kiusaa ja mustamaalaa esim. erästä poliitikkoa ihan julkisen herja-adressin muodossa. Jep jep.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:04"]
Se ei ole kiusaamista, että joku tekee rikosilmoituksen toimistasi, jotka todella alkavata olla rikollisia, Henna.
[/quote]Et voi tietää kuka rukousapua pyytää. Ja vaikka kyseessä olisikin epäilemäsi ihminen, ei ole väärin rukoilla sydämelle rauhaa ja jumalan tahdon toteutumista :)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:05"]
Jumala ottaisi kiinni ja pysäyttäisi kiusaajat ja johdattaisi heidänkin elämää niin, että Jumalan tahto saisi tapahtua ja että asiasta voitaisiin yhdessä sopien keskustella ja asia selvitellä sovussa.[/quote]
Mitäs jos Jumalan tahto on ettei asiaa selvitellä sovussa?
[/quote]Eiköhän rauha ja sovinnollisuus ole Jumalan mielen mukaista.. ei riitely tai asioiden selvittämättä jättäminen jos joku siitä kärsii.
"että Jumalan tahto saisi tapahtua "
Eikö se sitten ilman rukousta tapahdu?
kuka tai ketkä sinua kiusaa?
Rukoilaan kaikki että tämä pelko on turhaa ja mitään ei tapahdu.
Älä pelkää. Rukous ja useampi sinulle puolestani.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:09"]
"että Jumalan tahto saisi tapahtua "
Eikö se sitten ilman rukousta tapahdu?
[/quote]Jeesus itse kehottaa meitä rukoilemaan. En tiedä mikä rukouksen "salaisuus" on, mutta Jumalan (aina hyvän) tahdon toteutumisen pyytäminen ei koskaan ole pahaksi.
Pyytävälle annetaan jne..
Tämän kirjoittajan tekstejä lukeneet kyllä tunnistavat kirjoittajan, sen verran vahva oma tyyli hänellä on.
ja Henna, vilpittömästi rukoilen Jumalan tahdon tapahtumista. Toki on mahdollista, että Jumala on ottamassa sinua kiinni väärälle ja rikolliselle polulle astumisesta, ja saattaa pysäyttää rajullakin tavalla kutsuessaan sinua tekemään parannusta niistä vääristä teoista, joita olet viime aikoina tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:07"]
[/quote]Et voi tietää kuka rukousapua pyytää. Ja vaikka kyseessä olisikin epäilemäsi ihminen, ei ole väärin rukoilla sydämelle rauhaa ja jumalan tahdon toteutumista :)
[/quote]
Kyllä voin, ihan kirjoitustyylistä tunnistaa, sen verran nähnyt tuon ihmisen juttuja tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:07"]
[/quote]
Kyllä voin, ihan kirjoitustyylistä tunnistaa, sen verran nähnyt tuon ihmisen juttuja tällä palstalla.
[/quote]En ole ap enkä nimeltäni Henna mutta aloitus voisi olla minun tekstiäni - eli ei voi varmaksi tietää. mutta tärkeintä kai kuitenkin edelleen on että Jumalan tahto tapahtuu vaikka emme tietäisikään mistä on kyse, Hän ei vääryyksiä siunaa.
[/quote]
Ap on vuosikaudet häiriköinyt erinäisiä ihmisiä eri keinoin, mm. sähköpostitse sekä krjoittamalla heistä blogeissaan eikä ole lopettanut edes pyynnöstä. Eikä ukaasista, että jos ei häiriköinti lopu, poliisiin otetaan yhteyttä. Nyt sitten yksi häiriköity oli vihdoin ottanut poliisiin yhteyttä ja ap oli ollut kuulusteluissa, menossa vielä toistamiseen kun häirilköity oli tehnyt uuden ilmoituksen.
Ap oli myös kirjoittanut ihan näinä päivinä adressisivustolle adressin, jossa oli mustamaalannut tuon häirköidyn todella pahasti, ihan nimeltä, ja kehoittanut ihmisiä olemaan äänestmättä häiriköityä vaaleissa. Lisäksi ap vaati, että häiriköidyltä pitäisi ottaa ehdokkuus pois.
Häiriköidyn toiminta on siis ap:n mielestä tätä "kiusaamista".
Nämä uskovaiset on kyllä hauskoja, syntiä tehdään vaikka kuinka ja ollaan heti huutamassa Jumalaa apuun kun vihdoin saa itse seurauksia synneistään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:18"]
Kuka Henna? Siis joku julkkisko?
[/quote]
Ei. Ihan toinen henkilö kyseessä.
Aikamoista ajanhukkaa tämä ketju siihen tosiasiaan nähden, että mitään jumalaa ei ole olemassa. Vai onko joku nähnyt sellaisen, tavannut sellaisen tai muutenkaan tehnyt moisesta koskaan mitään havaintoa?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:20"]
[/quote]
Ap on vuosikaudet häiriköinyt erinäisiä ihmisiä eri keinoin, mm. sähköpostitse sekä krjoittamalla heistä blogeissaan eikä ole lopettanut edes pyynnöstä. Eikä ukaasista, että jos ei häiriköinti lopu, poliisiin otetaan yhteyttä. Nyt sitten yksi häiriköity oli vihdoin ottanut poliisiin yhteyttä ja ap oli ollut kuulusteluissa, menossa vielä toistamiseen kun häirilköity oli tehnyt uuden ilmoituksen.
Ap oli myös kirjoittanut ihan näinä päivinä adressisivustolle adressin, jossa oli mustamaalannut tuon häirköidyn todella pahasti, ihan nimeltä, ja kehoittanut ihmisiä olemaan äänestmättä häiriköityä vaaleissa. Lisäksi ap vaati, että häiriköidyltä pitäisi ottaa ehdokkuus pois.
Häiriköidyn toiminta on siis ap:n mielestä tätä "kiusaamista".
Nämä uskovaiset on kyllä hauskoja, syntiä tehdään vaikka kuinka ja ollaan heti huutamassa Jumalaa apuun kun vihdoin saa itse seurauksia synneistään.
[/quote]Jos ap on mainitsemasi henkilö, lienee enmmän kyse häiriintyneestä/sairaasta ihmisestä eikä niinkään uskovaisesta. Mikäli asia on kuten kerroit hän varmaan uskoo asioiden olevan kuten hän itse niitä kuvaa. Siinäkin tapauksessa - ehkä etenkin siinä - on syytä rukoilla Jumalan apua. Se ei aina ole sitä eikä sellaista mitä me kuvittelemme mutta aina parasta, kaikkien kannalta.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:22"]
Aikamoista ajanhukkaa tämä ketju siihen tosiasiaan nähden, että mitään jumalaa ei ole olemassa. Vai onko joku nähnyt sellaisen, tavannut sellaisen tai muutenkaan tehnyt moisesta koskaan mitään havaintoa?
[/quote]On. Monikin.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:22"]
[/quote]On. Monikin.
[/quote]
Kuka, milloin ja missä? Ja onko nämä väitetyt näkemiset dokumentoitu jotenkin niin, että tapaus voidaan jälkeen päinkin todentaa? Se, että joku VÄITTÄÄ nähneensä jumalan, ei oikein riitä...
Jep. Mukana asiassa. Olen pyytänyt sinulle apua.