Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset valitsevat huonoja miehiä?

Vierailija
20.01.2015 |

Olen eronnut kahdesta avoliitosta ja yhdestä avioliitosta. Nyt olen elänyt toisessa avioliitossani kymmenen vuotta. Missään suhteessani mies ei laistanut vastuustaan, vaan hän on hoitanut hommansa aikuismaisesti ja asiallisesti. Eron hetkilläkin jutut on saatu sovittua yhteisymmärryksessä, vaikka tunteet ovat olleet pinnassa. Myös suhteiden jälkeen miehet ovat kyselleet sen verran perääni, että ovat varmistuneet, että pääsen jaloilleni.

Tämän foorumin naisilla kuitenkin riittää surkeita äijänkuvatuksia. Millaisia te huonoja äijiä valitsevat naiset itse olette? Mikä saa teidät valitsemaan miehen, jolta puuttuu tunnetaidot ja vastuunkanto? Baareistako te miehiä kotiinne raahaatte tuhannen päissään ja sitten vain alatte olla yhdessä vai mikä teidän huonot miehenne selittää?

Kommentit (49)

41/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:26"]

[quote author="MieZ" time="21.01.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:13"]Mä en varsinaisesti olisi halunnut huonoa miestä, en vaan tiennyt minkälaisia ovat kunnon miehet.[/quote]

Me ollaan ihan samanlaisia kuin kunnon naiset. Kai heitä tunnet?

[/quote]

No jos täysi-ikäiseksi asti on nähnyt elämässään vaan juoppoja ja narkkaavia miehenkuvatuksia, sitä rupeaa pitämään sellaista jotenkin normaalina.

[/quote]

Tuohan se ongelma on, mutta yritä muistaa, että suurin osa miehistä on ihan kunnollisia. Eivät mitään ihannemiehiä, mutta sellaisia, jotka ymmärtävät, mitä tarkoittaa toisen ihmisen kunnioitus ja vastavuoroisuus ihmissuhteissa.

Älä ota sitä, joka tulee helposti iholle. Ota sellainen, joka suhtautuu naisiin vähän aremmin.

Vierailija
42/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:42"]

kun odotan ja vaadin miehen olemaan se kunnon mies heti lähdössä, kuten kuvailit niin sellaista ei löydy.

Näin.

Oletteko te itse näiden miesten arvoisia? Fiksut miehet etsivät itselleen fiksuja naisia. Jos itse on kyräilevä ja muista pahaa puhuva kielteinen ihminen, niin se karkottaa fiksut miehet nopeasti.

Aijaa no siirrynkin tästä kyräilemään ja jauhamaan paskaa muistolle luurangon viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh?,mitä?.......huhuu! täällä ollaan.

Vierailija
44/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidit välillä valitsee mutta elämä muuttuu paremmaksi vähitellen.

Vierailija
45/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:38"]

Valitettavasti monen naisen kriteerit on:

- Se katsoi mua

- Se on ihan ok näköinen

[/quote]

- Se läpäisi "testit", eli sillä oli rohkeutta vietellä vastahakoinen (tai sellaista pelin vuoksi teeskentelevä) nainen seksiin, eikä mikään nyhverövässykkä.

Usein ne kunnollisemmat miehet ovat pidättyvämpiä ja varauksellisempia itsekin. Jos nainen heittytyy leikkimään vaikeastitavoiteltavaa, joka pitää ostaa loputtomalla huomiolla ja lepertelyllä, kunnon mies jättää pelin kesken. Ei hankalista naisista saa mukavaa ja järkeävä kumppania elämää jakamaan.

Vierailija
47/49 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:45"]

[/quote]

Niin, sinäkö tuot asiaan parannuksen? ;-)

Vierailija
48/49 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:43"]

Meinasin kirjoittaa, että asiaan vaikuttaa millainen isä tytöllä on ollut, mutta oikeastaan saman isän tyttäret voivat tehdä hyvin eritasoisia valintoja. Esim. minun sisareni on mielestäni aikanaan valinnut aivan tolkuttoman huonon miehen, jollaisesta en itse olisi ikinä voinut kiinnostua. Kyse täytyykin olla ennemmin koetusta isäsuhteesta kuin isästä sinänsä. Samojen vanhempien lapsilla ei ole samat vanhemmat :-).

Minulla on erittäin hyvä mies (pitkä avioliitto), ja kyllä hänellä on paljon juuri sellaisia ominaisuuksia, jotka olen aikanaan kokenut turvallisiksi omassa isässäni. Olen tehnyt miesvalintoja aina suunnilleen samoilla kriteereillä. Kerran olen haksahtanut joksikin aikaa todella huonoon ja pahaan, henkisesti väkivaltaiseen mieheen. Hän oli edellinen poikaystäväni. Miksi sitten häneen päin ikinä katsoinkaan? Varoituskellot soivat kyllä heti alussa. Uskon syynä olleen sen, että minulla oli tärkeä pitkä suhde silloin äskettäin kariutunut, ja itsearvostus oli sen jäljiltä tavallista alempana. Sitä tilannetta pääsi hyväksikäyttämään epätoivoinen ikineitsyt Mengele-wannabe.

[/quote]

No kyllä se isä voi olla ihan konkreettisestikin erilainen eri lapsille. Toista rakastaa ja toista jotenkin karsastaa. Minä olin huomiotaherättävän ruma lapsi ja sisar oli ja on uskomattoman suloinen, häntä ihasteli koko suku. Uskon että tällä oli ihan konreettisia eikä vain koettuja seurauksia.

[/quote]

Varmasti voi näinkin olla. t. se jolle kommentoit

Vierailija
49/49 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:45"]

[/quote]

Tai joku on saanut stalkkerin, iik!

Onko etunimihullu muuttanut taktiikkaa?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän