Löytääkö 50-v nainen miesseuraa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytää
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytää
Mistä?
Netistä, harrastuksista, työympyröistä, ystävien kautta, baarista, matkoilta, naapurustosta, kirjastosta, vaellusretkeltä, tansseista, risteilyltä, kaupasta.
Tässä joitain esimerkkejä mistä tuttavapiiriin on löytynyt seuraa. Niitä jotka eivät ole löytäneet, yhdistää se etteivät he liiku missään.
Utelias kysyy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa seksiseuraa aina kun haluaa, Ruma ja läskikin. Laitoin kerran koemielessä ilmoituksen ja se vastausten määrä oli jotain ihan käsittämätöntä. Vaikka laitoin ilmoitukseen rehellisesti painon ja pituuden eli en ole hoikka,, söötti enkä kaunis. Vastauksia tuli ihan järkyttävä määrä. En sitten kuitenkaan itse pystynyt vastaamaan kenellekään. Mutta seuraa löytyy ihan varmasti !
Mihin laitoit ilmoituksen?
Taisi olla suomi24 treffit. Siitä on jo tosi monta vuotta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Baarista löytyy, ainakin nuorempia miehiä
Onko kokemusta?
On kokemusta: mulle tuli viidenkympin villitys ja aloin pyöriä baareissa. Olin niin hämmästynyt ja ennakkoluuloinen, etten oikein tiennyt miten suhtautua näiden nuorempien miesten huomioon. Ikäero ylöspäin ei ole koskaan häirinnyt! Tietenkin etsivät seksiseuraa, kukin mieltymystensä mukaan. Mutta niin etsivät samanikäisetkin, ja joskus se johtaa seksiä pitemmälle. Ja tuntuuhan se huomio oikein mukavalta, en ole mikään missi, enkä päivääkään nuoremman näköinen kuin olen. Vaikkei mitään pysyvää/vakavaa ole vielä kohdalle sattunut, niin en ainakaan anna iän rajoittaa mitään. Tai no: nuoremmat miehet kiinnostaa.
Ei se ole iästä kiinni vaan muusta.
Taatusti löytää jos on vähääkään huolehtinut itsestään ja kantaa itsensä tyylillä. Olen jo lähes kuusikymppinen ja löytyy ihan livenä, ei tarvita mitään deittipalstoja eikä baareja. Nykyisen miesystäväni mielestä ikä on vain numeroita, hän on jonkin verran minua nuorempi
Vierailija kirjoitti:
Taatusti löytää jos on vähääkään huolehtinut itsestään ja kantaa itsensä tyylillä. Olen jo lähes kuusikymppinen ja löytyy ihan livenä, ei tarvita mitään deittipalstoja eikä baareja. Nykyisen miesystäväni mielestä ikä on vain numeroita, hän on jonkin verran minua nuorempi
Mistä löydät, jos et deittipalstalta tai baarista?
Harrastuksistako?
Löytyy fiksuja, mm. eronneita, leskiä miehiä, jotka ovat hyvässä kunnossa samoin kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy fiksuja, mm. eronneita, leskiä miehiä, jotka ovat hyvässä kunnossa samoin kuin itse.
Minkä ikäisiä nämä ovat?
Ja siis millaiseen suhteeseen?
Mikä paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Ootko hautausmaalta kattellu?
Katkeralta ikineitsyt nillittäjämiehelä ei kysytty.
Miksei löytyisi. Äitini jäi leskeksi ja löysi uuden miehen yli 70 iässä samanikäisestä papparaisesta. Mitä en yhtään ihmettele koska hän on ihanaluonteinen, juttelee iloisesti kaikkien kanssa, on rehellinen ja hauska. Kyllä avoimin mielin kulkevat ihmiset löytää aina seuraa, heitä on niin helppo lähestyä. Toisin kuin jotain koppavaa jääkuningatarta.
Baarista löytyy, ainakin nuorempia miehiä