Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö 50-v nainen miesseuraa?

Vierailija
06.11.2021 |

Ja millaista?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löytyy, ainakin nuorempia miehiä

Vierailija
22/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytää

Mistä?

Vierailija
24/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytää

Mistä?

Netistä, harrastuksista, työympyröistä, ystävien kautta, baarista, matkoilta, naapurustosta, kirjastosta, vaellusretkeltä, tansseista, risteilyltä, kaupasta.

Tässä joitain esimerkkejä mistä tuttavapiiriin on löytynyt seuraa. Niitä jotka eivät ole löytäneet, yhdistää se etteivät he liiku missään. 

Vierailija
25/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias kysyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiseuraa aina kun haluaa,  Ruma ja läskikin. Laitoin kerran koemielessä ilmoituksen ja se vastausten määrä oli jotain ihan käsittämätöntä. Vaikka laitoin ilmoitukseen rehellisesti painon ja pituuden eli en ole hoikka,, söötti enkä kaunis. Vastauksia tuli ihan järkyttävä määrä.   En sitten kuitenkaan itse pystynyt vastaamaan kenellekään. Mutta seuraa löytyy ihan varmasti !

Mihin laitoit ilmoituksen?

Taisi olla suomi24 treffit. Siitä on jo tosi monta vuotta aikaa

Vierailija
26/37 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista löytyy, ainakin nuorempia miehiä

Onko kokemusta?

Vierailija
27/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta: mulle tuli viidenkympin villitys ja aloin pyöriä baareissa. Olin niin hämmästynyt ja ennakkoluuloinen, etten oikein tiennyt miten suhtautua näiden nuorempien miesten huomioon. Ikäero ylöspäin ei ole koskaan häirinnyt! Tietenkin etsivät seksiseuraa, kukin mieltymystensä mukaan. Mutta niin etsivät samanikäisetkin, ja joskus se johtaa seksiä pitemmälle. Ja tuntuuhan se huomio oikein mukavalta, en ole mikään missi, enkä päivääkään nuoremman näköinen kuin olen. Vaikkei mitään pysyvää/vakavaa ole vielä kohdalle sattunut, niin en ainakaan anna iän rajoittaa mitään. Tai no: nuoremmat miehet kiinnostaa.

Vierailija
28/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni vaan muusta.

Vierailija
29/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti löytää jos on vähääkään huolehtinut itsestään ja kantaa itsensä tyylillä. Olen jo lähes kuusikymppinen ja löytyy ihan livenä, ei tarvita mitään deittipalstoja eikä baareja. Nykyisen miesystäväni mielestä ikä on vain numeroita, hän on jonkin verran minua nuorempi

Vierailija
30/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taatusti löytää jos on vähääkään huolehtinut itsestään ja kantaa itsensä tyylillä. Olen jo lähes kuusikymppinen ja löytyy ihan livenä, ei tarvita mitään deittipalstoja eikä baareja. Nykyisen miesystäväni mielestä ikä on vain numeroita, hän on jonkin verran minua nuorempi

Mistä löydät, jos et deittipalstalta tai baarista?

Harrastuksistako?

Vierailija
31/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö fiksuja miehiä?

Vierailija
32/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy fiksuja, mm. eronneita, leskiä miehiä, jotka ovat hyvässä kunnossa samoin kuin itse.

Vierailija
34/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy fiksuja, mm. eronneita, leskiä miehiä, jotka ovat hyvässä kunnossa samoin kuin itse.

Minkä ikäisiä nämä ovat?

Ja siis millaiseen suhteeseen?

Mikä paikkakunta?

Vierailija
35/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hautausmaalta kattellu?

Vierailija
36/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko hautausmaalta kattellu?

Katkeralta ikineitsyt nillittäjämiehelä ei kysytty.

Vierailija
37/37 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei löytyisi. Äitini jäi leskeksi ja löysi uuden miehen yli 70 iässä samanikäisestä papparaisesta. Mitä en yhtään ihmettele koska hän on ihanaluonteinen, juttelee iloisesti kaikkien kanssa, on rehellinen ja hauska. Kyllä avoimin mielin kulkevat ihmiset löytää aina seuraa, heitä on niin helppo lähestyä. Toisin kuin jotain koppavaa jääkuningatarta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme