Sairastuin koronaan
Sain koronan. Oireeni ovat olleet todella vähäisiä tähän mennessä ja tämä on ollut jopa helpompi tauti minulle kuin normaali kausiflunssa. Kurkku on ollut toispuoleisesti kipeä ja maku- & hajuaisti katosi. Tiedän, että tilanne voi muuttua mutta nyt olen lähes oireeton muutaman sairastelupäivän jälkeen, lukuunottamatta kadonnut maku- & hajuaistia. Yleiskuntoni on ollut niin hyvä, että olen tehnyt koko ajan töitäkin.
Nyt pari perheenjäsentäni oireilee, joten perheemme ei ole tätä tautia välttämättä selättännyt.
Onko täällä muita koronaa sairastavia? Miten olet pärjännyt? Minkälaisia oireita sinulla on ollut?
Kommentit (25)
Mistä veikkaat saaneesi tartunnan? Itse en vielä ole sairastanu koronaa.
Reilu viikko oli lieviä oireita, sitten iski sellainen hengenahdistus että sairaalaan tuli ambulanssilla lähtö. Hengityskoneen kautta kotia kohti parin viikon päästä. Lapset sairasti kuten normi flunssan, vaimolle jäi keuhko-ongelmat, vaikkei tarvinnut sairaalassa käydä.
Vierailija kirjoitti:
No jokainen perheessä sairastuu kyllä
Osa rankemmin
Ei välttämättä, meillä puolet jäi sairastumatta jostan ihmeen syystä. Sairastuneilla oireet kuvailemasi kaltaisia, melko lieviä.
Kaksi rokotusta. 4. Päivä ja todella lievät oireet. Miltähän eristys tuntuu loppua kohden? Mihinkään ei saa ulkoilua lukuun ottamatta mennä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Liikun julkisilla töihin tai kotiin pari kertaa viikossa, käyn kaupassa ja osallistun duunin vaatimiin palavereihin vaihtelevien ihmisten kanssa.
Oikeastaan en kauheasti liiku tuota ottamatta ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi rokotusta. 4. Päivä ja todella lievät oireet. Miltähän eristys tuntuu loppua kohden? Mihinkään ei saa ulkoilua lukuun ottamatta mennä.
Ja kukaan ei tiedä vaikka menisitkin jos et itse mainosta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma ettei normi. Influenssa.
Jos testaus on luotettava, niin ei pitäisi olla normitauti. Tosin mistäs noista testauksistakaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Liikun julkisilla töihin tai kotiin pari kertaa viikossa, käyn kaupassa ja osallistun duunin vaatimiin palavereihin vaihtelevien ihmisten kanssa.
Ilmotettiinko koronatartunnasta palavereissa kanssasi olleille? Mitenköhän jäljitys tänäpäivänä toimii? Itsekin alkanut mietityttämään kun lähipalavereja alkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Influenssaan sairastuneet harvemmin roikkuvat netissä. Nimim. kerran sairastanut, 100000000000X pahempi kuin oli korona mulla.
On tää sitten jännää, miten nämä termit on niin vaikeita.
Korona ei ole flunssa, kausiflunssa eikä kausi-influenssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssaan sairastuneet harvemmin roikkuvat netissä. Nimim. kerran sairastanut, 100000000000X pahempi kuin oli korona mulla.
Tuossa oli niin monta nollaa ykkösen jälkeen, että ainoa mahdollisuus sille, että olet vielä hengissä on se, että et ole sairastanut koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmotettiinko koronatartunnasta palavereissa kanssasi olleille? Mitenköhän jäljitys tänäpäivänä toimii? Itsekin alkanut mietityttämään kun lähipalavereja alkaa olla.
Täytin heti testituloksen saatuani työkavereiden tiedot koronatietoni sivustolle ja ilmoitin esimiehelleni. Teen aika paljon etänä, joten kyse oli vain yhdestä toimistolla vietetystä päivästä. Jäljittäjä arvioi kenellä on ollut mahdollisuus altistua. Jäljitys on ruuhkautunut, joten yhteydenottoa joutui odottamaan pari päivää.
No jokainen perheessä sairastuu kyllä
Osa rankemmin