Sairastuin koronaan
Sain koronan. Oireeni ovat olleet todella vähäisiä tähän mennessä ja tämä on ollut jopa helpompi tauti minulle kuin normaali kausiflunssa. Kurkku on ollut toispuoleisesti kipeä ja maku- & hajuaisti katosi. Tiedän, että tilanne voi muuttua mutta nyt olen lähes oireeton muutaman sairastelupäivän jälkeen, lukuunottamatta kadonnut maku- & hajuaistia. Yleiskuntoni on ollut niin hyvä, että olen tehnyt koko ajan töitäkin.
Nyt pari perheenjäsentäni oireilee, joten perheemme ei ole tätä tautia välttämättä selättännyt.
Onko täällä muita koronaa sairastavia? Miten olet pärjännyt? Minkälaisia oireita sinulla on ollut?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä veikkaat saaneesi tartunnan? Itse en vielä ole sairastanu koronaa.
En tiedä. Liikun julkisilla töihin tai kotiin pari kertaa viikossa, käyn kaupassa ja osallistun duunin vaatimiin palavereihin vaihtelevien ihmisten kanssa.
Oikeastaan en kauheasti liiku tuota ottamatta ihmisten ilmoilla.
Ilmotettiinko koronatartunnasta palavereissa kanssasi olleille? Mitenköhän jäljitys tänäpäivänä toimii? Itsekin alkanut mietityttämään kun lähipalavereja alkaa olla.
Kun altistuin, koronajäljityksestä otettiin yhteyttä, käskettiin testiin ja karanteeniin siihen asti, että sai tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi rokotusta. 4. Päivä ja todella lievät oireet. Miltähän eristys tuntuu loppua kohden? Mihinkään ei saa ulkoilua lukuun ottamatta mennä.
Jos on kaksi rokotusta ja "todella lievät oireet" niin miksi ihmeessä olet mennyt edes testauttamaan koronaa? Mulla on ollut korona aikana lieviä ja vähän vähemmänkin lieviä oireita aika moneen kertaan ja kertaakaan en ole testissä käynyt, enkä päivääkään ollut pois töistä.
Aivan järjetöntä touhua, tälläkin viikolla oli taas paikallislehdessä juttua miten terveydenhuolto on täällä nyt taas niin kuormittunut ja kriisissä kun on löytynyt koronatartuntoja, jopa rokotetuilta ja miten joudutaan taas siirtämään henkilökuntaa "koronan hoitoon" ja kiireettömiä aikoja perutaan jne, seuraavassa lauseessa todetaan ettei ketään ole joutunut kuitenkaan sairaalahoitoon.
Sitten vielä vedotaan että kyllä nyt kaksi kertaa rokotetutkin pitää mennä testiin pienimmistäkin oireista jotta saadaan kokonaiskuva tilanteesta ja tartunnanlähteet selville. Joopa joo, ihan väkipakolla siis halutaan vain ylläpitää ja lietsoa taas paniikkia.
Toimin ohjeiden mukaan. Enpä uskaltaisi alkaa sooloilemaan ja tarkoituksella kulkea taRtuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
No jokainen perheessä sairastuu kyllä
Osa rankemmin
Meidän nelihenkisessä perheessä sairastui vain yksi ja kaikki muut pysyttiin terveinä. Tää oli viime keväänä eli kellään ei ollut edes rokotuksia vielä silloin. Voi hyvin olla, ettei tartu siis muihin!
Saitko eka testistä jo positiivisen?
Jos on kaksi rokotusta ja "todella lievät oireet" niin miksi ihmeessä olet mennyt edes testauttamaan koronaa? Mulla on ollut korona aikana lieviä ja vähän vähemmänkin lieviä oireita aika moneen kertaan ja kertaakaan en ole testissä käynyt, enkä päivääkään ollut pois töistä.
Aivan järjetöntä touhua, tälläkin viikolla oli taas paikallislehdessä juttua miten terveydenhuolto on täällä nyt taas niin kuormittunut ja kriisissä kun on löytynyt koronatartuntoja, jopa rokotetuilta ja miten joudutaan taas siirtämään henkilökuntaa "koronan hoitoon" ja kiireettömiä aikoja perutaan jne, seuraavassa lauseessa todetaan ettei ketään ole joutunut kuitenkaan sairaalahoitoon.
Sitten vielä vedotaan että kyllä nyt kaksi kertaa rokotetutkin pitää mennä testiin pienimmistäkin oireista jotta saadaan kokonaiskuva tilanteesta ja tartunnanlähteet selville. Joopa joo, ihan väkipakolla siis halutaan vain ylläpitää ja lietsoa taas paniikkia.