Tytölle nimeksi Meini. Mitä mieltä?
Itse rakastuin tähän nimeen! Mielipide? Koko nimeksi voisi tulla tod.näk. Meini Susanne tai Meini Merituuli.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:04"]Teinimeini(nki).
[/quote]
Heiii mun laini.
Sopii suomalaiseen suuhun, eikä ilmeisesti ole minkään säännön vastainen. Kauneimpia "uudisnimiä"
Minä tykkkään, mukavaa että vanhat nimet tulee takaisin.
Meini Siren oli aikanaan melko suosittu iskelmälaulaja. Täytyy etsiä netistä, jos löytyisi tallenteita. Tällä Höyryvoimalla toimivalla Lumialla en saa jostain syystä youtubea auki.
...Melina, Meija, Meeva, Melias, Mesko, Mesa, Merkki, Meero...
http://it.wikipedia.org/wiki/Guido_Meini
41v m
Kuulostaa naurettavalta erikoisuuden tavoittelulta. Ei tuo ole mikään nimi.
Kiva nimi!
Toista nimeä ehkä miettisin vielä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 14:18"]Minä tykkkään, mukavaa että vanhat nimet tulee takaisin.
Meini Siren oli aikanaan melko suosittu iskelmälaulaja. Täytyy etsiä netistä, jos löytyisi tallenteita. Tällä Höyryvoimalla toimivalla Lumialla en saa jostain syystä youtubea auki.
[/quote]
Lataa joku toinen selain, vaikka UC Browser. Sen nykyinen versio tosin kaatuu aika useasti, mutta päivityksiä odotellen.
Taiouu monessa muodossa sanaksi meininki, josta voi tulla väärinkäsityksiä :D "No ku Meininki vanhemmat osti sille mopon!" "Meininki perheellä on koira." "Meininki hiukset on blondit."
Saman tyyppinen vanha nimi on myös Meimi. Mielestäni myös kaunis.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 15:49"]
Myös Maini on kiva nimi :)
[/quote]
Mainilan laukaukset.
En tykkää. Feikin kuuloinen väännös. Miten olisi Heini?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:47"]Tulee vain mieleen, että jostain uutisoinnista tuttu nimi. En yhtään muista, mihin liittyi.
[/quote]
Thaimaan tsunamiin.pikkutyttö joka menetti tsunamissa koko perheensä.
Miksei ihan oikea nimi, vaikka Minna, Maija, Merja tms?